Rama do 5000 zl do DH
kurwa ludzie wy to czytacie? Chłopie jak ty sie wpakujesz z draga na V 10 albo 223 to chryste panie:/ przy dużym zacieicu i talencie bedziesz sie uczył opdstaw przez rok, kurwa kup sobie jakas ramke nie stricte dh bo sobie nei dasz rady. Big hita, albo cos innego KRÓTKIEGO , nie jednozawiasowego i nie takiego racingowego bo ty sie zajebisz:/ A dalej mi sie wydaje że to ejst prowokacja:/
Ty tensam co Cie tak gryzie? to ze jemu ktos daje na rower a Tobie nie? moze rodzice maja tyle kasy ze dla nich nie jest to duzy wydatek, albo naprawde sobie chlopak zasluzyl. Zle Ci z tą myslą?
ten post tez jest dla mnie nie zrozumialy:
bzdura. Sygerujesz ze np. nie da sie zaczynac jazdy na rowerze od fulla, tlko najpierw majac draga, trzeba sobie kupowac 10rowerow uniwersalnych z coraz wiekszym skokiem? zeby w koncu dawac sobie rade z 210mm skoku?
ten post tez jest dla mnie nie zrozumialy:
pierwsze slysze ze z rowerami jak z motocyklem, ze trzeba sie przesiadac stopniowo z malej pojemnosci na wieksza, z racji wiekszej mocy z ktora mozna nie dac sobie rady bez doswiadczenia. Ale z rowerami.....mikael pisze:***** ludzie wy to czytacie? Chłopie jak ty sie wpakujesz z draga na V 10 albo 223 to chryste panie:/ przy dużym zacieicu i talencie bedziesz sie uczył opdstaw przez rok, ***** kup sobie jakas ramke nie stricte dh bo sobie nei dasz rady. Big hita, albo cos innego KRÓTKIEGO , nie jednozawiasowego i nie takiego racingowego bo ty sie zajebisz:/ A dalej mi sie wydaje że to ejst prowokacja:/
bzdura. Sygerujesz ze np. nie da sie zaczynac jazdy na rowerze od fulla, tlko najpierw majac draga, trzeba sobie kupowac 10rowerow uniwersalnych z coraz wiekszym skokiem? zeby w koncu dawac sobie rade z 210mm skoku?
www.birol.prv.pl
www.hcfr.pl
www.hcfr.pl
może ta? http://www.downhill.pl/produkt.php?pid=91&cid=
i http://www.downhill.pl/produkt.php?pid=129&sub=1
oby dwie 2 lata gwarancji
i http://www.downhill.pl/produkt.php?pid=129&sub=1
oby dwie 2 lata gwarancji
http://www.pinkbike.com/photo/928512/
birol nie o to chodzi że nie mozńa zaczynać od fulla, bo ja bardzo szybko miałem sekima. Chodzi o to że lepiej stopniowo, a nei od razu na taki sprzet jak V 10 czy 223..ale mówie, jak dobrze mykał na dragu to troche pomećzy i ocs z tego bedzie. Ale jak dopiero zaczynał to mu łątwo nie bedzie. Bo przecież kazdy CI powie zę to są specyficzne, racingowe ramki dh któe troche sie różnią od fulli do np lekkiego fr, na któych ja zwykle mykam i na których ejst sporo łątwiej. Tamte sa długie, stabilne..ale nic już nie mówie
Jeszcze ejst nox strartrack, tylko czy ktoś na tym jeździł?
Jeszcze ejst nox strartrack, tylko czy ktoś na tym jeździł?
a czemu nikt nie wspomniał o santa-cruz vp-free? teraz jest za 5500zł...a zresztą macie cały cennik SC
Bullit - nowy model wkrotce - 0.- zł
Jackal - 1,950.- zł
Chameleon - 1,850.- zł
Heckler / damper Fox Float R - 3,450.- zł
Superlight / damper Fox Float R - 3,350.- zł
Juliana SL / damper Fox Float R - 3,350.- zł
Blur VPP 4X / damper Fox Float RP3 - 5,090.- zł
Blur VPP XC / damper Fox Float RP3 - 4,990.- zł
Blur VPP LT / damper Fox Float RP3 - 5,090.- zł
Nomad VPP / damper Fox Float R Propedal - 5,790.- zł
VP Free VPP / damper 5Th Element 6-way - 5,490.- zł
V10 (V11) VPP / damper 5Th Element - 6,890.- zł
Bullit - nowy model wkrotce - 0.- zł
Jackal - 1,950.- zł
Chameleon - 1,850.- zł
Heckler / damper Fox Float R - 3,450.- zł
Superlight / damper Fox Float R - 3,350.- zł
Juliana SL / damper Fox Float R - 3,350.- zł
Blur VPP 4X / damper Fox Float RP3 - 5,090.- zł
Blur VPP XC / damper Fox Float RP3 - 4,990.- zł
Blur VPP LT / damper Fox Float RP3 - 5,090.- zł
Nomad VPP / damper Fox Float R Propedal - 5,790.- zł
VP Free VPP / damper 5Th Element 6-way - 5,490.- zł
V10 (V11) VPP / damper 5Th Element - 6,890.- zł
Mikael wole od razu kupic porzadna rame niz przechodzic z ramy na rame ... strata kasy ...
A co do Draga to dawalem mu rade :) boje sie ze przesiadka na full bedzie trudny... dlatego chce go jak najszybciej zlozyc i sie do niego przyzwyczaic :)
A co do Draga to dawalem mu rade :) boje sie ze przesiadka na full bedzie trudny... dlatego chce go jak najszybciej zlozyc i sie do niego przyzwyczaic :)
http://www.e-wypoczynek.pl/dewajtis/
Tanie noclegi w centrum Zakopanego !!
Tanie noclegi w centrum Zakopanego !!
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10.01.2006 16:09:15
- Lokalizacja: Bielsko/Denver, USA
- Kontakt:
okresl czy chcesz rame do racing dh czy "normalnego :D", wiesz, pomyść czy ją wykożystasz jak na polskie warunki. Ale jak patrze na cent to ja bym brał SC vp free, duży skok, vpp, rama freeridowo-downhillowa, na niejednych zawodach dh tutaj w usa widziałem vp free
Co do stopniowego przesiadania to jest pieprzenie, że sie tak wyraże :/ . Jak czujesz się na siłach to dajesz :D.
Co do stopniowego przesiadania to jest pieprzenie, że sie tak wyraże :/ . Jak czujesz się na siłach to dajesz :D.
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10.01.2006 16:09:15
- Lokalizacja: Bielsko/Denver, USA
- Kontakt:
johny-dm , drag- v 10 PRAWIE czyni wielką różnice, ale rzeczywiscie lepiej kupić od razu coś dobrego. Tylko ja mówie żę robiłybm raczej tak, żę kupiłym porzadna ramke ale o troszke innych parametrach niż taki hc racingowy sprzet- jakiegos big hita, bullita..no ale jak ty chcesz coś koniecznie high endowego w dh to twoja sprawa. Masz odrobine talentu to dasz rade:) ja prawie nic nie umiałem wsiadłem na sekima i dalej nic nie umiałem..ale było to to samo nic, a nie mniejsze nic:))
Michał DH pisze:Francuz kupuj vp-free ;]. A na dragu radzil sobie dobze pamietam zo obozu nawed cie francuz marchewa do gromka chwalil to waszym treningowym wypadzie :) kupuj vp-free
Zgadzam sie...w tej cenie to VP free to najlepszy wybor...dlaczego?...bo gwarancja jest na bardzo wysokim poziomie ( wszystko co moze sie zepsuc jest w crazy cranku dostepne ), bo to rama bardzo uniwersalna a to wazne jezeli sie chce miec rower nie tylko do zjezdzania ale zeby sobie podjechac gdzies czy nawet po lesie pojezdzic. Nie polecam napewno wachacza jaki proponuje KONA ( niby 4 zawiasy ) albo BANSHEE...to nie są rowery dobre do zjazdu. Najlepiej sprawdza sie w DH jednak jeden zawias z małymi wyjątkami. FAITH ? nie polecam...kolega miał i takie to jakies dziwne było. Giant DH jest OK...ale ciezko nim sie poruszac nie zjezdzając z gory...bardzo czuły i miękki. ORANGE 223 - to jest ideał jezeli o mnie chodzi...ale za taką kase ze mnie to lekko przerasta. BULLIT tez fajny jest ale nie z 5 element - raczej do zjazdu wziołbym FOXa dhx 5 ( mniej progresywny i mozna wykorzystac pełny zakres skoku ).
Podsumowując uwazam ze SANTA CRUZ jest w polsce najlepszą propozycją i pod względem serwisu i gwarancji i przyjemnosci z jazdy jaką daje. Jezeli cie stac to bierz BULLITA albo VP FREE z foxem dhx 5 - nie zawiedziesz sie, gwarantuje
Nieprawda!mikael pisze:***** ludzie wy to czytacie? Chłopie jak ty sie wpakujesz z draga na V 10 albo 223 to chryste panie:/ przy dużym zacieicu i talencie bedziesz sie uczył opdstaw przez rok, ***** kup sobie jakas ramke nie stricte dh bo sobie nei dasz rady. Big hita, albo cos innego KRÓTKIEGO , nie jednozawiasowego i nie takiego racingowego bo ty sie zajebisz:/ A dalej mi sie wydaje że to ejst prowokacja:/
Rozumie, ze ty od razu wsiadłbyś na fulla i super hiper.
Całkiem ci się to pomieszało, najlepsze umiejętności można osiągnąc jeżdząc lata na sztywniaku. Jeśli od razu siądziesz na fulla to nigdy nie opanujesz dobrze roweru.
team www.CYKLOTUR.com
Janeksmasz rację że dostęp do części SC jest bezproblemowy...szkoda że takie drogie są:
Srężyna (oryginalna Progressive) cro-mo do dampera 5Th Element
199.-
Praska do łozysk VPP
200.-
Superlight, Bullit, Heckler, Juliana SL - zestaw Hardware Kit : oś, łożyska, śruby, podkładki
95.-
Blur, Vp Free, V10 - zestaw łożysk
160.-
Blur - zestaw Hardware Kit : osie obrotu, łożyska, śruby, podkładki kmpl
330.-
Heckler, Chameleon - hak tylnego koła (prawy)
160.-
Blur, Vp Free - hak tylnego koła (prawy)
140.-
Super 8 - haki tylnego koła CNC kmpl (lewy+prawy)
470.-
V10 / Vp Free - zestaw Hardware Kit : osie obrotu, łożyska, śruby, podkładki kmpl
370.-
"stary" Chameleon - adapter tylnego hamulca tarczowego
160.-
Zestaw naklejek na ramę Santa Cruz (V10, Bullit, Chameleon itd.)
90.-
V10 VPP (nowy i stary model) - zestaw haków tylnego koła (lewy i prawy)
można zakupić jedną stronę (185.- zł szt)
370.-
ew. seris:
Serwis generalny zawieszenia VPP (Blur, VP Free, V10) - wymiana łożysk itd. (materiał i robocizna). Czynność zalecana średnio co 2-3 sezony *
*Ignorowanie zużytych/zatartych łożysk prowadzi do zużycia/wytarcia łączników/linków i osi obrotu co powoduje dodatkową konieczność ich wymiany
380.-
Serwis coroczny* dampera 5Th Element Air lub Coil
demontaż, odtłuszczanie, wymiana uszczelek na częściach ruchomych, odbudowa, wymiana oleju, odpowietrzanie (części i robocizna).
dotyczy damperów zakupionych w autoryzowanych sklepach na terenie kraju,
bez względu na markę ramy/roweru.
220.-
coil
170.-
air
Srężyna (oryginalna Progressive) cro-mo do dampera 5Th Element
199.-
Praska do łozysk VPP
200.-
Superlight, Bullit, Heckler, Juliana SL - zestaw Hardware Kit : oś, łożyska, śruby, podkładki
95.-
Blur, Vp Free, V10 - zestaw łożysk
160.-
Blur - zestaw Hardware Kit : osie obrotu, łożyska, śruby, podkładki kmpl
330.-
Heckler, Chameleon - hak tylnego koła (prawy)
160.-
Blur, Vp Free - hak tylnego koła (prawy)
140.-
Super 8 - haki tylnego koła CNC kmpl (lewy+prawy)
470.-
V10 / Vp Free - zestaw Hardware Kit : osie obrotu, łożyska, śruby, podkładki kmpl
370.-
"stary" Chameleon - adapter tylnego hamulca tarczowego
160.-
Zestaw naklejek na ramę Santa Cruz (V10, Bullit, Chameleon itd.)
90.-
V10 VPP (nowy i stary model) - zestaw haków tylnego koła (lewy i prawy)
można zakupić jedną stronę (185.- zł szt)
370.-
ew. seris:
Serwis generalny zawieszenia VPP (Blur, VP Free, V10) - wymiana łożysk itd. (materiał i robocizna). Czynność zalecana średnio co 2-3 sezony *
*Ignorowanie zużytych/zatartych łożysk prowadzi do zużycia/wytarcia łączników/linków i osi obrotu co powoduje dodatkową konieczność ich wymiany
380.-
Serwis coroczny* dampera 5Th Element Air lub Coil
demontaż, odtłuszczanie, wymiana uszczelek na częściach ruchomych, odbudowa, wymiana oleju, odpowietrzanie (części i robocizna).
dotyczy damperów zakupionych w autoryzowanych sklepach na terenie kraju,
bez względu na markę ramy/roweru.
220.-
coil
170.-
air
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość