Double track vs S-type
-
- Posty: 1744
- Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
No jakby robiło różnice- no robi właśnie! Mam double wida na tyle i da bomba piaste i koło z oponką i dętką waży tyle co 66rc i mi akurat robi wielką różnicę bo odchudzam rower jak się tylko da :D
Pozdrawiam, aha no i siebie też :D
Pozdrawiam, aha no i siebie też :D
http://www.pinkbike.com/photo/1101108/
http://www.pinkbike.com/photo/971071/
http://www.pinkbike.com/photo/971071/
-
- Posty: 1744
- Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 28.02.2006 18:56:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
-
- Posty: 1744
- Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Brałbym mimo wszystko DoubleTracka. :/
przy wadze całego koła 210gram nie zauważysz.
A między S-type, a EX325 to już raczej wybrałbym Mavica. :P
P.S. Mavic waży 716g. A sprawdzaliście, czy to nie jest waga EX325 rozmiar 24"? :>
przy wadze całego koła 210gram nie zauważysz.
A między S-type, a EX325 to już raczej wybrałbym Mavica. :P
P.S. Mavic waży 716g. A sprawdzaliście, czy to nie jest waga EX325 rozmiar 24"? :>
[url=http://images2.fotosik.pl/215/cc7232081b005fca.jpg]..na nowej miejscówce.[/url]
mam double tracka na 24" i sie rozcentrowuje a jak zrobisz 36 na lużnych szprychach to może sie troche wygjąć a potem ciężko sie prostuje ;).
mój kumpel na s type zrobił wgniota i obręcz złapała jajco lekkie ...
jak będziesz pilnował naciągu szprych to bierz double tracka .
i jak kupujesz to patrz jak wygląda łączenie bo często są z dupy na łączeniach .
mój kumpel na s type zrobił wgniota i obręcz złapała jajco lekkie ...
jak będziesz pilnował naciągu szprych to bierz double tracka .
i jak kupujesz to patrz jak wygląda łączenie bo często są z dupy na łączeniach .
o lol no tak , twiojego 36 nic nie wytrzyma:Dzient360 pisze:a jak zrobisz 36 na lużnych szprychach to może sie troche wygjąć a potem ciężko sie prostuje ;).
brałbym s-type, jest SZTYWNIEJSZA!!! naprawdę,
posiada lepsze klejenie zamka, łączenie jest naprawdę mocne
jest lżejsza i tańsza,
jej wklęsły profil zapewnia więszą odporność na uderzenia boczne oraz dobicia, -double track ma wupukły profil ścianek, przez co jest słabszy
tyle że s-type można łatwiej dobić, zrobić wgniota-posiada ścianki(ma je większe niż w dt)które sa cieńsze niż dt...
ja brałbym s-type(sam mam ją od dziś na tyle-24" a z przodu dt26:D)
kupie
prawą klamkę do julii/deore/lx-hydra
przewód tył do julii/shimano!
gg 5732171
prawą klamkę do julii/deore/lx-hydra
przewód tył do julii/shimano!
gg 5732171
Swistak1989
z ktorej strony stype lepszy jakosciowo o dt ? sam najezdzac na ludzi ze gadaja od rzeczy to co to jest? fachowe gadanie?
debiltrak nie jest ciezki, az tak. wole odchudzic detke i opone niz obrecz. ***** trak JEST w *** mocny.
ale sam biore estajpa :mrgreen: bo i tak nie zakatuje ;p
z ktorej strony stype lepszy jakosciowo o dt ? sam najezdzac na ludzi ze gadaja od rzeczy to co to jest? fachowe gadanie?
debiltrak nie jest ciezki, az tak. wole odchudzic detke i opone niz obrecz. ***** trak JEST w *** mocny.
ale sam biore estajpa :mrgreen: bo i tak nie zakatuje ;p
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
-
- Posty: 1744
- Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Cszyvy- moje zdanie opierało się na oglądnięciu double tracka i s-type. Na pierwszy rzut oka s-type wydaje się być lepiej wykonany. Tyle co mam do powiedzenia. Nie muszę się chyba fachowo wypowiadać bo nie robię w tym fachu :)
Pozdrawiam :)
Pozdrawiam :)
http://www.pinkbike.com/photo/1101108/
http://www.pinkbike.com/photo/971071/
http://www.pinkbike.com/photo/971071/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości