Tuning nie zna granic!
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 12.01.2006 00:44:01
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Tuning nie zna granic!
www.sokrates.mimuw.edu.pl/~sebek/rower.html
uczcie się chłopcy i dziewczęta co można zrobić z rowerem
ktoś skomentuje?
uczcie się chłopcy i dziewczęta co można zrobić z rowerem
ktoś skomentuje?
Zima hartuje!
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 12.01.2006 00:44:01
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 12.01.2006 00:44:01
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
http://sokrates.mimuw.edu.pl/~sebek/rower.html
sory jak nie wchodzi,zmęczony byłem
sory jak nie wchodzi,zmęczony byłem
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 12.01.2006 00:44:01
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Max dystans dzienny - 192 km
Ja sie nie będe chwalił ale mój rekordzik to ponad 205 km .. z tym ze na 17'' rowerku XC z oponkami 2,0 i z bagażem w sakwach na bagażniku .. w dodtatku w terenach górski ...
Słowem ani rower nie jest nadzwyczajny, ani jego wyniki.
Choć chciałbym miec teraz taki rower i móc sobie z nowu tak pojeździć :)
Ja sie nie będe chwalił ale mój rekordzik to ponad 205 km .. z tym ze na 17'' rowerku XC z oponkami 2,0 i z bagażem w sakwach na bagażniku .. w dodtatku w terenach górski ...
Słowem ani rower nie jest nadzwyczajny, ani jego wyniki.
Choć chciałbym miec teraz taki rower i móc sobie z nowu tak pojeździć :)
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 12.01.2006 00:44:01
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
tuning? :| no po chu** i po byku
Tożto proste przystosowywanie bika do turystyki, nie widze tu nic ciekawego. Nie wiem jak wy ale ja sie tu spodziewałem karbonowych części , polerki, nawiercanych części... słaby rower i słaby temat.
Tożto proste przystosowywanie bika do turystyki, nie widze tu nic ciekawego. Nie wiem jak wy ale ja sie tu spodziewałem karbonowych części , polerki, nawiercanych części... słaby rower i słaby temat.
http://www.allegro.pl/item809273323_truvativ_stylo_nowa_4x_dh_street_nie_xt_slx_lx.html
nie znacie sie na tuningu:D
oblokajcie tego goscia:D
http://www.bike.pl/fotogaleria/?offset=0&idu=1524
a sam o sobie tak pisze:
"Jako jedyny przedstawiciel i założyciel grupy PIO(trex) BIKE TUNING CLUB ; ), ośmielam się stwierdzić, że TUNING ROWEROWY to moja domena, co widać na zdjeciach (fotki są już nieaktualne - non stop coś się zmienia, teraz wykonałem hamulec tarczowy własnej roboty i wygląda BARDZO przekonująco, i mam już pelno innych pomysłów). Staram się nie robic tandety.
Jednak jak widze kolesi i ich "tuning rowerowy", ktory polega na doczepieniu kartonu do roweru i napisaniu na nim "silnik", bądź zrobienie tarczówki poprzez szpetne oklejenie szprych taśmą izolacyjną, to mi sie chce... błeee.
Taśma izolacyjna jest nieśmiertelna i niezastąpiona w rowerowym tuningu, jednak najlepiej używać jej w połączeniu z innym materialem - sama taśma na tarcze to chybiony pomysł. Ja wykonalem tarcze następujaco: szkielet zrobiłem z grubego kartonu następnie 2 częsci z bloku tech. (z ostatniej strony - najtwardsza). Starannie wyciąłem kształt i na końcu pomalowalem srebrzanką. Jeszcze myślę nad zrobieniem specyficznych dla tarczy dziur. Mojemu bratu - maniak rowerowy (przejechal Polskę dookoła- ponad 3600 km w niecały miesiąc) przyjąl z uznaniem mój hamulec. (W OGÓLE BRAT UZNAŁ CALY ROWER ZA SPOX... O DZIWO... BO ON NIE GUSTUJE W OPTYCZNYM TUNINGU TYLKO "SPRZĘTOWYM TUNINGU").
"
oblokajcie tego goscia:D
http://www.bike.pl/fotogaleria/?offset=0&idu=1524
a sam o sobie tak pisze:
"Jako jedyny przedstawiciel i założyciel grupy PIO(trex) BIKE TUNING CLUB ; ), ośmielam się stwierdzić, że TUNING ROWEROWY to moja domena, co widać na zdjeciach (fotki są już nieaktualne - non stop coś się zmienia, teraz wykonałem hamulec tarczowy własnej roboty i wygląda BARDZO przekonująco, i mam już pelno innych pomysłów). Staram się nie robic tandety.
Jednak jak widze kolesi i ich "tuning rowerowy", ktory polega na doczepieniu kartonu do roweru i napisaniu na nim "silnik", bądź zrobienie tarczówki poprzez szpetne oklejenie szprych taśmą izolacyjną, to mi sie chce... błeee.
Taśma izolacyjna jest nieśmiertelna i niezastąpiona w rowerowym tuningu, jednak najlepiej używać jej w połączeniu z innym materialem - sama taśma na tarcze to chybiony pomysł. Ja wykonalem tarcze następujaco: szkielet zrobiłem z grubego kartonu następnie 2 częsci z bloku tech. (z ostatniej strony - najtwardsza). Starannie wyciąłem kształt i na końcu pomalowalem srebrzanką. Jeszcze myślę nad zrobieniem specyficznych dla tarczy dziur. Mojemu bratu - maniak rowerowy (przejechal Polskę dookoła- ponad 3600 km w niecały miesiąc) przyjąl z uznaniem mój hamulec. (W OGÓLE BRAT UZNAŁ CALY ROWER ZA SPOX... O DZIWO... BO ON NIE GUSTUJE W OPTYCZNYM TUNINGU TYLKO "SPRZĘTOWYM TUNINGU").
"
http://www.mindistortion.net/iwantyoursoul/?i_am=skan3
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 09.06.2004 22:51:01
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
co do taśmy izolacyjnej to sie zgodze ze nieśmiertelna kuzynowi jak skłądał robiła za dystans do sztycy bo mial za mmałą-okleil taśma i wesłza ro ramy i sie trzymała:D
jako redukcje na ss obklailiśmy kasete i zrobilismy tak ze łąńcuch sie trzymał na jednej zębatce
no i gripy skleił taśmą izolacyjną jak mu sie rusząły, ogólnie mozecie sie smiac ale te akcje były dobre i wszystko dizłałao jak powinno:D
od teraza zawsze wozi ze soba rolke taśmy i to naprawde potrafi pomóc:D
sdam kleiłem tamą dętke jak nie mialem łatek a do chaty daleko i dojechałem:D
jako redukcje na ss obklailiśmy kasete i zrobilismy tak ze łąńcuch sie trzymał na jednej zębatce
no i gripy skleił taśmą izolacyjną jak mu sie rusząły, ogólnie mozecie sie smiac ale te akcje były dobre i wszystko dizłałao jak powinno:D
od teraza zawsze wozi ze soba rolke taśmy i to naprawde potrafi pomóc:D
sdam kleiłem tamą dętke jak nie mialem łatek a do chaty daleko i dojechałem:D
24 Bicycles Le Toy 4
Manitou Travis
24 cale
http://www.pinkbike.com/photo/1637670/
Manitou Travis
24 cale
http://www.pinkbike.com/photo/1637670/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość