Sherman Flick vs Pike Race U-turn
-Przemooo- nie wiem na czym jezdziles ze ci mula haha ;p ja mam shermana 05 i nie ma mowy zeby cos mulilo.... a c odo prazy to jezdzi na pike bardzo duzoo a shermana sam ma mi co do prazy to pracuuje obydwa zajebsice zaden nieulega drugiemu z praca, z wytrzymaloscia to chyba sherman jest wytrzymalszy........ A tak pozatym to wiecje znanych riderow jezdzi na shermanie niz na pike
KIEŁ16 uderz sie w glowe czlowieku i idz z tego forum czytam twoje wypowiedzi i stwierdzilem ze nie masz pojecia.....a problemy to chyba ty masz z glowa!!
KIEŁ16 uderz sie w glowe czlowieku i idz z tego forum czytam twoje wypowiedzi i stwierdzilem ze nie masz pojecia.....a problemy to chyba ty masz z glowa!!
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
- Lokalizacja: L-wo!!!
- Kontakt:
no nie wiem... na piku i na shermanie jezdza w NWD6 ale shermana chyba bardziej katują....
shermana moge miec za 1450 a Pika za 1650 warto te 200zl dokladac?? a i jeszcze mam pytanie co do regulacji skoku w shermanie, on ma regulacje przy koronie?? i jak ona dziala??
shermana moge miec za 1450 a Pika za 1650 warto te 200zl dokladac?? a i jeszcze mam pytanie co do regulacji skoku w shermanie, on ma regulacje przy koronie?? i jak ona dziala??
http://www.pinkbike.com/photo/936759/
ROTFL :D To w takim razie Ty mi podaj amortyzator, ktory nie ma wad :)KIEŁ16 pisze:Wooyek podaj mi chociaż jeden dobry amortyzator a ja wymienie ci jego wady !! oczywiście chodzi o maniotu !! powiedziałbym że ty sie nieznasz !! to co manitou robi dobrze to tłumiki :) !!
A jesli chodzi o bardziej udane modele Manitou, to:
- niewatpliwie Sherman
- Dorado
- X-Vert
- Skareb
- Magnum R
- moim zdaniem rowniez Black, ale jest duzo ludzi, ktorzy sie z tym nie zgodza i nie zamierzam z nimi dyskutowac ;)
:Marzocchi: => tak, na gorze lewej goleni masz pokretlo z taka dzwigienka, zeby bylo wygodniej. Przekrecasz o jakies 90 stopni do siebie, wgniatasz amora i zostaje na 110. Potem przekrecasz od siebie, lekko naciskasz - znowu jest na 150. I bardzo wazne - w ustawieniu na 110 nie mozna amora katowac, bo redukcje szlag trafi (jest to redukcja na podjazdy).
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
- Lokalizacja: L-wo!!!
- Kontakt:
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
- Lokalizacja: L-wo!!!
- Kontakt:
A dystrybutor to na pewno jest milosnikiem dirtu i calymi dniami siedzi na miejscowce, zamiast sprzedawac drogie czesci zamienne ludziom, ktorzy go posluchali...
40 mm skoku teoretycznie daje 4 stopnie roznicy w kacie glowki ramy, co na podjazdach jest OGROMNA roznica. Poza tym daje zauwazalne usztywnienie pracy amora, co tez pomaga.
Zreszta rob co chcesz, jak Ci jebnie, to przynajmniej bedziesz wiedzial czemu. A w wolnej chwili poczytaj sobie recenzje na www.mtbr.com (ta teoria nie jest moim prywatnym wymyslem) i ew. manuala do tego amora.
40 mm skoku teoretycznie daje 4 stopnie roznicy w kacie glowki ramy, co na podjazdach jest OGROMNA roznica. Poza tym daje zauwazalne usztywnienie pracy amora, co tez pomaga.
Zreszta rob co chcesz, jak Ci jebnie, to przynajmniej bedziesz wiedzial czemu. A w wolnej chwili poczytaj sobie recenzje na www.mtbr.com (ta teoria nie jest moim prywatnym wymyslem) i ew. manuala do tego amora.
:Marzocchi: jeżeli nie zależy Ci bardzo na skracaniu skoku, to weź pod uwagę Pike Air. Wg. mnie bardzo dobry do skakania. No tylko trochę droższy...
No i poza tym praca wszystkich Pike-ów jest na bardzo wysokim poziomie, ale nie będe się powtarzał po Was. Mam tego amora od roku i szybko go nie zmienię.
No i poza tym praca wszystkich Pike-ów jest na bardzo wysokim poziomie, ale nie będe się powtarzał po Was. Mam tego amora od roku i szybko go nie zmienię.
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
- Lokalizacja: L-wo!!!
- Kontakt:
KIEŁ16 ciapa ! gdulec ja jezdze od 3 lat czesto na miescie na skoku 110 i nic:P tylko po tych 3 latach sie dowiedzialem ze sherman był cały czas źle serwisowany:D ale to sie wytnie:D a rozjebać to sie nie rozjebie:D
a pike jest zajebisty pod wzgledem pracy i tych ustawien ale jak dla mnei za miekki...chyba ze umiesz dobrze jezdzic technicznie to Ci mysle ze długo amor posłuży...ale WIesz...niekiedy zdażają się "wypadki przy pracy;)"
PoZdRoOO
a pike jest zajebisty pod wzgledem pracy i tych ustawien ale jak dla mnei za miekki...chyba ze umiesz dobrze jezdzic technicznie to Ci mysle ze długo amor posłuży...ale WIesz...niekiedy zdażają się "wypadki przy pracy;)"
PoZdRoOO
LoL
http://tiny.pl/tsb2 <= JumP
http://tiny.pl/t6cd
http://tiny.pl/tsb8 <= BikE
http://tiny.pl/tsb2 <= JumP
http://tiny.pl/t6cd
http://tiny.pl/tsb8 <= BikE
On ma przerobionego na 95mm chyba, sam to zrobil.
:Marzocchi:
Ma stalowa rure, troszke sie koles w serwisie nameczyl zanim to przecial ;)
Wooyek
Zgodze sie ze Black to dobry amor, jego jedyna wada wg mnie byla rura sterowa - sadze tak bo ja zgialem :)
Poniekad wzialem Shermana wlasnie przez dobre doswiadczenia z Blackiem.
:Marzocchi:
Ma stalowa rure, troszke sie koles w serwisie nameczyl zanim to przecial ;)
Wooyek
Zgodze sie ze Black to dobry amor, jego jedyna wada wg mnie byla rura sterowa - sadze tak bo ja zgialem :)
Poniekad wzialem Shermana wlasnie przez dobre doswiadczenia z Blackiem.
Czytalem na www.mtbr.com - moze tez powinienes?Czarnuch pisze:wooyek co ty za brednie opowiadasz, że 110 się nie nadaje do skakania, gdzie to przeczytałeś, bo nawet dystrybutor sie z tego smieje.
A dystrybutor sie smieje, bo ten drucik do regulacji skoku zapewne slono u niego kosztuje...
MadCow hehe przy mnie znajomy doprowadził rurę sterową w blacku do tego, że można było nią obracać w koronie, więc prawda :D
Elvis pisał w jednym z tematów, ze przerabiał swojego amorka na dziewięćdziesiąt pare skoku, więc możesz go popytać
Elvis pisał w jednym z tematów, ze przerabiał swojego amorka na dziewięćdziesiąt pare skoku, więc możesz go popytać
http://www.pinkbike.com/photo/1254584/
normalnie o tej porze wożę się na dworze
normalnie o tej porze wożę się na dworze
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
- Lokalizacja: L-wo!!!
- Kontakt:
No w moim 66VFie tez sie troche napocilem zeby przeciąc ta sterowke :)
Puki co jestem za shermanem moze dlatego ze mam na niego akurat kasy a na pika brakowalo by mi te 200zł ktore bym nie mial skąd wzac... a poza tym na NWD6 jezdza na shermanie ustawionym na 110... kupuje shermana z gwara a Wigwam chyba nie robi problemow z uwzglednianiem....
Puki co jestem za shermanem moze dlatego ze mam na niego akurat kasy a na pika brakowalo by mi te 200zł ktore bym nie mial skąd wzac... a poza tym na NWD6 jezdza na shermanie ustawionym na 110... kupuje shermana z gwara a Wigwam chyba nie robi problemow z uwzglednianiem....
http://www.pinkbike.com/photo/936759/
Ja jestem za Shermanem. :) fajna praca moim gustem. I skoku tez ma odpowiednio. Ale w koncu brałem 66. :P a PIKE jakos sie nie zachwyciłem.
edit:
PIKE'm sie nie zachwyciłem - może jednak za mało na nim jeździłem, żeby go oceniać. :)
PzDr
edit:
PIKE'm sie nie zachwyciłem - może jednak za mało na nim jeździłem, żeby go oceniać. :)
PzDr
[url=http://images2.fotosik.pl/215/cc7232081b005fca.jpg]..na nowej miejscówce.[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości