double track zwykly a spawany ?

maxxis24
Posty: 271
Rejestracja: 19.04.2004 11:45:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

double track zwykly a spawany ?

Post autor: maxxis24 »

czy wersja double tracka spawana jest duzo lepsza od wersji zwyklej?
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

byloooo
www.mm-foto.pl
Kamilek
Posty: 277
Rejestracja: 28.07.2005 21:38:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Kamilek »

spawana sie nie rozejdzie na łączeniu ;)
http://www.dartmoor.pl
jacecko
Posty: 153
Rejestracja: 17.01.2006 12:01:58
Kontakt:

Post autor: jacecko »

Spawana lepsza, ale sadze ze wielu ludzi jezdzi na zwyklej...
lizzard king
Posty: 3826
Rejestracja: 13.12.2004 21:47:52
Kontakt:

Post autor: lizzard king »

teoretycznie NIE

bo przy spawie jest material zmeczony bardziej niz gdzie indziej i TEORETYCZNIE moze walnac.

wiec to zalezy
LinksFR
Posty: 1057
Rejestracja: 19.04.2004 16:28:49
Lokalizacja: awazsraW
Kontakt:

Post autor: LinksFR »

tylko ze spawanie od "spawania" rozni sie tym zeby robic to w jak najlepszych warunkach = jak najmniej oslabic material
http://bodzio.pinkbike.com/
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

Zwykły rozejdzie się na łączeniu...a spawany pęknie ;P
freeride123
Posty: 830
Rejestracja: 03.07.2005 20:21:35
Lokalizacja: poznan
Kontakt:

Post autor: freeride123 »

ogulnie nie oplaca sie wedlug mnie kumplowi duble track zaczol pekac w 12 miejscach po 2 miesiacach katowania i to nie przy laczeniu tylko przy wentylu byla najwieksze pekniecie wedlug mnie to wlasnie miejsce z wentylem jest oslabione i nie kupuj spawanego po co przepalacac
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=132498620
sprzedam stratos s8
Ludu
Posty: 51
Rejestracja: 21.06.2005 17:19:47
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Ludu »

lizzard king pisze:teoretycznie NIE

bo przy spawie jest material zmeczony bardziej niz gdzie indziej i TEORETYCZNIE moze walnac.

wiec to zalezy

spaw ma wieksza wytrzymalosc niz cala obrecz wiec ne peknie i material nie ejst zmeczony tylko oslabiony wysoka temperatura wiec jak ma pekac to nie na spawie tylko obok niego jakies taki 5mm do 1cm cos te okolice na 1000% tak bedize a na spawie nie peknie w zyciu
GunloK__
Posty: 883
Rejestracja: 30.04.2004 14:51:14
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: GunloK__ »

freeride123 mi pekla w 26 miejscach i sie nei chwale.

yyy wspominalem, ze tej obreczy nawet nie mam ?

daj foty, bo watpie, ze ktos uwierzy w te 12 pekniec.
KIEŁ16
Posty: 749
Rejestracja: 26.11.2005 22:07:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: KIEŁ16 »

konex zgadzam sie :)
http://crbt.ovh.org/photogallery.php?photo=110 piekny lot na nowym orange

gg:3119933
kali
Posty: 117
Rejestracja: 19.10.2004 14:05:17
Lokalizacja: W-wa/K-ce
Kontakt:

Post autor: kali »

Ludu pisze: spaw ma wieksza wytrzymalosc niz cala obrecz wiec ne peknie i material nie ejst zmeczony tylko oslabiony wysoka temperatura wiec jak ma pekac to nie na spawie tylko obok niego jakies taki 5mm do 1cm cos te okolice na 1000% tak bedize a na spawie nie peknie w zyciu
Byćmoże pękłoby, gdyby te obręcze spawał pan Mieciu w swoim garażu. Po spawaniu aluminium poddaje się odprężaniu (wyżarzaniu w odpowiednim piecu aby zlikwidować naprężenia powstałe podczas spawania). Jeśli ta obręcz pęknie, to nie od tego, że była spawana, ale co najwyżej od zmęczenia materiału.
A jeśli chodzi o wersję zwykłą, to w prawdzie nigdy nie miałem Douhletrack'a, miałem za to Rhino Light, która teoretycznie jest dużo słabsza, a mimo to rozeszła się na łączeniu dopiero po czterech latach jazdy...
[url=http://www.pinkbike.com/photo/841400/]ja[/url]
Ludu
Posty: 51
Rejestracja: 21.06.2005 17:19:47
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Ludu »

tak czesciowo masz racje widac ze troche sie znasz ale chyba wiesz ze podczas spawania wlansie miejsca obok spawania sa najslabrze a wyzazanie owszem daje duzo ale gporzej jak sie temp troche zmieni (przypadkk 1 na miloion) z drugirej strony wyzazanie moze troche oslabnic material fakt ze nie kolosalnie ale w pewnym stopniu wiec mozna dyskutowac na ten temat bez konca kytora obrecz mocniejsza spawana czy laczona... sa plusy i minusy po obydoch stronach...
kali
Posty: 117
Rejestracja: 19.10.2004 14:05:17
Lokalizacja: W-wa/K-ce
Kontakt:

Post autor: kali »

Ludu ja się nie znam, powtarzam tylko to, co gdzieś usłyszałem lub przeczytałem. Pewnie masz rację.
Jak dla mnie wszystko jedno, czy spawana, czy nie. Jak już napisałem miałem niespawanego Rhino, a właściwie dwie, z czego poległa dopiero jedna, drugą wciąż mam na przodzie (to już 5 lub 6 rok tej obręczy).
[url=http://www.pinkbike.com/photo/841400/]ja[/url]
kolanko20
Posty: 114
Rejestracja: 19.03.2006 08:04:11
Kontakt:

Post autor: kolanko20 »

spawana jest mocniejsza obrecza
gUtEk
Posty: 369
Rejestracja: 02.10.2005 11:59:44
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: gUtEk »

czyli kurde co ? nie spawana sie szybko rozwali?
zmiany sie opłacają
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

gUtEk nie :) chyba ze jedzisz bez opony albo jestes erenes :p
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
erenes
Posty: 1328
Rejestracja: 19.04.2004 06:49:51
Kontakt:

Post autor: erenes »

mi sie nie rozwala. nie spawana. jest good. zjajowaciłem jedna, peka w jednym miejscu a nie rozłazi sie wcale.
dupa.
dhcyc
Posty: 6524
Rejestracja: 03.11.2004 23:14:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: dhcyc »

Dt ogólnie jest mocny, ale właśnie nie koniecznie miejsce łączenia jest najsłabszym. Mój z tyłu wgniótł się się w dwóch miejscach, tak że pomiędzy nimi powstała gula i było to właśnie w miejscu wentylka. A łączenie dalej pozostało nienaruszone...
http://dhcyc.pinkbike.com
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość