Ustawianie 6way`a
Ustawianie 6way`a
Witam, mam pytanko odnosnie ustawienia manitou swinger 6 way, nie chodzi mi o to do czego sluza poszczeglone pokretla tylko co powoduje ich obrucenie + czy - :) i tak te na gorze high i low speed, ta czerwona sruba w ktorej jest zawor od powietrza :) jakby ktos byl tak mili i powiedzial/napisal :) to bylbym wdzieczny !
pozdro i wesolych jajek
pozdro i wesolych jajek
Bike - 2 wheels, 1 passion :-) ---===FAN KRANK RACING===---
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
... brak pytan w tej kategorii :> nie kumasz pozdro i wesolych jajek ?:)
chodzi mi o to co spowoduje przekrecenia pokretla high speed na + a co na - i to samo do low speed a takze do czego jest ta srubka w ktorej jest zawor od powietrza. jak ktos tego nie kuma to nie mam wiecej pytan
chodzi mi o to co spowoduje przekrecenia pokretla high speed na + a co na - i to samo do low speed a takze do czego jest ta srubka w ktorej jest zawor od powietrza. jak ktos tego nie kuma to nie mam wiecej pytan
Bike - 2 wheels, 1 passion :-) ---===FAN KRANK RACING===---
hmmmm poszukaj instrukcji obsługi :P
http://www.answerproducts.com/serviceguides.asp
Do instrukcji:
http://www.answerproducts.com/productmanuals.asp
http://www.answerproducts.com/serviceguides.asp
Do instrukcji:
http://www.answerproducts.com/productmanuals.asp
...::: http://ridebike.pl :::...
http://www.pinkbike.com/photo/2213008/
http://www.pinkbike.com/photo/2213008/
ta duza czerwona sroba z zaorkiem w srodku: wkrecenie jej glebiej powoduje zmiejszenie sie obietosci zbiorniczka wyrownawczego a co za tym idzie bardziej progresywna prace i trudniej jest dobic amora, posrednie zwieksza sie tez cisnienie w ukladzie i spv mocniej lapie.
low speed compresion: im bardziej na + wym wieksze tlumienie kompresji przy "wolnym" uginaniu sie amora, to jest to pokretlo (wraz z rebound damping)ktore tak naprawde determinuje jak amor sie zachowuje podczas normalnej jazdy
z koleii high speed compresion damping to regulacja tlumienia podczas szybkiego uginania sie amora, znaczy jak walniesz duzego dropa (niedolota) to wolna wolna kompresja sie wylacza i wszytsko zalezy od tego jak ustawiles high speeda, im bardziej na + tym trudniej bedzie dobic.
low speed compresion: im bardziej na + wym wieksze tlumienie kompresji przy "wolnym" uginaniu sie amora, to jest to pokretlo (wraz z rebound damping)ktore tak naprawde determinuje jak amor sie zachowuje podczas normalnej jazdy
z koleii high speed compresion damping to regulacja tlumienia podczas szybkiego uginania sie amora, znaczy jak walniesz duzego dropa (niedolota) to wolna wolna kompresja sie wylacza i wszytsko zalezy od tego jak ustawiles high speeda, im bardziej na + tym trudniej bedzie dobic.
dzieki, a mam jeszce jedno pytanko, resor jest nowy, swiezo wyjety z pudla z wigwamu i pod tym czerwonym pokreltem od low speed troche mi sie olej pokazuje wytarlem do sucha ale jest znowu... to jest norma czy raczej jakis lewy ten teleskop :P
Bike - 2 wheels, 1 passion :-) ---===FAN KRANK RACING===---
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
dandipl widze ze manuala nieprzeczytales, pisza tam ze ze wzgledu na metode skladania moze z tamtad na poczatku troche wycieknac. Jednak uwazaj na te pokretelka, bo jak sie pod nie brud dostanie i zaczniesz nimi krecic to latwo jest rozwalic ta uszczelke ktora trzyma w tym miejscu olej - ot taka "wada konstrukcyjna" ktora uprzykza zycie posiadaczom 6-waya
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości