PRZEPLATANIE KOŁA... pomóżcie
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 27.04.2006 20:35:17
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
PRZEPLATANIE KOŁA... pomóżcie
Musze przepleść koło ...
mam szprychy DT, obręcz Dm24, piaste deore - ZMIENIAM ją na PIASTE POD TARCZE ... jak przepleśc tą piaste aby nic nie uszkodzic, dobrze dociągnąć szprychy i nie rozbic centry :)
mam szprychy DT, obręcz Dm24, piaste deore - ZMIENIAM ją na PIASTE POD TARCZE ... jak przepleśc tą piaste aby nic nie uszkodzic, dobrze dociągnąć szprychy i nie rozbic centry :)
pomóż sobie sam: do dyspozycji: opcja szukaj , google.pl i wiele innych
ciągle się tu jakiś wkręci co mu sie poszukać i dyńką ruszyć niechce i tylko prosi o gotowe rozwiązania, może mama będzie wiedziała popytaj - serio juz powoli wkurza to
ciągle się tu jakiś wkręci co mu sie poszukać i dyńką ruszyć niechce i tylko prosi o gotowe rozwiązania, może mama będzie wiedziała popytaj - serio juz powoli wkurza to
Rząd cię olewa? Straciłeś żonę? Przestań pier..... pompuj oponę :)
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 27.04.2006 20:35:17
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
DIRT_BIKER_M stary jak masz piaste Shimano Deore nie pod tarczę to jak chcesz zapleść koło na tych samych szprychach na piaście pod tarczę, albo mnie sie wydaje albo te szprychy będą za długie .ale ja nie jestem fachowcem więc może być inaczej.
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
-
- Posty: 474
- Rejestracja: 07.05.2005 00:29:43
- Lokalizacja: lodz
- Kontakt:
hehe, Wy sie tu produkujecie... więc chyba są 2 tematy:D
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=26215
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=26215
www.feel-free.pl
no no widze ze sa tu sami znawcy!! sorki ze sie wtrące.:) po pierwsze trzeba dobrac długość szprych kierując sie; jakie kolnierze ma piasta,czy jest pod tarcze czy nie,bo wtedy na 100% stosuje sie 2 długośći szprych w 1 kole,czy przód czy tył,jaka jest wysokość feli(stoszkowa,płaska), no i oczywiście na ile kszyrzy, samo składamie i centrowanie to juz inna bajka. mam nadziej ze troche pomglem!! poozdro....
piotrek1 kRZyrzy jesli juz:P
Do dobrania długosci szprych juz doszlismy:P
No, a to, że trzeba dobrac inne długosci po każdej stronie to oczywiste, bo widać to gołym okiem;] A jak bys niedaj Boże zaplatał na tych samych długosciach to i tk sie skapniesz;]
No chyba, ze planujesz z jednej strony zrobic zaplot a'la warkoczyk i pokrecac szprychy ze soba:P
Do dobrania długosci szprych juz doszlismy:P
No, a to, że trzeba dobrac inne długosci po każdej stronie to oczywiste, bo widać to gołym okiem;] A jak bys niedaj Boże zaplatał na tych samych długosciach to i tk sie skapniesz;]
No chyba, ze planujesz z jednej strony zrobic zaplot a'la warkoczyk i pokrecac szprychy ze soba:P
www.feel-free.pl
hehe no spoko ...
długość szprych sie oblicza na podstawei
1) wysokości kołnierzy
2) rozstawu kołnierzy
3) ich odlegołośći od końców piasty
i jeszcze wymiaró obręczy
4) średnicy wewnętrznej
5) obwodu zewnętrznego
no i of korz 6) tego na ile krzyży chcesz pleść
No i wtedy amsz margines błedu jak tak to sie policzy (sa do tego programy np "crazy bikes").
Pamietaj o tym ze używane szprychy sie nie ułożą tak dobrze jak nowe szprychy, zawsze będa juz naciągniete i ułożone pod pierwotne zaplecenie.
Jak chcesz to mieć dobrze zrobione to oddaj to do serwisu, zapłać te 25 zł za przeplecenie i wydaj jeszcze troche grosza na nowe szprychy.
długość szprych sie oblicza na podstawei
1) wysokości kołnierzy
2) rozstawu kołnierzy
3) ich odlegołośći od końców piasty
i jeszcze wymiaró obręczy
4) średnicy wewnętrznej
5) obwodu zewnętrznego
no i of korz 6) tego na ile krzyży chcesz pleść
No i wtedy amsz margines błedu jak tak to sie policzy (sa do tego programy np "crazy bikes").
Pamietaj o tym ze używane szprychy sie nie ułożą tak dobrze jak nowe szprychy, zawsze będa juz naciągniete i ułożone pod pierwotne zaplecenie.
Jak chcesz to mieć dobrze zrobione to oddaj to do serwisu, zapłać te 25 zł za przeplecenie i wydaj jeszcze troche grosza na nowe szprychy.
no ale nie koniecznie, nowe piasty pod tarcze są juz robione w taki sposób ze odległośc kołnierzy od obu konusów jest taka sama, podobnie jak ich wysokość... wtedy masz jedną długość szprych.piotrek1 pisze:zprych kierując sie; jakie kolnierze ma piasta,czy jest pod tarcze czy nie,bo wtedy na 100% stosuje sie 2 długośći szprych w 1 kole
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość