witam pare dni temu odebralem DM FR 4.0 zostaly wprowadzone pewne zmiany w stosunku do 3.0, inne mocowanie dampera w ramie i wahaczu, w wersji 4.0 mozna skrecic wahacz bez sciagania korby tzn srubki sa od zewnatrz, rowrek sie buja calkiem przyjemnie ma niestety mniej ustawien zawieszenia niz 3.0 ale podobno ma byc mocniejszy:)
Ale brzydal... o kurcze, nawet to mocowanie dampera. Na prospekcie wyglądały inaczej...
ale dobrym rozwiązaniem są te śrubki.
Słuchaj, a czy damper 215mm wejdzie tam czy jest mało miejsca na cofnięcie się wachacza?
A skok jak byl degresywny tak jest. Kombinuja 100 razy dookola a najwiekszy blad nadal jest. To tak jakbys sprzatal caly trawnik dookola z lisci chwastow a na srodku pozostawil wielka kupe...
Poprzedni mi sie bardziej podobal, chociaz moze ten tez bylby ladniejszy gdyby damper byl przyklejony do dolnej sroby.
ma ktos foty dm fr1.0 pierwsza serie dh, xc i ds widzialem, a fr niee, byly w ogole?
Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane
MaxDamageDA pisze:A skok jak byl degresywny tak jest. Kombinuja 100 razy dookola a najwiekszy blad nadal jest. To tak jakbys sprzatal caly trawnik dookola z lisci chwastow a na srodku pozostawil wielka kupe...
dokładnie to samo pomyslalem, tyle ze raczej o sztywnosci wahacza..
konex marne szanse chyba na 215mm przy tym ustawieniu co mam teraz. w tym roku daja progresywna sprezyne do dampera 210mm bo tylko ztakim jest dostepna, w fr3 progresywan byla podobno przy 230mm,
co wy chceci od tego koloru? mi sie tam podoba... a bitch? jest rozowy i ludzie na nim smigaja.... a poztym moj qmpel pomalowal sobie ostatnio ff na rozowo super teraz wyglada:P
Nie wiem dokładnie jakie były problemy w poprzednich wersjach DM FR (tylko tyle, że tył był za mało sztywny), to w nowej wersji chyba wygląd olali zupełnie. Ciekawe czy kosztem funkcjonalności?
http://tiny.pl/g1qf , 05-06 http://tiny.pl/xb5p ,
http://tiny.pl/gj1w <-- S lub Z