Witejcie często krytykujecie różne sklepy rowerowe, zapewne w większości przypadków macie racje, ale uwierzcie czasem ręce opadają, mnie osobiście osłabia to, że 90% klientów nie podpisuje się pod e-mailami i trudno jest sprawdzić kto w jakiej sprawie pisze (szczególnie gdy ktoś używa do korespndencji 2-3 adresów). Piękne sa takie maile: "jak tam moje koło" i nic więcej, powtarzam piękne. PROSZĘ PODPISUJCIE SIĘ POD KORESPONDENCJĄ !!!
Ale mam dla Was coś pięknego oto treść korespondencji z klientem:
klient:
witam. mam pytanie - czy gwarancja ramy dotyczy rozniez haku bo slyszalem ze powinniscie mi wymienic zlamany hak na nowy - czy to prawda? jesli tak to co musze zrobic? z gory thx za odpowiedz
rowerowy.com
Hak w ramach aluminiowych celowo jest dokręcany, ponieważ aluminium ma to do siebie, że pęka i lepiej jest wymienić sam hak za 35 zł niż całą ramę (w ramach Cr-mo jest możliwść prostowania). Hak nie pęka sam z siebie,najcześciej dzieje się to podczas przewrotki, czasem podczas skoku (szczególnie gdy jest zamontowany zbyt długi łańcuch). Pękajacy hak to usterka mechaniczna taka jak przebicie dętki, czyli reklamacja jest niezasadna, której dystrybutor na 100% nie uzna.
klient:
Ale wszyscy mowia ze powinniscie go wymienic na nowy ?!
rowerowy.com
Napisałem tak jak uważam, ale skoro "wszyscy" mówią inaczej, proponuję abyś zadzwonił do firmy, która rozpatruje reklamcje czyli Duncon distrib. Możesz oczywiście reklamować towar zgodnie z naszym regulaminem, przypominam, że w przypadku odrzucenia reklamacji będziesz zmuszony ponieść koszty transportu.
klient:
W takim razie zaluje ze kupowalem u was, a nie w jakims normalnym, szanujacym sie sklepie
rowerowy.com
Przykro mi, że tak nas odbierasz, ale nie możemy pokrywać kosztów uszkodzeń mechanicznych, wiem że tak jest wygodniej dla klienta ale wedle takiego podejścia powinniśmy wymieniać przebite dętki i starte opony. Idź do jakiegokolwiek sklepu i spytaj czy uznaliby Ci coś takiego.
sklepy rowerowe
sklepy rowerowe
Zadowoleni klienci i dobre ceny ...
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
hahaha! zapewne :)cyc pisze:Jestem przekonany że to byl użytkownik tego forum.
Danielu nie ma co sie przejmowac takimi ludzmi, w ogole powinien sie cieszyc ze mu odpisaliscie na tak glupie pytanie (bo on uwaza ze powinniscie mu wymienic hak, bo koledzy tak powiedzieli) :D smieszny koles z tego klienta
niedlugo beda ludzie pytac czy uznacie reklamacje bo naklejka jest krzywo na ramie naklejona :D
20 inches isn't a crime
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 2 gości