Sherman Flick vs Pike Race U-turn
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hahahaha co za gosc ... w nwd jezdza na shermanach jumperach :) a zmiana skoku czasem przeszkadza ( wedlug legendy kopacza) jezdzil na 110 chyba i mu sie skok przestawil przed ladowaniem hopy tak ze sie o malo nie wywali ... przestraszyl sie i od tej pory jezdzi na 130 :P a elwis ma przerobionego shermana na 90 i nie ma zadnej regulacji w nim
http://przemooo.pinkbike.com/album/photos/
drucik hmm?? może sciągnij sobie user manuala wooyek, a poztym ten element jest wymieniany na gwarncji, a conajmniej był.
A na MTBR to przecierz są opinie ludzi, wiec mogł to napisać taki ty, więc raczej należy na to patrzeć, tak pośrednio,
Bo elvisa sherman, to długa historia.
A na MTBR to przecierz są opinie ludzi, wiec mogł to napisać taki ty, więc raczej należy na to patrzeć, tak pośrednio,
Bo elvisa sherman, to długa historia.
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
czyli jak podczas serwisu amora upierdoli*** ten drucik to mi go zmienią:> a wie ktos ile ten drucik kosztuje:> bo on mi jest potrzebny... a z tego co zauwazylem to on jest razem z "tą dolną rurką" co skręcasz ja z dolnymi goleniami! dzieki za odpowiedz pozdro
LoL
http://tiny.pl/tsb2 <= JumP
http://tiny.pl/t6cd
http://tiny.pl/tsb8 <= BikE
http://tiny.pl/tsb2 <= JumP
http://tiny.pl/t6cd
http://tiny.pl/tsb8 <= BikE
Czarnuch => mam manuala. A na MTBR pisza przede wszystkim ludzie, ktorych redukcja skoku poszla sie... kochac. Poza tym kazdy element jest teoretycznie wymienny na gwarancji, a w praktyce czesto okazuje sie, ze "sprzet byl uzytkowany niezgodnie z przeznaczeniem", lub ze "uszkodzenie powstalo w wyniku upadku lub zderzenia z przeszkoda".
Zreszta mi to wisi, czy rozwalicie sobie te redukcje, czy nie... Tylko ostrzegam, przekazujac to, co przeczytalem na MTBR i uslyszalem od znajomego, ktory Shermana katowal dluuugo.
Zreszta mi to wisi, czy rozwalicie sobie te redukcje, czy nie... Tylko ostrzegam, przekazujac to, co przeczytalem na MTBR i uslyszalem od znajomego, ktory Shermana katowal dluuugo.
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
- Lokalizacja: L-wo!!!
- Kontakt:
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
- Lokalizacja: L-wo!!!
- Kontakt:
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
- Lokalizacja: L-wo!!!
- Kontakt:
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
- Lokalizacja: L-wo!!!
- Kontakt:
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
- Lokalizacja: L-wo!!!
- Kontakt:
K@M!L u mnie tam serwis przebiegl pomyslnie :) wszystko poskladalem do kupy i nawet wszystko dziala zreszta wczoraj wrzucilem serwosowke jak co robic :) wiec raczej nie jest to trudne albo ja zdolny jestem :D
Co do tematu to ja rowniesz polecam shermana mam uzywamjestem zadowolony :) pike tez fajny moze wiecej regulacji ale polecam shermana bo jak to mowia kazdy chwali to co ma :)
Co do tematu to ja rowniesz polecam shermana mam uzywamjestem zadowolony :) pike tez fajny moze wiecej regulacji ale polecam shermana bo jak to mowia kazdy chwali to co ma :)
Pitbull '06+Sherman Flick Plus '05
Niestety nie mam porownania do pika, ale kolega ma shermana. Wady ?
1. Po kiego on wystaje ustawiony na 150mm z 17-18cm ?
2. Slaba regulacja.
3. Moglem go dobic z miejsca na 150 jak i na 110 (waze 80kg)
4. Amor ustawiony na 110 pokaleczy ci nadgarstki i w ogole ma zjebana prace w tym ustawieniu
Jak sie bedzie sprawowal przy prawdziwej jezdzie to sie dopiero okaze, ale z tych pierwszych doswiadczen bylbym na nie.
1. Po kiego on wystaje ustawiony na 150mm z 17-18cm ?
2. Slaba regulacja.
3. Moglem go dobic z miejsca na 150 jak i na 110 (waze 80kg)
4. Amor ustawiony na 110 pokaleczy ci nadgarstki i w ogole ma zjebana prace w tym ustawieniu
Jak sie bedzie sprawowal przy prawdziwej jezdzie to sie dopiero okaze, ale z tych pierwszych doswiadczen bylbym na nie.
Gunlok =>
Ad. 1. M. in. po takiego, zeby Ci przy maksymalnym ugieciu podkowa nie zrobila dziury w ramie.
Ad. 2. No coz, moze nie da sie tlumieniem kompresji zablokowac amora, ale generalnie uwazam, ze regulacja jest zdecydowanie odczuwalna.
Ad. 3. To mozliwe, Manitou seryjnie montuje miekkie sprezyny.
Ad. 1. Po pierwsze przesadzasz, a po drugie to ustawienie sluzy do podjezdzania, a na podjazdach ciezko sobie pokaleczyc nadgarstki ;)
Ad. 1. M. in. po takiego, zeby Ci przy maksymalnym ugieciu podkowa nie zrobila dziury w ramie.
Ad. 2. No coz, moze nie da sie tlumieniem kompresji zablokowac amora, ale generalnie uwazam, ze regulacja jest zdecydowanie odczuwalna.
Ad. 3. To mozliwe, Manitou seryjnie montuje miekkie sprezyny.
Ad. 1. Po pierwsze przesadzasz, a po drugie to ustawienie sluzy do podjezdzania, a na podjazdach ciezko sobie pokaleczyc nadgarstki ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości