Jak wazny jest ciezar roweru
Jak wazny jest ciezar roweru
www.mm-foto.pl
-
- Posty: 267
- Rejestracja: 16.11.2005 17:19:10
- Lokalizacja: tychy
- Kontakt:
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 09.07.2005 17:33:35
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
Ehhh,powiem tak,zbiera mnie na wymioty jak slysze jak ktos mowi,ze ciezsze rowery roox bo sa nie zniszczalne,dla mnie swiadczy to tylko o tym,ze ktos dosc krotko jezdzi,ja jezdze juz dosc dlugo,na pczoatku sam tak mowilem im ciezsze tym wytrzymalsze i ze waga roznicy nie robi a gowno prawda,wielka rozncie robi,teraz mozna sobie zlozyc lekki i zajebsicie mocny rowerek nie az tak duzym kosztem,na lekkim bajku lepiej sie jezdzi,latwiej trikczy itp. Sam staram sie nie przekroczyc granicy 15kg przy skaldaniu roweru gdyz kazdy kg juz odczuwam znacznie.LEKKIE ROWERY ROOOOOXXXXX
www.lostinmedia.pl
www.tapeclothing.com
www.tapeclothing.com
-
- Posty: 3826
- Rejestracja: 13.12.2004 21:47:52
- Kontakt:
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 09.07.2005 17:33:35
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
no to chyba nie do konca, bo ja jezdze dlugo, a moj rower teraz z 20kg ponad pewnie bedzie wazyl. Nie da sie tego uniknac, chyba ze ma sie kupe kasy. Ale ciezkim sie wcale zle nie jezdzi i pewnie nie objechalbys mnie na zjezdzie tak latwo swoim lekkim rowerkiem.Suntour pisze:dla mnie swiadczy to tylko o tym,ze ktos dosc krotko jezdzi
Fakt ciezkie nie znaczy wytrzymale, tu siezgodze.
Najwazniejsza jest masa kół. i to nei piast a opon i obreczy. bo to sie kreci i jak jest ciezkie to faktycznie rower toporny sie staje. Reszta nie gra wiekszej roli..
Pawel M.
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
No pewnie że waga robi różnicę i w DH również. To czysta fizyka i nic więcej - lżejszy rower łatwiej rozpędzić, łatwiej zatrzymać - czyli można później hamować przed jakimś newralgicznym punktem na trasie - mniej wysiłku kosztuje też zmiana kierunku jazdy i każdy inny manewr.
Nie mówiąc już o tym że lżejsze koła przekładają się na lepszą pracę zawieszenia itd.
Nie mówiąc już o tym że lżejsze koła przekładają się na lepszą pracę zawieszenia itd.
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 09.07.2005 17:33:35
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
wlanie, kasa. Lekkie i wytrzymale = drogie.
W czasie mojego jezdzenia zawsze lekkie czesci zdychały najszybciej. Nie mam worka z pieniedzmi wiec wole raz a porzadnie kupic. A jak sie tak jezdzi ciagle na ciezkim to i sie siła wyrabia i wszystko inne. Wiadomo jakby sie przesiasc z ciezkiego na lekki to ta sila by posza na niezly power. No ale wole miec ciezki i mocny sprzet.
W czasie mojego jezdzenia zawsze lekkie czesci zdychały najszybciej. Nie mam worka z pieniedzmi wiec wole raz a porzadnie kupic. A jak sie tak jezdzi ciagle na ciezkim to i sie siła wyrabia i wszystko inne. Wiadomo jakby sie przesiasc z ciezkiego na lekki to ta sila by posza na niezly power. No ale wole miec ciezki i mocny sprzet.
Pawel M.
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości