5th elemen

Style
Posty: 70
Rejestracja: 26.02.2006 21:16:40
Kontakt:

5th elemen

Post autor: Style »

witam

prosze napiszcie mi ile i jakie regulacje ma damper 5th element ?
czy jest cos co lubi sie w nim czesto psuc ?
czy wogule jest to dobry damper czy polecacie cos lepszego ??
ACextreme
Posty: 1381
Rejestracja: 24.02.2006 05:55:22
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: ACextreme »

ma wszystkie mozliwe regulacje
nie lubi sie psuc
uwazam jak wielu innych ze lepszego dampera nie ma chyba
http://www.endura.pl
Skylinegtr
Posty: 1242
Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
Lokalizacja: kraków, gg:5687099
Kontakt:

Post autor: Skylinegtr »

ACextreme pisze:ma wszystkie mozliwe regulacje
nie lubi sie psuc
uwazam jak wielu innych ze lepszego dampera nie ma chyba

prócz swingera ofcoz :D..bo te dampery to to samo...apropo..nie kazdy wie ale są 3 modele 5th'a...u nas wlasciwie spotyka sie tylko najwyższy model
MOnster Garage
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
MaxDamageDA
Posty: 6082
Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: MaxDamageDA »

Jak dla mnie to wlasnie czesto padaja i ciekna, za to jak sie je dobrze wyreguluje to nawet fajnie dzialaja nio i daja mozliwosc dostosowania bardzo dokladnie kazdego aspektu skoku

Oczywiscie najlepszy jest avalanche dhs, pozniej stratos el jefe

Z seryjnych tlumikow ludzie bardzo dobrze wypowiadaja sie o dhx'ach

W stanach wielu ludzi marzy teraz o double barrelu ale kosztuje tyle co avy, a co avy to avy...
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
pepikDH^
Posty: 743
Rejestracja: 16.12.2005 12:08:15
Lokalizacja: Kamienica
Kontakt:

Post autor: pepikDH^ »

http://www.santacruz-pl.com/?co=oferta&dz=5th tu masz więcej technicznych info,damper ten lubi pociec zwłaszcza spod rg.tłumienia powrotu,można go ustawić pod każdą trasę i styl jazdy jest to typowo zawodniczy sprzęcik:)ale serwis troche drogi:(
Borek SC
Posty: 247
Rejestracja: 17.01.2006 22:17:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Borek SC »

Pierdu pierdu... nie wiem gdzie one sie tak psuja i ciekna. Znam 2 egzemplarze 3 letnie + mój 2 letni i nie dzieje sie nic. Własnie wrócił z serwisu z tzw "przegładu rocznego" ktory powinien byc zrobiony po roku ale..ale nie byl bo raz ze nie bylo potrzeby a dwa ze kosztuje 230zeta wiec nie w kij pierdział. Ani moj ani te 2 kumpli przez ten czas nie puscily ani grama oleju, nic nie stukalo pukalo, regulacje dzialaja jak dzialaly slowem zajebiscie. Jak juz człowiek ogarnie te wszystkie regulacje-
1. tlumienie powrotu
2. tlumienie kompresji poczatku skoku
3. tlumienie kompresji konca skoku
4. objetosc komory powietrznej(platforma cv/t)
5. cisnienie komory powietrznej

to mozna go ustawic pod kazdy styl jazdy i rodzaj trasy jak samochod WRC
http://boreksc.pinkbike.com/album/old-photos/
gg:1310266
Skylinegtr
Posty: 1242
Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
Lokalizacja: kraków, gg:5687099
Kontakt:

Post autor: Skylinegtr »

[quote="Borek SC"]Pierdu pierdu... nie wiem gdzie one sie tak psuja i ciekna.



ciekną ciekną...z regulacji powrotu nie ale bardziej kompresji..to samo ma swinger...ale jak w górach sie nie jeździ to nie zauważysz..swoją drogą i tak trzeba olej przynajmniej raz na rok zmieniac, raz że syf, dwa że przepracowany, trzy że minimalnie zawsze musi tlok smarowac i ubywa go (mikroskopijne ilosci ale jednak)
MOnster Garage
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
pepikDH^
Posty: 743
Rejestracja: 16.12.2005 12:08:15
Lokalizacja: Kamienica
Kontakt:

Post autor: pepikDH^ »

Skylinegtrspod reg.tł.powrotu też bo sam tak miałem i mój znajomy też:P ale możliwe że spowodowane to było dłuższą przerwą w serwisie niż 1 rok;)
(przegl.serwisowy w crazy crank uwzgędnia wymiane wszystkich uszczelek.wymiane oleju,czyszczenie tłoka i 24godz.probę szczelności ciśnienia w cenie230-250 dla sprzetu zakupionego w C.C.)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość