- material alu (ok)
- 3 lozyska maszynowe (2 starcza)
- pelna rozbieralnosc ( 4-5 elementow + lozyska ) (ok, ale niepotrzebne)
- oczywiscie bezproblemowa wymiana lozysk (ta zawsze jest problemowa o ile nie ma sie specjalnego narzedzia, chris king takie robi)
- mocowanie tarczy 2 stronne (ok)
- os 20mm oraz os 9/20 ( obie osie 20mm - os 9 toczone koncowki pod sruby ) (ok)
- waga nieznana ;]
Piasta przednie - ankieta powiedzmy
ja mam piaste ktora zrobił kumpel specjalnie pod orginalna oske widelca od motoru
3 łozyska maszynowe 2x32mm od strony tarczy 1x40mm z drogiej strony
rozstaw kołniezy 79mm
grubosc kołnieza 8mm
kołniez o srednicy 67mm
całkowita szerokosc 120mm
http://www.pinkbike.com/photo/?op=view&image=641328
materiał oczywiscie alu Pa6
piasta wytrzymuje zero servisowania
3 łozyska maszynowe 2x32mm od strony tarczy 1x40mm z drogiej strony
rozstaw kołniezy 79mm
grubosc kołnieza 8mm
kołniez o srednicy 67mm
całkowita szerokosc 120mm
http://www.pinkbike.com/photo/?op=view&image=641328
materiał oczywiscie alu Pa6
piasta wytrzymuje zero servisowania
http://www.s-cam.pl/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość