Chcecie zmian w DM, to piszcie!!!
Chcecie zmian w DM, to piszcie!!!
Co byście zmienili we freeride, co bylo nie teges do tej pory. Wszystko co chcecie powiedzieć.
Coś o DS?
piszcie komentarze, będą miały wpływ na nowe ramki.
Coś o DS?
piszcie komentarze, będą miały wpływ na nowe ramki.
Ja może nie mam DM FR, ale wszyscy jak dotąd żalili sie na nizbyt sztywny bocznie wachacz..
I jakiś damper inny niż dnm.. No i możlwiosc zakupu ramy bez dampera też była by ok ;)
A co do DS'a to jedyne co mi się nie podoba to cena, mogła by być niższa o 100-200zł. Bo praktycznie za cene Dual Slaloma można dostać NS Bitch, która jest żywą legendą..
I jakiś damper inny niż dnm.. No i możlwiosc zakupu ramy bez dampera też była by ok ;)
A co do DS'a to jedyne co mi się nie podoba to cena, mogła by być niższa o 100-200zł. Bo praktycznie za cene Dual Slaloma można dostać NS Bitch, która jest żywą legendą..
[url=http://slopestyle.pl]Slopestyle.pl[/url] - [b]Magia rowerowej ekstremy[/b]
kolory, wiecej cnc w aluminiowych, ceny jak w promocji:D
DS: inne haki, dwa rozmiary
DirtStreet: inne geo, krotszy trojkat, dluzsza gorna rura(ew. kat glowki), zeby przy kole 26: niechaczyc o pedal przy xupie barspinie, wtedy bylaby to zajebista rama, i pewnie wiele osob by kupilo, ja pewnie tez.
Jakis widelczyk moglibyscie wypuscic wysoki z cromo, bo nikt w polsce tego nieprodukuje, a u dystrybutorow pustki i tylko uzywki w obiegu, mysle, ze to dobra nisza rynkowa.
DS: inne haki, dwa rozmiary
DirtStreet: inne geo, krotszy trojkat, dluzsza gorna rura(ew. kat glowki), zeby przy kole 26: niechaczyc o pedal przy xupie barspinie, wtedy bylaby to zajebista rama, i pewnie wiele osob by kupilo, ja pewnie tez.
Jakis widelczyk moglibyscie wypuscic wysoki z cromo, bo nikt w polsce tego nieprodukuje, a u dystrybutorow pustki i tylko uzywki w obiegu, mysle, ze to dobra nisza rynkowa.
Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane
FR: sztywna os!!, sztywniejszy wachacz, niższa rama tak jak było 2.0 chyba było sporo nizsze,
DS bez zmian!!! ewentualnie 2 rozmiar,
bez poziomych haków mi tutaj prosze!! PanieGrzesiu singla mozesz zrobić i na pionowych, pionowe sa łatwiejsze w obsłudze, prostrza budowa, nie potzeba piasty specjalnej, a z poziomymi są tylko problemy!!! w maszynie do FR, ścigania sie......
DS bez zmian!!! ewentualnie 2 rozmiar,
bez poziomych haków mi tutaj prosze!! PanieGrzesiu singla mozesz zrobić i na pionowych, pionowe sa łatwiejsze w obsłudze, prostrza budowa, nie potzeba piasty specjalnej, a z poziomymi są tylko problemy!!! w maszynie do FR, ścigania sie......
http://www.pinkbike.com/photo/1335585/
oo i jeszcze :P macie sztyce pod 27 i coś tam ale nie macie na 31,6 :P a produkujecie ramy z takimi rozmiarami na sztyce :P a propos :) miałem wszystkie wersje ds-ów i dla mnie najlepsze geo miała pierwsza wersja :) więc ds4 połączcie ds1 z ds3 z ds1 geo a z ds3 materiał i budowe :) Pozdro
http://www.pinkbike.com/photo/935615/
mogę zdradzic ze na przyszly sezon planowany jest fr ze sztywną osią i raczej bez poziomych haków.kyrys pisze:FR: sztywna os!!, sztywniejszy wachacz, niższa rama tak jak było 2.0 chyba było sporo nizsze,
DS bez zmian!!! ewentualnie 2 rozmiar,
bez poziomych haków mi tutaj prosze!! PanieGrzesiu singla mozesz zrobić i na pionowych, pionowe sa łatwiejsze w obsłudze, prostrza budowa, nie potzeba piasty specjalnej, a z poziomymi są tylko problemy!!! w maszynie do FR, ścigania sie......
Moje propozycje:
1 minmalnie szerszy wachacz, bez zaginania rur aby już totalnie spokojnie łykał opone 3.0 na 24"
2 brak pivotów (w fr3.0 były źle wspawane, a i tak chyba nikt z nich nie korzysta). Nawet po ich wykręceniu, spawy ograniczają wkładanie i wyjmowanie koła, ponieważ opona blokuje się o nie.
3 montaż napinacza iscg
4 sztywna oś (gadałem juz o tym z arkiem ;))
5 mniejszy rozmiar bądź dostępne dwa, optymalne byłyby 15" i 17". Przy Monsterze którego mam aktualnie 16" jest sporawe...
Dobrym pomysłem jest również stworzenie sztyc DM-a o rozmiarach ram produkowanych przez tą ramke. 30,4 i jest trudno dostępnym rozmiarem i trzeba wwspierać Accenta :P
Z racji tego że najprawdopodobniej się znamy proponuje któregoś dnia się spotkać i dokładnie przekaże Ci moją propozycje dotyczącą zmiany w okolicach otworów montażowych dampera. Montaż damperów (co jest wskazane..) uniemożliwia "fala" przy dziurach na wachaczu, z prozdu również ingeruje w trójkącik.
Ja mam Metela R Manitou, mój znajomy Foxa. Obaj mieliśmy problem z montażem tego dampera.
1 minmalnie szerszy wachacz, bez zaginania rur aby już totalnie spokojnie łykał opone 3.0 na 24"
2 brak pivotów (w fr3.0 były źle wspawane, a i tak chyba nikt z nich nie korzysta). Nawet po ich wykręceniu, spawy ograniczają wkładanie i wyjmowanie koła, ponieważ opona blokuje się o nie.
3 montaż napinacza iscg
4 sztywna oś (gadałem juz o tym z arkiem ;))
5 mniejszy rozmiar bądź dostępne dwa, optymalne byłyby 15" i 17". Przy Monsterze którego mam aktualnie 16" jest sporawe...
Dobrym pomysłem jest również stworzenie sztyc DM-a o rozmiarach ram produkowanych przez tą ramke. 30,4 i jest trudno dostępnym rozmiarem i trzeba wwspierać Accenta :P
Z racji tego że najprawdopodobniej się znamy proponuje któregoś dnia się spotkać i dokładnie przekaże Ci moją propozycje dotyczącą zmiany w okolicach otworów montażowych dampera. Montaż damperów (co jest wskazane..) uniemożliwia "fala" przy dziurach na wachaczu, z prozdu również ingeruje w trójkącik.
Ja mam Metela R Manitou, mój znajomy Foxa. Obaj mieliśmy problem z montażem tego dampera.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości