>>> Suntour Duro - tuning <<<

Gryzon
Posty: 382
Rejestracja: 30.03.2005 01:24:13
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Gryzon »

ok, ale ja chce zeby odbijal troche wolniej niz teraz bez uszczelki. Wczesniej bylo za wolno a teraz minimalnie za szybko
http://www.chaser.nazwa.pl/galeria - wejdz i dodaj swoje zdjecie :)
Krencony
Posty: 61
Rejestracja: 08.03.2006 11:10:46
Kontakt:

Post autor: Krencony »

za szybko??!! czy może za ciężko ci chodzi?? może sprubuj regulacja albo wyjmij sprzężyne z goleni tam gdzie olej??
Gryzon
Posty: 382
Rejestracja: 30.03.2005 01:24:13
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Gryzon »

Jak dla mnie troche za szybko bo jak najade na wyboj to mnie wybija do gory i jest efekt "bujania". Za twardy nie jest bo wyjalem elastomer z lewej goleni, a waze 85kg tylko nie jezdze zbyt agresywnie.
http://www.chaser.nazwa.pl/galeria - wejdz i dodaj swoje zdjecie :)
lizzard king
Posty: 3826
Rejestracja: 13.12.2004 21:47:52
Kontakt:

Post autor: lizzard king »

Gryzon elastomer nie utrudnia pracy, ratuje co najwyzej rece przed polamaniem, gdy dobijesz go
Krencony
Posty: 61
Rejestracja: 08.03.2006 11:10:46
Kontakt:

Post autor: Krencony »

ja też uważam że elastomer jest przydatny, nawet go nieucinalem. Nie wiem jak kto woli, ale uważam że jezeli szybko odbija to dobrze, ważne jednak żeby tłumił przy lądowaniach.
rudeboy
Posty: 12
Rejestracja: 19.02.2006 19:45:34
Kontakt:

Post autor: rudeboy »

moim skromnym zdanie ucinanie elastomera to czysta glupota!! jest on poto aby amor niedobijal, kiedys tez go uciolem i co? na byle jakiej hopce go dobijalem, czym predzej pojechalem do domu i cyjanopanem pokleilem :)
Gryzon
Posty: 382
Rejestracja: 30.03.2005 01:24:13
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Gryzon »

Elastomer troche przymula amora ale fakt nie pozwala dobic amora, pewnie go i tak wsadze (testowalem tylko jak bedzie chodzil bez) przycinajac go o jakies 2cm. Wiec ta zmiana oleju w tlumiku by cos dala?
http://www.chaser.nazwa.pl/galeria - wejdz i dodaj swoje zdjecie :)
rudeboy
Posty: 12
Rejestracja: 19.02.2006 19:45:34
Kontakt:

Post autor: rudeboy »

zmiana oleju najwiecej daje no i ta piekielna opaska na tlumiku :] , ja wymienilem tez smar na finish line z teflonem bo ten standartowy to jakas kupa. amor pracuje wmiare dobrze, ale najlepszym rozwiazaniem jest zalozenie tlumikow z jakiegos starego marcocha i zrobienie mu otwartej kompieli.
Gryzon
Posty: 382
Rejestracja: 30.03.2005 01:24:13
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Gryzon »

Opaske wlasnie mu wyjalem. rudeboy jak myslisz nalac 10W czy 15W? A co do tej otwartej kompieli to chodzi aby nalac oleju "luzem" do goleni dolnej?

nikt nie wie? czy nikt nie chce powiedziec;)
http://www.chaser.nazwa.pl/galeria - wejdz i dodaj swoje zdjecie :)
rudeboy
Posty: 12
Rejestracja: 19.02.2006 19:45:34
Kontakt:

Post autor: rudeboy »

<Gryzon> niejestem wstanie odpowiedziec na to pytanie, ja mam 2,5W z uszczelka na tlumiku.
Gryzon
Posty: 382
Rejestracja: 30.03.2005 01:24:13
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Gryzon »

ok sie zobaczy najwyzej... a z otwarta kompiela olejowa to tak jak pisalem wyzej??
http://www.chaser.nazwa.pl/galeria - wejdz i dodaj swoje zdjecie :)
rudeboy
Posty: 12
Rejestracja: 19.02.2006 19:45:34
Kontakt:

Post autor: rudeboy »

a masz tlumiki od jakiegos marcocha?? jak nie to to jest bezsensu, no otwarta to otwarta czyli luzem wlej olej.
Gryzon
Posty: 382
Rejestracja: 30.03.2005 01:24:13
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Gryzon »

aha, dzieki narazie wiec poprzestane na tym co mam;) bo juz nie jest zle
http://www.chaser.nazwa.pl/galeria - wejdz i dodaj swoje zdjecie :)
Liwcio
Posty: 690
Rejestracja: 16.09.2005 23:13:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Liwcio »

żeby wam elastomer nie mulił amora, a żeby go nie ucinać trzeba go wyjąc i sciąc te gumowe podłuzne przetłoczenia, tak żeby elastomer był luxno w sprezynie i wtedy nie zamula amora ale chroni przed dobiciem ;)
http://www.pinkbike.com/photo/1612744
Gryzon
Posty: 382
Rejestracja: 30.03.2005 01:24:13
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Gryzon »

Liwcio dobry patent;) troche daje, dzieki
http://www.chaser.nazwa.pl/galeria - wejdz i dodaj swoje zdjecie :)
ak47

Post autor: ak47 »

Wczoraj udało mi się dopasować uszczelki kurzowe do duracza. Nakłada się je na oryginalne więc prosta sprawa. Do czyszczenia można je zdjąć bez zdejmowania amorka. Teraz zamiast rozkręcać amora i czyścic z syfu, po prostu zdejmuje uszczelki i czyszczę. Pasują idealnie i nie stwarzają dodatkowych oporów w widelcu.
Uszczelki tak jak oryginały także mają sprężynkę, lecz obejmują golenie ciaśniej, przez co są szczelne.
Atutem jest to, że między oryginalnym, a nowym simeringiem jest przestrzeń, którą możemy wypełnić jakimś smarem, pn brunoxem.
Zainteresowani? pisać 2257872
wiatrak
Posty: 33
Rejestracja: 12.07.2005 19:21:14
Kontakt:

Post autor: wiatrak »

ale ty na tym gg to podajesz jakieś szczegóły jak sobie takie uszczelki dopasować, czy handlujesz nimi. pytam bo nie używam komunikatorów i nie wiem czy instalować sobie, bo jak je sprzedajesz to zupełnie nie jestem zinteresowany :-)

solidnie na fotce na pinku sie prezentują fakt
ak47

Post autor: ak47 »

nie handluję, tylko objaśniam, co zrobić ze zwykłymi uszczelkami żeby podpasowały do duro. Koszt jednej sztuki to u mnie w mieście 2,3zł, więc grosze. Dzisiaj po 3 dniach jazdy w pyłach, myciu roweru wężem ogrodowym zdjąłem uszczelki i nie było pod nimi NIC. Czyli działają:)
Na forum nie opiszę bo musiałbym porobić fotki, inaczej nikt opisu nie zrozumie:(
Odezwij się na gadu, to na spokojnie wytłumaczę co i jak.
KIEŁ16
Posty: 749
Rejestracja: 26.11.2005 22:07:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: KIEŁ16 »

dzisiaj niemiałem co robić to stuningowałem duracza którego będe opychał :) bardzo fajnie chodzi, wielkie dzięki poradni bardzo przejżysty :P
http://crbt.ovh.org/photogallery.php?photo=110 piekny lot na nowym orange

gg:3119933
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość