A gdzie BULLIT?????
A gdzie BULLIT?????
Takie pytanie mam... Wycofali z produkcji bullita??? bo na http://www.santacruzmtb.com/ w ofercie niema:/:/:/:/:/ co jest?? wiecie cos o tym???
http://www.santacruz-pl.com/?co=oferta&dz=jednoz/bullit
pisze nowy bullit dostępny lato 2006 ktoś coś wie o tym?? :P
Heh to będzie Nomad Vpp i Bullit do mniej więcej tego samego dziwne :)
pisze nowy bullit dostępny lato 2006 ktoś coś wie o tym?? :P
Heh to będzie Nomad Vpp i Bullit do mniej więcej tego samego dziwne :)
Ta, jasne, Nomad i Bullit do tego samego :/
Nomad = Heckler + VPP + wiecej skoku
VP-Free = Bullit + VPP + wiecej skoku
Hecklera nie wycofali po wprowadzeniu Nomada (i Blura 4X oraz LT, ktore tez sa w podobnym klimacie), to i Bullita nie wycofaja. Stawiam na kosmetyczne zmiany, jak pomiedzy poprzednia a obecna generacja. Mysle, ze na 100% dodaja wymienny hak przerzutki w stylu Hecklera i zapewne podrasuja geometrie. I BARDZO watpie, zeby SC zdecydowal sie przeniesc produkcje czegokolwiek na Tajwan - pieprzenie...
Nomad = Heckler + VPP + wiecej skoku
VP-Free = Bullit + VPP + wiecej skoku
Hecklera nie wycofali po wprowadzeniu Nomada (i Blura 4X oraz LT, ktore tez sa w podobnym klimacie), to i Bullita nie wycofaja. Stawiam na kosmetyczne zmiany, jak pomiedzy poprzednia a obecna generacja. Mysle, ze na 100% dodaja wymienny hak przerzutki w stylu Hecklera i zapewne podrasuja geometrie. I BARDZO watpie, zeby SC zdecydowal sie przeniesc produkcje czegokolwiek na Tajwan - pieprzenie...
A czy czasem ramki monocoque czy jak się to piszę do V10 nie są robione u gianta, czyli na tajwanie? :)
Mówiłem mniej więcej do tego samego.:) Też tak słyszałem, Tajwan czy nie Tajwan ważna jest fabryka i jakie technologie. Ja nie wiem co wy tak się boicie tego kraju :D, przecie tego rękami nie zgrzewają żółki tylko maszyny. Liczy się zysk a jak jest taniej robić to samo, to czemu nie? Jak zobacze pękniętego sc z Tajwanu to zmienie zdanie :).
Mówiłem mniej więcej do tego samego.:) Też tak słyszałem, Tajwan czy nie Tajwan ważna jest fabryka i jakie technologie. Ja nie wiem co wy tak się boicie tego kraju :D, przecie tego rękami nie zgrzewają żółki tylko maszyny. Liczy się zysk a jak jest taniej robić to samo, to czemu nie? Jak zobacze pękniętego sc z Tajwanu to zmienie zdanie :).
Wooyek, to wcale nie musi być nieprawda. Giant ma chyba największą i najnowocześniejszą na świecie fabrykę ram rowerowych i produkują nie tylko dla siebie.
Poza tym Chameleon już od dawna jest spawany na Tajwanie.
stashek, masz rację. Co za różnica kto i gdzie spawa? Ważne, żeby było dobrze i tanio...
Poza tym Chameleon już od dawna jest spawany na Tajwanie.
stashek, masz rację. Co za różnica kto i gdzie spawa? Ważne, żeby było dobrze i tanio...
[url=http://www.pinkbike.com/photo/841400/]ja[/url]
Tez nie mam nic do spawania na Tajwanie - sam mam Gianta, ktory jest w 100% tajwanska marka (nie liczac duzych oddzialow oczywiscie).
Ale nadal pytam, jaki zwiazek ma V10 z akurat Giantem? Moze uzgadniajac to zaczniemy od dosc istotnego szczegolu - "monocoque" w V10 nie jest niczym skomplikowanym - wszystkie SC, nawet jak wygladaja troche kosmicznie, sa chamsko proste - to w koncu amerykanskie rowery! :P Giant kombinuje z tloczeniem rur olejem pod wysokim ciesnieniem, podczas gdy gorna czesc ramy V10 (i nie tylko) to dwa odpowiednio wyciete, wygiete (wytloczone, ale znacznie bardziej przyziemnymi sposobami) i zespawane razem kawalki blachy.
Ale nadal pytam, jaki zwiazek ma V10 z akurat Giantem? Moze uzgadniajac to zaczniemy od dosc istotnego szczegolu - "monocoque" w V10 nie jest niczym skomplikowanym - wszystkie SC, nawet jak wygladaja troche kosmicznie, sa chamsko proste - to w koncu amerykanskie rowery! :P Giant kombinuje z tloczeniem rur olejem pod wysokim ciesnieniem, podczas gdy gorna czesc ramy V10 (i nie tylko) to dwa odpowiednio wyciete, wygiete (wytloczone, ale znacznie bardziej przyziemnymi sposobami) i zespawane razem kawalki blachy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości