hscv problem

ExIsT
Posty: 658
Rejestracja: 02.09.2004 18:06:16
Lokalizacja: Krakow--->NH
Kontakt:

hscv problem

Post autor: ExIsT »

witam mam z150fr i pare razy go dobilem
po czym dolalem mu oleju.
na drugi dzien znowu do zamknolem pare razy nie czuc roznicy co zrobic wiecej oleju dolac czy cos prosze o jakies rady pozdroo
http://www.pinkbike.com/photo/893261/
gg:1442499
andrut
Posty: 804
Rejestracja: 12.08.2004 07:09:03
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: andrut »

jakie masz tam sprężyny?? i ile ważysz , to jest zasadnicze pytanie
kupie
prawą klamkę do julii/deore/lx-hydra
przewód tył do julii/shimano!
gg 5732171
kubawaldek
Posty: 357
Rejestracja: 07.05.2004 22:01:39
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kubawaldek »

jak dolejesz oleju to nie powiniemm dobijac
http://allegro.pl/show_item.php?item=90325507 dj I 2005 qr20 new za 950 zeta
yasiuuu
Posty: 1953
Rejestracja: 27.05.2004 10:21:31
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Post autor: yasiuuu »

mialem podbny problem z z1 fr 2002... wzialem stara crossową kiere, pociąłem w 'plasterki' i podkładki grubosci ok. 0.5cm wpakowałem pod sprężyny (wczesniej trzeba rozebrać tłumiki) i amorek chodzi duzo twardziej:) - to jest najtańsza metoda...
droższa metoda to wlanie gęstszego (bardziej lepiącego się) oleju...
a najdroższa metoda to kupienie twardszych spżyn...;]
www.feel-free.pl
yasiuuu
Posty: 1953
Rejestracja: 27.05.2004 10:21:31
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Post autor: yasiuuu »

hmm... zastanawiam sie czy możliwe, że na skutek niskich temperatur moglo cos się podziać z powietrzem w tym amorku... bo zdaje sie w on ma kompresje powietrzną... może się rozszczelnił czy coś przez niskie temp... widze po fotkach, ze smigasz po śniegu... więc chyba jest to możliwe...
www.feel-free.pl
Furmek
Posty: 899
Rejestracja: 19.04.2004 10:45:02
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Furmek »

O ile dobrze czaje masz cos takiego: http://tiny.pl/mpd7 a wiec to cudo ma "New external air preload" - co znaczy sie ze mozesz go z zewnatrz dopompować (pompka do amorów) w manualu (dostepnym na www na stronie 50/58 (en)) jest informacjia ile mniej wiecej powinienes napompowac.
ExIsT
Posty: 658
Rejestracja: 02.09.2004 18:06:16
Lokalizacja: Krakow--->NH
Kontakt:

Post autor: ExIsT »

aha czyli jak go napompuje to kompresja bedzie silniejsza? hehe bo ja jezdzilem bez cisnienia moze dlatego a waze 65 kg sprezyny sa zolta i czerwona dolalem mu oleju po 4cm3 i bez roznicy ok dzieki za odp pozdro
http://www.pinkbike.com/photo/893261/
gg:1442499
groochas
moderator
Posty: 2411
Rejestracja: 18.04.2004 23:17:14
Lokalizacja: Kraków --> Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: groochas »

a powiadał CI grucha "kup juniora" to TY swoje :P
ExIsT
Posty: 658
Rejestracja: 02.09.2004 18:06:16
Lokalizacja: Krakow--->NH
Kontakt:

Post autor: ExIsT »

:P:P:P:P junior mial byc ale utonol na morzu:P:P
http://www.pinkbike.com/photo/893261/
gg:1442499
Borek SC
Posty: 247
Rejestracja: 17.01.2006 22:17:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Borek SC »

Nie pompuj go! Zabijesz cala fajowa charakterystyke pracy-nawet przy minimalnym dopompowaniu straci masakrycznie na czulosci i plynnosci pracy. Ja tez mialem ten problem z 66R(hscv w prawej ladze ssvf w lewej), tez czasem dobijal i metoda prob i bledow dolewalem oleju az w koncu osiagnalem ideal-wykorzystuje duzo skoku juz przy srednich uderzeniach a przy mega dupnieciu ugnie sie o 169mm i nie dobije. Acha waze ok 75kg i mam seryjne niebieskie sprezyny jesli Ci to w czyms pomoze...
http://boreksc.pinkbike.com/album/old-photos/
gg:1310266
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości