Rama do 5000 zl do DH

mikael
Posty: 1143
Rejestracja: 22.06.2004 18:18:56
Lokalizacja: Kraków!
Kontakt:

Post autor: mikael »

kurwa ludzie wy to czytacie? Chłopie jak ty sie wpakujesz z draga na V 10 albo 223 to chryste panie:/ przy dużym zacieicu i talencie bedziesz sie uczył opdstaw przez rok, kurwa kup sobie jakas ramke nie stricte dh bo sobie nei dasz rady. Big hita, albo cos innego KRÓTKIEGO , nie jednozawiasowego i nie takiego racingowego bo ty sie zajebisz:/ A dalej mi sie wydaje że to ejst prowokacja:/
birol
Posty: 820
Rejestracja: 19.04.2004 15:29:10
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: birol »

Ty tensam co Cie tak gryzie? to ze jemu ktos daje na rower a Tobie nie? moze rodzice maja tyle kasy ze dla nich nie jest to duzy wydatek, albo naprawde sobie chlopak zasluzyl. Zle Ci z tą myslą?

ten post tez jest dla mnie nie zrozumialy:


mikael pisze:***** ludzie wy to czytacie? Chłopie jak ty sie wpakujesz z draga na V 10 albo 223 to chryste panie:/ przy dużym zacieicu i talencie bedziesz sie uczył opdstaw przez rok, ***** kup sobie jakas ramke nie stricte dh bo sobie nei dasz rady. Big hita, albo cos innego KRÓTKIEGO , nie jednozawiasowego i nie takiego racingowego bo ty sie zajebisz:/ A dalej mi sie wydaje że to ejst prowokacja:/
pierwsze slysze ze z rowerami jak z motocyklem, ze trzeba sie przesiadac stopniowo z malej pojemnosci na wieksza, z racji wiekszej mocy z ktora mozna nie dac sobie rady bez doswiadczenia. Ale z rowerami.....

bzdura. Sygerujesz ze np. nie da sie zaczynac jazdy na rowerze od fulla, tlko najpierw majac draga, trzeba sobie kupowac 10rowerow uniwersalnych z coraz wiekszym skokiem? zeby w koncu dawac sobie rade z 210mm skoku?
www.birol.prv.pl
www.hcfr.pl
martini
Posty: 11
Rejestracja: 29.09.2005 16:49:27
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: martini »

http://www.pinkbike.com/photo/928512/
drit26
Posty: 150
Rejestracja: 01.10.2005 19:41:04
Lokalizacja: Odolanów
Kontakt:

Post autor: drit26 »

gileda dh zone banshe screm gwara itp cenna 2400 opyla sie
mikael
Posty: 1143
Rejestracja: 22.06.2004 18:18:56
Lokalizacja: Kraków!
Kontakt:

Post autor: mikael »

birol nie o to chodzi że nie mozńa zaczynać od fulla, bo ja bardzo szybko miałem sekima. Chodzi o to że lepiej stopniowo, a nei od razu na taki sprzet jak V 10 czy 223..ale mówie, jak dobrze mykał na dragu to troche pomećzy i ocs z tego bedzie. Ale jak dopiero zaczynał to mu łątwo nie bedzie. Bo przecież kazdy CI powie zę to są specyficzne, racingowe ramki dh któe troche sie różnią od fulli do np lekkiego fr, na któych ja zwykle mykam i na których ejst sporo łątwiej. Tamte sa długie, stabilne..ale nic już nie mówie
Jeszcze ejst nox strartrack, tylko czy ktoś na tym jeździł?
Dragon-kr
Posty: 970
Rejestracja: 02.04.2005 01:39:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Dragon-kr »

a czemu nikt nie wspomniał o santa-cruz vp-free? teraz jest za 5500zł...a zresztą macie cały cennik SC

Bullit - nowy model wkrotce - 0.- zł
Jackal - 1,950.- zł
Chameleon - 1,850.- zł
Heckler / damper Fox Float R - 3,450.- zł
Superlight / damper Fox Float R - 3,350.- zł
Juliana SL / damper Fox Float R - 3,350.- zł
Blur VPP 4X / damper Fox Float RP3 - 5,090.- zł
Blur VPP XC / damper Fox Float RP3 - 4,990.- zł
Blur VPP LT / damper Fox Float RP3 - 5,090.- zł
Nomad VPP / damper Fox Float R Propedal - 5,790.- zł
VP Free VPP / damper 5Th Element 6-way - 5,490.- zł
V10 (V11) VPP / damper 5Th Element - 6,890.- zł
Francuz
Posty: 267
Rejestracja: 27.08.2004 14:21:29
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Francuz »

Mikael wole od razu kupic porzadna rame niz przechodzic z ramy na rame ... strata kasy ...
A co do Draga to dawalem mu rade :) boje sie ze przesiadka na full bedzie trudny... dlatego chce go jak najszybciej zlozyc i sie do niego przyzwyczaic :)
http://www.e-wypoczynek.pl/dewajtis/
Tanie noclegi w centrum Zakopanego !!
Michał DH
Posty: 280
Rejestracja: 01.12.2004 13:34:11
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Michał DH »

Francuz kupuj vp-free ;]. A na dragu radzil sobie dobze pamietam zo obozu nawed cie francuz marchewa do gromka chwalil to waszym treningowym wypadzie :) kupuj vp-free
http://tiny.pl/rqbn
flaming
Posty: 251
Rejestracja: 13.11.2005 16:14:55
Lokalizacja: bie....
Kontakt:

Post autor: flaming »

nieczytałem wszysytkich postów ale polecam banshee scream 10lat gwarancji sam bender na niej latał ... co onim myslicie
-->> www.bbklub.podbeskidzie.pl <<--
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

flaming => to moze jednak przeczytaj wszystkie posty, co? :/
Kat
Posty: 299
Rejestracja: 16.10.2004 08:29:53
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Kat »

Jak chcesz V10 '03 to odezwij sie ...
Spectrum90
Posty: 160
Rejestracja: 10.01.2006 16:09:15
Lokalizacja: Bielsko/Denver, USA
Kontakt:

Post autor: Spectrum90 »

okresl czy chcesz rame do racing dh czy "normalnego :D", wiesz, pomyść czy ją wykożystasz jak na polskie warunki. Ale jak patrze na cent to ja bym brał SC vp free, duży skok, vpp, rama freeridowo-downhillowa, na niejednych zawodach dh tutaj w usa widziałem vp free

Co do stopniowego przesiadania to jest pieprzenie, że sie tak wyraże :/ . Jak czujesz się na siłach to dajesz :D.
Spectrum90
Posty: 160
Rejestracja: 10.01.2006 16:09:15
Lokalizacja: Bielsko/Denver, USA
Kontakt:

Post autor: Spectrum90 »

poprawki
pomyść = pomyść
cent = ceny
Shepard
Posty: 110
Rejestracja: 19.04.2004 09:59:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Shepard »

z tym przesiadaniem to czesciowo prawda ale kasy szkoda... ja sie z johnnego ( z shiva dc ) przesiadlem na dm fr ( nadal z shiva ) i po tygodniu jazdy w warunkach zimowych juz mozna latac i manuale robic :) tylko to ustawianie zawieszenia...
www.43ride.com
mikael
Posty: 1143
Rejestracja: 22.06.2004 18:18:56
Lokalizacja: Kraków!
Kontakt:

Post autor: mikael »

johny-dm , drag- v 10 PRAWIE czyni wielką różnice, ale rzeczywiscie lepiej kupić od razu coś dobrego. Tylko ja mówie żę robiłybm raczej tak, żę kupiłym porzadna ramke ale o troszke innych parametrach niż taki hc racingowy sprzet- jakiegos big hita, bullita..no ale jak ty chcesz coś koniecznie high endowego w dh to twoja sprawa. Masz odrobine talentu to dasz rade:) ja prawie nic nie umiałem wsiadłem na sekima i dalej nic nie umiałem..ale było to to samo nic, a nie mniejsze nic:))
Dragon-kr
Posty: 970
Rejestracja: 02.04.2005 01:39:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Dragon-kr »

jeżeli się zdecydujesz na tego SC VP-FREE to przypadkiem nie kupuj od nich tylniej piasty na sztywną....weź sobie od NS....duuużo tańsza jest
Janeks
Posty: 10
Rejestracja: 11.10.2005 11:31:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Janeks »

Michał DH pisze:Francuz kupuj vp-free ;]. A na dragu radzil sobie dobze pamietam zo obozu nawed cie francuz marchewa do gromka chwalil to waszym treningowym wypadzie :) kupuj vp-free

Zgadzam sie...w tej cenie to VP free to najlepszy wybor...dlaczego?...bo gwarancja jest na bardzo wysokim poziomie ( wszystko co moze sie zepsuc jest w crazy cranku dostepne ), bo to rama bardzo uniwersalna a to wazne jezeli sie chce miec rower nie tylko do zjezdzania ale zeby sobie podjechac gdzies czy nawet po lesie pojezdzic. Nie polecam napewno wachacza jaki proponuje KONA ( niby 4 zawiasy ) albo BANSHEE...to nie są rowery dobre do zjazdu. Najlepiej sprawdza sie w DH jednak jeden zawias z małymi wyjątkami. FAITH ? nie polecam...kolega miał i takie to jakies dziwne było. Giant DH jest OK...ale ciezko nim sie poruszac nie zjezdzając z gory...bardzo czuły i miękki. ORANGE 223 - to jest ideał jezeli o mnie chodzi...ale za taką kase ze mnie to lekko przerasta. BULLIT tez fajny jest ale nie z 5 element - raczej do zjazdu wziołbym FOXa dhx 5 ( mniej progresywny i mozna wykorzystac pełny zakres skoku ).

Podsumowując uwazam ze SANTA CRUZ jest w polsce najlepszą propozycją i pod względem serwisu i gwarancji i przyjemnosci z jazdy jaką daje. Jezeli cie stac to bierz BULLITA albo VP FREE z foxem dhx 5 - nie zawiedziesz sie, gwarantuje
Renio
Posty: 641
Rejestracja: 10.08.2005 19:37:49
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Renio »

mikael pisze:***** ludzie wy to czytacie? Chłopie jak ty sie wpakujesz z draga na V 10 albo 223 to chryste panie:/ przy dużym zacieicu i talencie bedziesz sie uczył opdstaw przez rok, ***** kup sobie jakas ramke nie stricte dh bo sobie nei dasz rady. Big hita, albo cos innego KRÓTKIEGO , nie jednozawiasowego i nie takiego racingowego bo ty sie zajebisz:/ A dalej mi sie wydaje że to ejst prowokacja:/
Nieprawda!

Rozumie, ze ty od razu wsiadłbyś na fulla i super hiper.
Całkiem ci się to pomieszało, najlepsze umiejętności można osiągnąc jeżdząc lata na sztywniaku. Jeśli od razu siądziesz na fulla to nigdy nie opanujesz dobrze roweru.
team www.CYKLOTUR.com
Dragon-kr
Posty: 970
Rejestracja: 02.04.2005 01:39:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Dragon-kr »

Janeksmasz rację że dostęp do części SC jest bezproblemowy...szkoda że takie drogie są:
Srężyna (oryginalna Progressive) cro-mo do dampera 5Th Element

199.-
Praska do łozysk VPP

200.-
Superlight, Bullit, Heckler, Juliana SL - zestaw Hardware Kit : oś, łożyska, śruby, podkładki

95.-
Blur, Vp Free, V10 - zestaw łożysk

160.-
Blur - zestaw Hardware Kit : osie obrotu, łożyska, śruby, podkładki kmpl

330.-
Heckler, Chameleon - hak tylnego koła (prawy)

160.-
Blur, Vp Free - hak tylnego koła (prawy)

140.-
Super 8 - haki tylnego koła CNC kmpl (lewy+prawy)

470.-
V10 / Vp Free - zestaw Hardware Kit : osie obrotu, łożyska, śruby, podkładki kmpl

370.-
"stary" Chameleon - adapter tylnego hamulca tarczowego

160.-
Zestaw naklejek na ramę Santa Cruz (V10, Bullit, Chameleon itd.)
90.-

V10 VPP (nowy i stary model) - zestaw haków tylnego koła (lewy i prawy)

można zakupić jedną stronę (185.- zł szt)

370.-

ew. seris:

Serwis generalny zawieszenia VPP (Blur, VP Free, V10) - wymiana łożysk itd. (materiał i robocizna). Czynność zalecana średnio co 2-3 sezony *

*Ignorowanie zużytych/zatartych łożysk prowadzi do zużycia/wytarcia łączników/linków i osi obrotu co powoduje dodatkową konieczność ich wymiany


380.-



Serwis coroczny* dampera 5Th Element Air lub Coil

demontaż, odtłuszczanie, wymiana uszczelek na częściach ruchomych, odbudowa, wymiana oleju, odpowietrzanie (części i robocizna).

dotyczy damperów zakupionych w autoryzowanych sklepach na terenie kraju,

bez względu na markę ramy/roweru.




220.-

coil

170.-

air
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość