co sądzicie o ramce 24" street/trial?
co sądzicie o ramce 24" street/trial?
Witam
idąc za radą kolegi z forum trialowego, postanowiłem zadać Wam to właśnie pytanie:
Czy byli byście zainteresowani ramką z cro-mo 24" do streetu/trialu na koła 24"?
jest możliwość produkcji ztakiej ramki w wysokiej jakości w tajwanie, jeżeli odbiorcy okażą zainteresowanie.
Chodzi mi o ramkę łączącą poręczność lekkiej streetówki z dużym potencjałem trialowym.
Szczegułów dowiecie się tu:
http://trial.choody.com/forum/forum_pos ... =5670&PN=1
Jestem ciekaw waszych opinii i pomysłów. Pozdrawiam, Janko.
idąc za radą kolegi z forum trialowego, postanowiłem zadać Wam to właśnie pytanie:
Czy byli byście zainteresowani ramką z cro-mo 24" do streetu/trialu na koła 24"?
jest możliwość produkcji ztakiej ramki w wysokiej jakości w tajwanie, jeżeli odbiorcy okażą zainteresowanie.
Chodzi mi o ramkę łączącą poręczność lekkiej streetówki z dużym potencjałem trialowym.
Szczegułów dowiecie się tu:
http://trial.choody.com/forum/forum_pos ... =5670&PN=1
Jestem ciekaw waszych opinii i pomysłów. Pozdrawiam, Janko.
-
- Posty: 942
- Rejestracja: 08.06.2005 16:51:35
- Lokalizacja: POZNAŃ STREET RIDER
- Kontakt:
widelec to tylko kwestia zamówienia fajnych wideł w tajwanie z pivotami pod Vki na 24" i długością 400-410mm, więc jeśli będzie zainteresowanie, to będzie sprzęt. Osobiście myślałęm o użyciu tarczy, ale nie każdy chce, albo nie każdego stać, więc pewnie dojdzie to do skutku. Destroyer robi widły pod 24", ale z ich trwałością jest bardzo kiepsko :/
Pomysl fajny ale to nie takie proste, lekka i z cr-mo = droga, a jesli bedzie tania to raczej nie ma co liczyc na spora wy3malosc bo koszt wyprodukowania dopieszczonej, lekkiej ramy z cieniowanycg rurek chromomolibdenowych jest spory, zwykle takie ramkie oscyluja w cenach ponad 1000zl i nie sa to jakies czolgi do katowania, tylko ramki do technicznej i umiejetnej jazdy.
--> www.DMR.pl <--- moja stronka :D
-
- Posty: 474
- Rejestracja: 07.05.2005 00:29:43
- Lokalizacja: lodz
- Kontakt:
-
- Posty: 301
- Rejestracja: 24.09.2005 02:25:04
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
pomysl zrobienia takiej ramy jest spoko ale cena 700pln to dosyc duzo u raczej nowego wymyslu by nikt nie kupil...pozatym problemyz aczna sie robic jak ramy zaczna pekac...ale ogolnie spoko tylko rama neihc bedzie krutka z poziomymi hakami by kolo 26"tez mozna bylo zamontopwac...
pozdro...powodzenia
p.s mysle ze za cene500pln to by te ramy mialy nawet wziecie...
pozdro...powodzenia
p.s mysle ze za cene500pln to by te ramy mialy nawet wziecie...
pinkbike-to nie smietnik...zanim dasz tam fote dokladnie to przemysl...
kurza twarz! chłopaki, ale Wy macie problemy...
1.dane na temat wagi i ceny nie są z dupy wysrane, waga będzie oscylowała w okolicach 2500g, przy cenie około 700pln (możę poniżej).
2. rama zostanie dokładnie przetestowana przed wprowadzeniem jej do sprzedaży, marka która jest zainteresowana tym projektem nie sprzedaje niesprawdzonego szajsu. Znam się trochę na zasadach projektowania konstrukcji spawanych i takich tam pierdołach, więc się przyłoże do tego projektu jak do kolosa u Dr. Sobieszczańskiego ;)
3.widelec 45-48 to już tylko dirt/street, takie części w Polsce można dostać (np.w mk biku) wiec nie widze problemu.
4.NS suburban nadaje się do trialu jak mój składak, nie musiałeś o tym wiedzieć, poprostu potrzebne są krótkie tylnie widełki, odpowiedni rozstaw kół i duży wznios supportu (w porównaniu z NS) no i oczywiście mniejsza masa.
5.pan super 71-tak, 500? to może je za darmo rozdam? piszesz nie składnie i nie gramatycznie, więc nie za bardzo wiem o co Ci chodzi, ale jaki jest sens pchania am 26" skoro to ma być ramka pod 24"?
ogólnie dziękuje za Wasze KOSTRUKTYWNE i PRZYDATNE rady, które pomogą stworzyć ramkę dla WAS, piszcie nadal Wasze przemyślenia.
1.dane na temat wagi i ceny nie są z dupy wysrane, waga będzie oscylowała w okolicach 2500g, przy cenie około 700pln (możę poniżej).
2. rama zostanie dokładnie przetestowana przed wprowadzeniem jej do sprzedaży, marka która jest zainteresowana tym projektem nie sprzedaje niesprawdzonego szajsu. Znam się trochę na zasadach projektowania konstrukcji spawanych i takich tam pierdołach, więc się przyłoże do tego projektu jak do kolosa u Dr. Sobieszczańskiego ;)
3.widelec 45-48 to już tylko dirt/street, takie części w Polsce można dostać (np.w mk biku) wiec nie widze problemu.
4.NS suburban nadaje się do trialu jak mój składak, nie musiałeś o tym wiedzieć, poprostu potrzebne są krótkie tylnie widełki, odpowiedni rozstaw kół i duży wznios supportu (w porównaniu z NS) no i oczywiście mniejsza masa.
5.pan super 71-tak, 500? to może je za darmo rozdam? piszesz nie składnie i nie gramatycznie, więc nie za bardzo wiem o co Ci chodzi, ale jaki jest sens pchania am 26" skoro to ma być ramka pod 24"?
ogólnie dziękuje za Wasze KOSTRUKTYWNE i PRZYDATNE rady, które pomogą stworzyć ramkę dla WAS, piszcie nadal Wasze przemyślenia.
Janko no to ja sie tylko do tego twojego 4 punktu nie zgodze, a mianowicie do masy: "(w porównaniu z NS) no i oczywiście mniejsza masa." a suburban wazy 2,5kg czyli ta masa jest taka jak ty chcesz. Co do ramki to moze i by to wypaliło gdyby była nizsza cena, to jednak polska i nie kazdego stac na rame za 700zl, woli sobie kupic jakiegos draga czy destroyera za połowe tej ceny.
dwa skarby razem http://img105.imageshack.us/my.php?image=dsc00032qu9.jpg
1.DurF- moja wina, zakładałem że suburban waży tyle co reszta ramek cro-mo- czyli siakeiś 3.2kg, wybacz :]
2.Marka zainteresowana tym projektem posiada gwarancje na swoje wyroby, sądze więc że z tym problemów nie będzie.
3.Staramy się jak najbardziej obniżyć koszty, by zdobyć jak najszersze grono odbiorcół, ale marka która za tym stoi nie będzie cięła kosztów ceną spadku jakości.
5.destroyer, czy drag to ramy bardziej dual-dirt niż street, a już do trialu się wogule nie nadają, więc to trochę inna nisza.
6.nie wiem jak będzie z kolorami, ale mi też się podoba kolor "raw finish", albo coś matowego
7.Mam taki pomysł, żeby to odbiorcy (czyli Wy) wymyśłili, albo wybrali nazwę ramki. Ja np mam pomysł "morning wood" (poranny drąg). Ale o tym się pomyśłi jak wyjdzie prototyp.
Tu macie link, takie coś chcę osiągnąć:
http://www.trials-forum.co.uk/forum/ind ... &img=11262
2.Marka zainteresowana tym projektem posiada gwarancje na swoje wyroby, sądze więc że z tym problemów nie będzie.
3.Staramy się jak najbardziej obniżyć koszty, by zdobyć jak najszersze grono odbiorcół, ale marka która za tym stoi nie będzie cięła kosztów ceną spadku jakości.
5.destroyer, czy drag to ramy bardziej dual-dirt niż street, a już do trialu się wogule nie nadają, więc to trochę inna nisza.
6.nie wiem jak będzie z kolorami, ale mi też się podoba kolor "raw finish", albo coś matowego
7.Mam taki pomysł, żeby to odbiorcy (czyli Wy) wymyśłili, albo wybrali nazwę ramki. Ja np mam pomysł "morning wood" (poranny drąg). Ale o tym się pomyśłi jak wyjdzie prototyp.
Tu macie link, takie coś chcę osiągnąć:
http://www.trials-forum.co.uk/forum/ind ... &img=11262
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości