LOOKNIJCIE NA TO!
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
- Lokalizacja: kraków, gg:5687099
- Kontakt:
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 06.05.2004 16:15:11
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
- Lokalizacja: kraków, gg:5687099
- Kontakt:
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
- Lokalizacja: kraków, gg:5687099
- Kontakt:
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ale tyle kosztuja w wielkie brytani w polsce by bylo to z 3-5 tys. tansze :P a co do aut to ja bym chcial clio v6 sport tylko ta cena :( 180 tys. a co do spalania paliwa to jest w polsce taka celica ktora pali 100/100 :P he eh ona startuje na 1/4 mili i predkosc maxymalna to "tylko" 200 km/h ale przyspieszenie nieziemski a F1 osiagaja takie predkosci tez dlatego ze moga bo maja zajebista przyczepnosc pomysl co by bylo gdybys takiego skyline'a wypuscil na tor f1 na pewno by nie przejach go z taka predkoscia jak F1 bo nie ma takie przyczepnosci i by sie rozbil ...
http://przemooo.pinkbike.com/album/photos/
no i tu sie bardzo mylisz (twórca tego topicu) , żaden samochód któreen pokazałem nie jest naszybszy, po pierwsze to nie zależy aż we tam dużem stopniu ile ma koni czy jakś masz pojemność (chociaż to też) tylko poprostu moment obrotowy i przy jakich obrotach uzyskuje pełną moc i to jest ważne, jeżeli na małych obrotach masz już pełna moc to pomyśl sobier co bedzie przy dużych obrotach, a najszbsze samochody to taki o których nikt nigdzie nigdy nie słyszał i nie widział są poprostu nie dopuszczone do ruchu ulicznego ze wzglęgu właśnie na swoją ogromną moc a takie samochody to : pagani zonda, veiron,vtr i wiele wielie innych o których nie wiem :)
-
- Posty: 849
- Rejestracja: 01.05.2004 18:51:06
- Lokalizacja: Planeta Ziemia
- Kontakt:
-
- Posty: 849
- Rejestracja: 01.05.2004 18:51:06
- Lokalizacja: Planeta Ziemia
- Kontakt:
-
- Posty: 849
- Rejestracja: 01.05.2004 18:51:06
- Lokalizacja: Planeta Ziemia
- Kontakt:
a z tym kojażą mi się golfy:
1. http://homepages.globe.net.nz/marcinf/d ... opolo.html
2. http://bmwboys.webpark.pl/# (moja ulubiona :D ) :D
3. http://www.vw.fm.interia.pl/vw/golf/c3.jpg (nawet bym go nie obżygał)
4. http://www.vw.fm.interia.pl/vw/golf/c7.jpg (tego też nie)
5. http://www.vw.fm.interia.pl/vw/golf/c22.jpg austria...
6. http://tomek.69.webpark.pl/
ale i tak najbardziej wieśniacki (po polsko-dresiarskim oczywiście) jest tunuing niemiecki i austryjacki, bleeeeee.
przypominam iż jest to MOJE zdanie (ale pewnie wielu z was myśli podobnie)
1. http://homepages.globe.net.nz/marcinf/d ... opolo.html
2. http://bmwboys.webpark.pl/# (moja ulubiona :D ) :D
3. http://www.vw.fm.interia.pl/vw/golf/c3.jpg (nawet bym go nie obżygał)
4. http://www.vw.fm.interia.pl/vw/golf/c7.jpg (tego też nie)
5. http://www.vw.fm.interia.pl/vw/golf/c22.jpg austria...
6. http://tomek.69.webpark.pl/
ale i tak najbardziej wieśniacki (po polsko-dresiarskim oczywiście) jest tunuing niemiecki i austryjacki, bleeeeee.
przypominam iż jest to MOJE zdanie (ale pewnie wielu z was myśli podobnie)
są ciekawsze rzeczy niż czytanie podpisów...
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
- Lokalizacja: kraków, gg:5687099
- Kontakt:
Oj widze że ktoś jeszcze zagląda na ten temat:
HA odpowiadaM:
Odpowiedź dla Przemoo:
Tak jak to określiłeś Skyline nie miał by takiej przyczepności. Z czego się bierze ta jak to określiłeś "przyczepność", a no z tego że F1 waży baaaaardzo mało więc zgodnie z prawami fizyki działa na niego na zakrętach mała siła odśrodkowa i dlatego F1 nie wylatuje z toru nawet przy monstrualnych prędkościach, dzije się tez dlatego ze F1 mają gładkie slicki(opony:) które mogą być super miękkie(vide waga F1) i sie nie zetrą, takie opony nie są dopuszczone do używania na drogach publicznych. Ostatnia sprawa to spoilery i aerodynamika-to właściwie kluczowa sprawa w wyścigach. Wyczynowe samochody mają specjalne dyfuzory które zasysają powietrze pod auto które w ten sposób jest "dociągane" do nawierzchni, maja równierz spoilery czyli skrzydła tak jak w samolotach z tymże tu są ustawione na odwrót i powodują odwrotny efekt czyli nie podnoszą lecz działają siła dociskową na auto.
Przemooo daj mi 15 mln dolarów to zbuduje skylina który bedzie niszczył te twoje F1: konstrukcja z aluminowych rur + poszycie z włokien węglowych+optymalnie podkręcony silnik, 6 turbin, bez przepisowych zwężek na turbinie + idealne rozłożenie masy o jak najniżej położonym środku ciężkości + świetna aerodynamika = 700 kilo wagi + 1400 koni mocy i diabelskie auto. Tylko po co tworzyć coś takiego skoro nikt z tym nie bedzie w stanie konkurować...
HA odpowiadaM:
Odpowiedź dla Przemoo:
Tak jak to określiłeś Skyline nie miał by takiej przyczepności. Z czego się bierze ta jak to określiłeś "przyczepność", a no z tego że F1 waży baaaaardzo mało więc zgodnie z prawami fizyki działa na niego na zakrętach mała siła odśrodkowa i dlatego F1 nie wylatuje z toru nawet przy monstrualnych prędkościach, dzije się tez dlatego ze F1 mają gładkie slicki(opony:) które mogą być super miękkie(vide waga F1) i sie nie zetrą, takie opony nie są dopuszczone do używania na drogach publicznych. Ostatnia sprawa to spoilery i aerodynamika-to właściwie kluczowa sprawa w wyścigach. Wyczynowe samochody mają specjalne dyfuzory które zasysają powietrze pod auto które w ten sposób jest "dociągane" do nawierzchni, maja równierz spoilery czyli skrzydła tak jak w samolotach z tymże tu są ustawione na odwrót i powodują odwrotny efekt czyli nie podnoszą lecz działają siła dociskową na auto.
Przemooo daj mi 15 mln dolarów to zbuduje skylina który bedzie niszczył te twoje F1: konstrukcja z aluminowych rur + poszycie z włokien węglowych+optymalnie podkręcony silnik, 6 turbin, bez przepisowych zwężek na turbinie + idealne rozłożenie masy o jak najniżej położonym środku ciężkości + świetna aerodynamika = 700 kilo wagi + 1400 koni mocy i diabelskie auto. Tylko po co tworzyć coś takiego skoro nikt z tym nie bedzie w stanie konkurować...
MOnster Garage
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
- Lokalizacja: kraków, gg:5687099
- Kontakt:
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
- Lokalizacja: kraków, gg:5687099
- Kontakt:
Odpowiedź dla ADI
Po pierwsze auta które wymieniłeś tak jak to wcześniej Miniak napisał są dopuszczone do ruchu tak samo jak cinceqecento czy maluchy.
Po drugie: moc oraz moment są w fizyce opisane pewnym wzorem i generalnie przyjmuje się że:
- moc odpowiada za prędkość maksymalną jaką możemy uzyskać
- moment obrotowy odpowiada za to jak szybko bedzie auto przyspieszać
Oczywiście jest to uzależnione też od wielu innych czynników ale ni bede się rozwodził bo by miejsca i czasu na tym forum nie starczyło:)
- większa pojemność sprawiam że auto ma lepszy moment i moc w całym zakresie obrotów, szczególnie niższym, generalnie im większa pojemność tym łatwiej nam uzyskać większą moc i moment obrotowy.
Po pierwsze auta które wymieniłeś tak jak to wcześniej Miniak napisał są dopuszczone do ruchu tak samo jak cinceqecento czy maluchy.
Po drugie: moc oraz moment są w fizyce opisane pewnym wzorem i generalnie przyjmuje się że:
- moc odpowiada za prędkość maksymalną jaką możemy uzyskać
- moment obrotowy odpowiada za to jak szybko bedzie auto przyspieszać
Oczywiście jest to uzależnione też od wielu innych czynników ale ni bede się rozwodził bo by miejsca i czasu na tym forum nie starczyło:)
- większa pojemność sprawiam że auto ma lepszy moment i moc w całym zakresie obrotów, szczególnie niższym, generalnie im większa pojemność tym łatwiej nam uzyskać większą moc i moment obrotowy.
MOnster Garage
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
- Lokalizacja: kraków, gg:5687099
- Kontakt:
Odpowiedź do Adi: ciąg dalszy
A jeśli chodzi o przebieg mocy i momentu przy danych obrotach to generalnie im bardziej silnik wyżyłowany tym bardziej jest wołowaty na niskich obrotach.
W wyczynowych samochodach kożysta się tylko z wysokich obrotów więc moc w dolnej skali obrotów nie jest ważna więc to co napisałeś nie ma sensu. Jeśli chodzi o sporty motorowe to tylko w rajdach (bo tam są głownie ciasne zakręty i małe prędkości) liczy się "dół" czyli dolny zakres obrotów. W każdych innych sportach trzeba trzymać auto "na obrotach" bo takie są wyżyłowane silniki...
A jeśli chodzi o samochody nie dopuszczone do poruszania się po drogach to nie biore ich pod uwagę (vide koniec odpowiedzi dla Przemooo).
A jeśli chodzi o przebieg mocy i momentu przy danych obrotach to generalnie im bardziej silnik wyżyłowany tym bardziej jest wołowaty na niskich obrotach.
W wyczynowych samochodach kożysta się tylko z wysokich obrotów więc moc w dolnej skali obrotów nie jest ważna więc to co napisałeś nie ma sensu. Jeśli chodzi o sporty motorowe to tylko w rajdach (bo tam są głownie ciasne zakręty i małe prędkości) liczy się "dół" czyli dolny zakres obrotów. W każdych innych sportach trzeba trzymać auto "na obrotach" bo takie są wyżyłowane silniki...
A jeśli chodzi o samochody nie dopuszczone do poruszania się po drogach to nie biore ich pod uwagę (vide koniec odpowiedzi dla Przemooo).
MOnster Garage
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
- Lokalizacja: kraków, gg:5687099
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości