Sherman Flick vs Pike Race U-turn

Xxsin
moderator
Posty: 4870
Rejestracja: 13.11.2004 15:52:57
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Xxsin »

KIEŁ16 to proszę wymień mi wady shermana flicka poruszonego w temacie.
gdulec
Posty: 469
Rejestracja: 30.03.2005 05:16:25
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: gdulec »

-Przemooo- nie wiem na czym jezdziles ze ci mula haha ;p ja mam shermana 05 i nie ma mowy zeby cos mulilo.... a c odo prazy to jezdzi na pike bardzo duzoo a shermana sam ma mi co do prazy to pracuuje obydwa zajebsice zaden nieulega drugiemu z praca, z wytrzymaloscia to chyba sherman jest wytrzymalszy........ A tak pozatym to wiecje znanych riderow jezdzi na shermanie niz na pike

KIEŁ16 uderz sie w glowe czlowieku i idz z tego forum czytam twoje wypowiedzi i stwierdzilem ze nie masz pojecia.....a problemy to chyba ty masz z glowa!!
:Marzocchi:
Posty: 277
Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
Lokalizacja: L-wo!!!
Kontakt:

Post autor: :Marzocchi: »

no nie wiem... na piku i na shermanie jezdza w NWD6 ale shermana chyba bardziej katują....

shermana moge miec za 1450 a Pika za 1650 warto te 200zl dokladac?? a i jeszcze mam pytanie co do regulacji skoku w shermanie, on ma regulacje przy koronie?? i jak ona dziala??
http://www.pinkbike.com/photo/936759/
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

KIEŁ16 pisze:Wooyek podaj mi chociaż jeden dobry amortyzator a ja wymienie ci jego wady !! oczywiście chodzi o maniotu !! powiedziałbym że ty sie nieznasz !! to co manitou robi dobrze to tłumiki :) !!
ROTFL :D To w takim razie Ty mi podaj amortyzator, ktory nie ma wad :)

A jesli chodzi o bardziej udane modele Manitou, to:
- niewatpliwie Sherman
- Dorado
- X-Vert
- Skareb
- Magnum R
- moim zdaniem rowniez Black, ale jest duzo ludzi, ktorzy sie z tym nie zgodza i nie zamierzam z nimi dyskutowac ;)


:Marzocchi: => tak, na gorze lewej goleni masz pokretlo z taka dzwigienka, zeby bylo wygodniej. Przekrecasz o jakies 90 stopni do siebie, wgniatasz amora i zostaje na 110. Potem przekrecasz od siebie, lekko naciskasz - znowu jest na 150. I bardzo wazne - w ustawieniu na 110 nie mozna amora katowac, bo redukcje szlag trafi (jest to redukcja na podjazdy).
:Marzocchi:
Posty: 277
Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
Lokalizacja: L-wo!!!
Kontakt:

Post autor: :Marzocchi: »

o qrcze... a ja mialem zamiar go ustawic na 110 i smnigac nim w streetcie...
http://www.pinkbike.com/photo/936759/
:Marzocchi:
Posty: 277
Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
Lokalizacja: L-wo!!!
Kontakt:

Post autor: :Marzocchi: »

a mi przed chwilka powiedzieli jak dzwonilem o dystrybutora ze mozna jak najbarzdziej skakac.... poza tym to co to da 40mm mniej skoku na podjezie....
http://www.pinkbike.com/photo/936759/
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

A dystrybutor to na pewno jest milosnikiem dirtu i calymi dniami siedzi na miejscowce, zamiast sprzedawac drogie czesci zamienne ludziom, ktorzy go posluchali...

40 mm skoku teoretycznie daje 4 stopnie roznicy w kacie glowki ramy, co na podjazdach jest OGROMNA roznica. Poza tym daje zauwazalne usztywnienie pracy amora, co tez pomaga.

Zreszta rob co chcesz, jak Ci jebnie, to przynajmniej bedziesz wiedzial czemu. A w wolnej chwili poczytaj sobie recenzje na www.mtbr.com (ta teoria nie jest moim prywatnym wymyslem) i ew. manuala do tego amora.
Czarnuch
Posty: 655
Rejestracja: 19.04.2004 11:47:39
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Czarnuch »

wooyek co ty za brednie opowiadasz, że 110 się nie nadaje do skakania, gdzie to przeczytałeś, bo nawet dystrybutor sie z tego smieje. A w dużej mierze przypadków z zablokwoaniem skoku, to wytsarczy mały trick i regulacja działa spowrotem:P
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
cynamon
Posty: 50
Rejestracja: 27.06.2005 20:43:01
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: cynamon »

:Marzocchi: jeżeli nie zależy Ci bardzo na skracaniu skoku, to weź pod uwagę Pike Air. Wg. mnie bardzo dobry do skakania. No tylko trochę droższy...
No i poza tym praca wszystkich Pike-ów jest na bardzo wysokim poziomie, ale nie będe się powtarzał po Was. Mam tego amora od roku i szybko go nie zmienię.
:Marzocchi:
Posty: 277
Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
Lokalizacja: L-wo!!!
Kontakt:

Post autor: :Marzocchi: »

No na zmianie skoku mi zalezy poniewaz czasami lubie poszalec po miescie a czasami wyzyc sie lesie wiec jest to dla mnie istotne:) a sherman ma wzmacniana rure sterową?
http://www.pinkbike.com/photo/936759/
Xxsin
moderator
Posty: 4870
Rejestracja: 13.11.2004 15:52:57
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Xxsin »

A czy przypadkiem Elvis nie katuje amora w streecie na 110mm?? Chyba, że on ma innego shermana :P
K@M!L
Posty: 797
Rejestracja: 01.12.2004 01:00:30
Lokalizacja: JaWoRzNo-CiTy
Kontakt:

Post autor: K@M!L »

KIEŁ16 ciapa ! gdulec ja jezdze od 3 lat czesto na miescie na skoku 110 i nic:P tylko po tych 3 latach sie dowiedzialem ze sherman był cały czas źle serwisowany:D ale to sie wytnie:D a rozjebać to sie nie rozjebie:D
a pike jest zajebisty pod wzgledem pracy i tych ustawien ale jak dla mnei za miekki...chyba ze umiesz dobrze jezdzic technicznie to Ci mysle ze długo amor posłuży...ale WIesz...niekiedy zdażają się "wypadki przy pracy;)"
PoZdRoOO
LoL

http://tiny.pl/tsb2 <= JumP
http://tiny.pl/t6cd

http://tiny.pl/tsb8 <= BikE
MadCow
Posty: 1671
Rejestracja: 13.06.2004 22:13:57
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: MadCow »

On ma przerobionego na 95mm chyba, sam to zrobil.

:Marzocchi:
Ma stalowa rure, troszke sie koles w serwisie nameczyl zanim to przecial ;)

Wooyek
Zgodze sie ze Black to dobry amor, jego jedyna wada wg mnie byla rura sterowa - sadze tak bo ja zgialem :)
Poniekad wzialem Shermana wlasnie przez dobre doswiadczenia z Blackiem.
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Czarnuch pisze:wooyek co ty za brednie opowiadasz, że 110 się nie nadaje do skakania, gdzie to przeczytałeś, bo nawet dystrybutor sie z tego smieje.
Czytalem na www.mtbr.com - moze tez powinienes?

A dystrybutor sie smieje, bo ten drucik do regulacji skoku zapewne slono u niego kosztuje...
KOXX
Posty: 1022
Rejestracja: 19.12.2004 11:37:41
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: KOXX »

MadCow hehe przy mnie znajomy doprowadził rurę sterową w blacku do tego, że można było nią obracać w koronie, więc prawda :D
Elvis pisał w jednym z tematów, ze przerabiał swojego amorka na dziewięćdziesiąt pare skoku, więc możesz go popytać
http://www.pinkbike.com/photo/1254584/
normalnie o tej porze wożę się na dworze
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

KOXX I wyszedł z tego jakby SHerman Jumper.
:Marzocchi:
Posty: 277
Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
Lokalizacja: L-wo!!!
Kontakt:

Post autor: :Marzocchi: »

No w moim 66VFie tez sie troche napocilem zeby przeciąc ta sterowke :)
Puki co jestem za shermanem moze dlatego ze mam na niego akurat kasy a na pika brakowalo by mi te 200zł ktore bym nie mial skąd wzac... a poza tym na NWD6 jezdza na shermanie ustawionym na 110... kupuje shermana z gwara a Wigwam chyba nie robi problemow z uwzglednianiem....
http://www.pinkbike.com/photo/936759/
MadCow
Posty: 1671
Rejestracja: 13.06.2004 22:13:57
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: MadCow »

Tez mam taka nadzieje, gware mam podbita w Plusie (amor od Elvisa), nie powinni sie rzucac o brak serwisu gwarancyjnego ;)

KOXX
Nie on jeden - tez tak mialem.
Szczep
Posty: 983
Rejestracja: 22.01.2005 22:56:04
Lokalizacja: Warsaw PL, gg2037660
Kontakt:

Post autor: Szczep »

Ja jestem za Shermanem. :) fajna praca moim gustem. I skoku tez ma odpowiednio. Ale w koncu brałem 66. :P a PIKE jakos sie nie zachwyciłem.

edit:
PIKE'm sie nie zachwyciłem - może jednak za mało na nim jeździłem, żeby go oceniać. :)
PzDr
[url=http://images2.fotosik.pl/215/cc7232081b005fca.jpg]..na nowej miejscówce.[/url]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości