Olej do amorka
-
- Posty: 405
- Rejestracja: 29.07.2004 21:58:00
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
Olej do amorka
Witam!!
Używa ktoś tego??
http://sklep.romiko.pl/products.php?category=1009
jeśli tak to jak się to wam sprawuje??
A jeśli nie to to co innego do Juniora?? Motorex wychodzi drożej. ponoć jakieś oleje do napełniania siłowników hydraulicznych są też dobre. Niech ktoś napisze o nich coś więcej.
Dzięki. Pozdr
Używa ktoś tego??
http://sklep.romiko.pl/products.php?category=1009
jeśli tak to jak się to wam sprawuje??
A jeśli nie to to co innego do Juniora?? Motorex wychodzi drożej. ponoć jakieś oleje do napełniania siłowników hydraulicznych są też dobre. Niech ktoś napisze o nich coś więcej.
Dzięki. Pozdr
Moja fura: http://www.pinkbike.com/photo/1059373/
FULL RULEZZZZ :)
FULL RULEZZZZ :)
-
- Posty: 405
- Rejestracja: 29.07.2004 21:58:00
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
szopen - a nie lepiej kupic olej do amortyzatorow ? sporo jest tego na rynku, vavoline, motul, amortyzol, castrol, rockshox, marzocchi.
Dwa ze podaje sie lepkosc oleju a nie jego gestosc i oleje do amorow zazwyczaj produkowane sa o roznej lepkosci. Marzocchi stosuje 7.5 (zeby sie nie dalo tak latwo kupic zamiennika ;) ) pozatym oleje do skrzyn biegow sa przystosowane do pracy w okolicach 50 - 100C a amory raczej takiej temperatury nieosiagaja. I dla porownania lepkosc oleju do automatow castrola to 36.8 mm^2/s a oleju do amorow rowniez castrola o lepkosci 10W to 13mm^2/s (oczywiscie obu w 40C), to rodzi pytanie : jaki Ty masz amor ze tlumienie ci normalnie dziala ?
Ja osobiscie pozostaje przy olejach robionych specjalnie pod amortyzatory
Dwa ze podaje sie lepkosc oleju a nie jego gestosc i oleje do amorow zazwyczaj produkowane sa o roznej lepkosci. Marzocchi stosuje 7.5 (zeby sie nie dalo tak latwo kupic zamiennika ;) ) pozatym oleje do skrzyn biegow sa przystosowane do pracy w okolicach 50 - 100C a amory raczej takiej temperatury nieosiagaja. I dla porownania lepkosc oleju do automatow castrola to 36.8 mm^2/s a oleju do amorow rowniez castrola o lepkosci 10W to 13mm^2/s (oczywiscie obu w 40C), to rodzi pytanie : jaki Ty masz amor ze tlumienie ci normalnie dziala ?
Ja osobiscie pozostaje przy olejach robionych specjalnie pod amortyzatory
cos jakiejs dziwnej teori naprodukowales ;) wlej zobaczyszFurmek pisze:szopen - a nie lepiej kupic olej do amortyzatorow ? sporo jest tego na rynku, vavoline, motul, amortyzol, castrol, rockshox, marzocchi.
Dwa ze podaje sie lepkosc oleju a nie jego gestosc i oleje do amorow zazwyczaj produkowane sa o roznej lepkosci. Marzocchi stosuje 7.5 (zeby sie nie dalo tak latwo kupic zamiennika ;) ) pozatym oleje do skrzyn biegow sa przystosowane do pracy w okolicach 50 - 100C a amory raczej takiej temperatury nieosiagaja. I dla porownania lepkosc oleju do automatow castrola to 36.8 mm^2/s a oleju do amorow rowniez castrola o lepkosci 10W to 13mm^2/s (oczywiscie obu w 40C), to rodzi pytanie : jaki Ty masz amor ze tlumienie ci normalnie dziala ?
Ja osobiscie pozostaje przy olejach robionych specjalnie pod amortyzatory
-
- Posty: 830
- Rejestracja: 03.07.2005 20:21:35
- Lokalizacja: poznan
- Kontakt:
kurde kazdy olej prawie to samo ja mam castrol kup dwa jeden 5w a drugi 10w i i jako ze masz unior 03 masz regulacje to zmieszaj olej i wyjdzie ci 7.5 w taki jak marcoch orginalnie leje ( chyba ze wazysz mniej niz 70 kg to radze wlac tylko 5w i praca bedzie zajbista)
poprawione zeczywisie w5 i w7 to nie 7.5 :)
poprawione zeczywisie w5 i w7 to nie 7.5 :)
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=132498620
sprzedam stratos s8
sprzedam stratos s8
Nie dzieki, po doswiadczeniach jakie zafundowal mi zamarzajacy olej silnikowy ktory wlalem do Z1MCR wieki temu staram sie wlewac do amorow oleje przeznaczone do amorow :Dszopen pisze: cos jakiejs dziwnej teori naprodukowales ;) wlej zobaczysz
pozatym boje sie ze oleje innego przeznaczenia beda zawieraly jakies dodatki ktore moze i dobrze sie sprawdzaja w skzyni biegow czy w silniku ale skonsumuja te smiesznie niemetalowe slizgi ktore marzocchi stosuje
-
- Posty: 405
- Rejestracja: 29.07.2004 21:58:00
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
Regulacja naprężenia wstępnego rzeczywiście jest na górze ale regulacja tłumienia nie jest tak jak piszesz na dole bo tak jest w Super T. W Juniorze jest wewnętrzna regulacja tłumienia czyli trzeba odkręcić korki i długim imbusem wkręcać albo wykręcać śruby od tłumienia w każdej goleni.hi men pisze:junior 03 ma reg. napreżenia wstpenego (pokretla na koronie) i tłumienia powrotu ( czarne pokrętło na dole )
Moja fura: http://www.pinkbike.com/photo/1059373/
FULL RULEZZZZ :)
FULL RULEZZZZ :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości