wyciek z DJ I '04:/
wyciek z DJ I '04:/
Hej
Panowie (a moze i panie:)) mam taki problem. Ostatnimi czasy rozebrałem sowjego DeJota i zalałem go olejem 5W. Fajnie chodzi, byłem cały happy ale zauwazyłem jedna wkur... niepokojaca rzecz. Mianowicie jak posmigam troche na biku i odstawie go w jego miejsce spoczynku to po paru godzinach wyciska mi olej z uszczelki. Rower stoi i olej sam wycieka:| co dziwne podczas jazdy tego nie zauwazłem... i jeszcze "pod góre" go wyciska:| Cieknie mi po pancerzu z tarczy i kapie na podłoge. Jak mi zaleje klocki to pozamiatane:/
Miał ktos podobna sytucje? Jak sobie z tym poradził?!
Dzieki
EDIT:
Zapomniałem dodac ze amor chyba nie ma przejchanych nawet 500km. Uszczelki tez sa git
EDIT:
Dzisiaj przed pojsciem na bika przyjrzalem sie temu raz jeszcze. Po posklejaniu paru faktów do kupy okazło sie ze sie myliłem. Z usczelka olejowa i kurzowa jest wszystko ok. Zmylił mnie olej zbierajacy sie na niej.
Olej cieknie spod korka:/ po pancerzu z hebla i po goleni. To co płynie po pancerzu kapie sobie na podłoge a to co po goleni zbiera sie na uszczelce.
Podczas składania amora do kupy nie zwróciłem uwagi i gwintem korka sciałem polowe usczelki (pretensje moge miec tylko do siebie:/) i teraz olej cieknie. Musze takiej poszukac, wymienic i bedzie ok.
Rada dla tych którzy serwisuja swoje amory. Wkrecajcie ostroznie korki i patrzcie czy usczelka sie układa w gniezdzie. Jezeli sie nie ułozy odpowiednio to scina sie ja gwintem i po zawodach.
Dzikie chłopaki za pomoc:)
Panowie (a moze i panie:)) mam taki problem. Ostatnimi czasy rozebrałem sowjego DeJota i zalałem go olejem 5W. Fajnie chodzi, byłem cały happy ale zauwazyłem jedna wkur... niepokojaca rzecz. Mianowicie jak posmigam troche na biku i odstawie go w jego miejsce spoczynku to po paru godzinach wyciska mi olej z uszczelki. Rower stoi i olej sam wycieka:| co dziwne podczas jazdy tego nie zauwazłem... i jeszcze "pod góre" go wyciska:| Cieknie mi po pancerzu z tarczy i kapie na podłoge. Jak mi zaleje klocki to pozamiatane:/
Miał ktos podobna sytucje? Jak sobie z tym poradził?!
Dzieki
EDIT:
Zapomniałem dodac ze amor chyba nie ma przejchanych nawet 500km. Uszczelki tez sa git
EDIT:
Dzisiaj przed pojsciem na bika przyjrzalem sie temu raz jeszcze. Po posklejaniu paru faktów do kupy okazło sie ze sie myliłem. Z usczelka olejowa i kurzowa jest wszystko ok. Zmylił mnie olej zbierajacy sie na niej.
Olej cieknie spod korka:/ po pancerzu z hebla i po goleni. To co płynie po pancerzu kapie sobie na podłoge a to co po goleni zbiera sie na uszczelce.
Podczas składania amora do kupy nie zwróciłem uwagi i gwintem korka sciałem polowe usczelki (pretensje moge miec tylko do siebie:/) i teraz olej cieknie. Musze takiej poszukac, wymienic i bedzie ok.
Rada dla tych którzy serwisuja swoje amory. Wkrecajcie ostroznie korki i patrzcie czy usczelka sie układa w gniezdzie. Jezeli sie nie ułozy odpowiednio to scina sie ja gwintem i po zawodach.
Dzikie chłopaki za pomoc:)
NO FATE
-
- Posty: 357
- Rejestracja: 07.05.2004 22:01:39
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 09.07.2005 17:33:35
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
a pytanie podstawowe, syntetyk, mineral czy pol/pol ?kubanczyk pisze:Ostatnimi czasy rozebrałem sowjego DeJota i zalałem go olejem 5W
kumplowi judy po zalaniu mineralnym tez rzygala w ten sposob.
osobiscie mialem 5w w DJu i nie bylo problemow. za to mial lepszą prace.
Pawel M.
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 09.07.2005 17:33:35
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
jak nei chcesz kasy na olej wydawac, odwroc rower dogory nogami, poruszaj dolnymi porzadnie tak zeby caly olej sciekł do lag i zdejmij dolne. sprawdz uszczelke. dobry sposob ,sam tak robilem ;]kubanczyk pisze:chyba bede go musiał znowu rozebrac.. ku wa zas wydwac kase na olej:/
Pawel M.
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
Najbrawdopodobniej masz walniętą uszczelke wewnętrzną (olejową), łatwo ją uszkodzic podczas wkładania górnych goleni do dolnych, lub tez możliwe jest że zleciał ci simering z uszczelki i dobrze jej nie zaciska na goleni. Problemem moze byc jeszcze olej pomiędzy uszczelką olejową a kurzową i dlatego sobie wylatuje pozostałośc jego, pojeździć na raze może po pewnycm czasie przestanie żygać jak cały olej spod kurzowej ucieknie (miałem kiedys tak samo). Teraz jak rozbieraj i składam dj to czyszcze szmatką ta lukę pomiędzy kurzową a olejową.
A to że olej ci ucieka jak bik stoi to mozę być jeszcze to ****** air assist, masz nieszczelna uszczelke do tego powietrze pod ciśnieniem w amorku i problem gotowy. Olej sobie ucieka.
Jak będzie chciał wymieniac uszczlki to nie kupuj żadnych zamienników bo one są o kant dupy rozbić i kasa niepotrzebnie wydana. Kupuj orygnały może i drogie ale ale na pewno lepsze od zamienników.
Jak byś chciał coś wiedzieć to wal na gg: 2793202
A to że olej ci ucieka jak bik stoi to mozę być jeszcze to ****** air assist, masz nieszczelna uszczelke do tego powietrze pod ciśnieniem w amorku i problem gotowy. Olej sobie ucieka.
Jak będzie chciał wymieniac uszczlki to nie kupuj żadnych zamienników bo one są o kant dupy rozbić i kasa niepotrzebnie wydana. Kupuj orygnały może i drogie ale ale na pewno lepsze od zamienników.
Jak byś chciał coś wiedzieć to wal na gg: 2793202
Dam dupy za gar zimnej zupy....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości