serwis Marzocchi - Wrocław ??
-
- Posty: 405
- Rejestracja: 29.07.2004 21:58:00
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
serwis Marzocchi - Wrocław ??
Siema!
Czy jest we Wrocławiu jakiś dobry punkt gdzie mozna przeserwisować Marcoka?? Tzn kupić części zamienne i zlecić robotę. Potrzebuję wymienić ślizgi, kupić rurę sterową i jeszcze jedną nakrętkę bo mi się wyjechała. Można to zrobić gdzieś we Wrocławiu?? Czy muszęwysyłać do Warszawy do Gregorio?? Dzięki za odpowiedzi. POZDR
Czy jest we Wrocławiu jakiś dobry punkt gdzie mozna przeserwisować Marcoka?? Tzn kupić części zamienne i zlecić robotę. Potrzebuję wymienić ślizgi, kupić rurę sterową i jeszcze jedną nakrętkę bo mi się wyjechała. Można to zrobić gdzieś we Wrocławiu?? Czy muszęwysyłać do Warszawy do Gregorio?? Dzięki za odpowiedzi. POZDR
Moja fura: http://www.pinkbike.com/photo/1059373/
FULL RULEZZZZ :)
FULL RULEZZZZ :)
hmm powiem ci tak...
Ślizgi to ja sobie zmieniłem (tzn potrzebujesz dobrego tokarza i materiału, nie alu (jakieś tworzywo sztuczne). Wykonanie ślizgów kosztowało mnie 30 zł.
Z rurą sterową nie wiem jak to jest, bo nei miałem potrzeby wymieniać. Ale słyszałem że prasa wystarczy czy jakoś tak.
A nakrętkę to którą bo zabardzo nie wiem...
Na koniec z tego co mie wiadomo gragorio nie mieści się chyba w warszawie, ale mogę sie mylić :)
Pozdrawiam
Ślizgi to ja sobie zmieniłem (tzn potrzebujesz dobrego tokarza i materiału, nie alu (jakieś tworzywo sztuczne). Wykonanie ślizgów kosztowało mnie 30 zł.
Z rurą sterową nie wiem jak to jest, bo nei miałem potrzeby wymieniać. Ale słyszałem że prasa wystarczy czy jakoś tak.
A nakrętkę to którą bo zabardzo nie wiem...
Na koniec z tego co mie wiadomo gragorio nie mieści się chyba w warszawie, ale mogę sie mylić :)
Pozdrawiam
GG 3891303 www.bike-team.kwidzyn.pl
-
- Posty: 405
- Rejestracja: 29.07.2004 21:58:00
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
A czy we Wrocławiu jest jakiś serwis gdzie mozna zlecić takie rzeczy jak napisałem?? Bo nie musiałbym płacić za przesyłki, pobrania itp.
bloszek Napisz coś więcej o wymianie tych ślizgów :) Jakie tworzywo sztuczne masz na myśli?? I czy te ślizgi, które Ty wymianiałeś to były pierścieniowe (takie 2 krótkie pierścienie w każdej goleni)?? Czy takie długie tuleje?? A nakrętka która mi się wyjechała to ta na samym dole amortyzatora, przykręca się ją bezpośrednio do tłumika i trzyma w kupie tłumik z dolną golenią. Wyjechało mi się w niej wejście na imbusa :/
bloszek Napisz coś więcej o wymianie tych ślizgów :) Jakie tworzywo sztuczne masz na myśli?? I czy te ślizgi, które Ty wymianiałeś to były pierścieniowe (takie 2 krótkie pierścienie w każdej goleni)?? Czy takie długie tuleje?? A nakrętka która mi się wyjechała to ta na samym dole amortyzatora, przykręca się ją bezpośrednio do tłumika i trzyma w kupie tłumik z dolną golenią. Wyjechało mi się w niej wejście na imbusa :/
Moja fura: http://www.pinkbike.com/photo/1059373/
FULL RULEZZZZ :)
FULL RULEZZZZ :)
Życze powodzenia :) Częsc do marcoków są kuresko drogie :)
Rura sterowa z wymianą w gregorio kosztuje 150 zł. Bez sensu jest robic to przez inny serwis bo za same rury gregorio krzyczy 110 zł. Kumpel ostatnio skyrzywił rurre w DJu i przyszedł do mnie do serwisu zeby cos poradzić, to sie dowoeidzieliśmy, a w poprzednim sezonie jakprzesiadywałem w serwisie Skury taka sama sytuacja dotyczyła 66rc. W przypadku rury sterowej nie wiem jakie jest skrzywienie, wiec trudno mi wyrokować, ale jeżeli jest odbrobione gniazdo rury to wogole masz przejebabne bo wtedy nie da sie nowe osadzić prosto.
Moja rada jako serwisanta - odsyłaj do gregorio bo inaczej nie bedziesz miał tego ani lepiej ani taniej.
Nakrętka: Wyjmnij ją jakoś albo odkręć drugą i szukaj na wymiar po sklepach metalowych, jeżeli nie znajdziesz to tez zostaje Ci tylko Gregorio. I przypuszczam ze dasz wcholere kasy za taką śróbe. Dla przykładu: Śróbki mocujące klapki takie od osi 20 mm w marcokach 2004 kosztują 110 zł komplet.
Ślizgi .... tutaj juz nie wiem, w moim DJu są z bardzo ciekawego tworzywa, ale np w Shiverze to banalne rurki z PCVki. Napewno musisz je wyciągnać i wtedy szukać na wymiar jakichs substytutów.
Generalni wiem jedno, czeka Cie gruby remont za nie małą kase, ale zycze powodzenia.
ps.. jaki to marcok ? ten jurek z opisu ??
Rura sterowa z wymianą w gregorio kosztuje 150 zł. Bez sensu jest robic to przez inny serwis bo za same rury gregorio krzyczy 110 zł. Kumpel ostatnio skyrzywił rurre w DJu i przyszedł do mnie do serwisu zeby cos poradzić, to sie dowoeidzieliśmy, a w poprzednim sezonie jakprzesiadywałem w serwisie Skury taka sama sytuacja dotyczyła 66rc. W przypadku rury sterowej nie wiem jakie jest skrzywienie, wiec trudno mi wyrokować, ale jeżeli jest odbrobione gniazdo rury to wogole masz przejebabne bo wtedy nie da sie nowe osadzić prosto.
Moja rada jako serwisanta - odsyłaj do gregorio bo inaczej nie bedziesz miał tego ani lepiej ani taniej.
Nakrętka: Wyjmnij ją jakoś albo odkręć drugą i szukaj na wymiar po sklepach metalowych, jeżeli nie znajdziesz to tez zostaje Ci tylko Gregorio. I przypuszczam ze dasz wcholere kasy za taką śróbe. Dla przykładu: Śróbki mocujące klapki takie od osi 20 mm w marcokach 2004 kosztują 110 zł komplet.
Ślizgi .... tutaj juz nie wiem, w moim DJu są z bardzo ciekawego tworzywa, ale np w Shiverze to banalne rurki z PCVki. Napewno musisz je wyciągnać i wtedy szukać na wymiar jakichs substytutów.
Generalni wiem jedno, czeka Cie gruby remont za nie małą kase, ale zycze powodzenia.
ps.. jaki to marcok ? ten jurek z opisu ??
-
- Posty: 405
- Rejestracja: 29.07.2004 21:58:00
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
motomysz
Co do sterówki to moja nie jest krzywa tylko za krótka. Jakiś czas temu pisałem do Gregorio w tej sprawie. Odpisali mi że sterówka cromo kosztuje 70 zł.110 zł to cena sterówki alu. Wymienić moge sobię sam na prasie. Także o sprawę rury sterowej najmniej się martwię :)
Gożej ze ślizgami. Nie mam za bardzo pomysłu jak je wyciągnąć :/ żeby ich wcześniej nie zmasakrować.
A śrubka o której pisałem w Gregorio kosztuje 20 zł :) Nie wiem czy gdzieś indziej taką dostanę bo ona jest odrazu z uszczelkami żeby olej od dołu nie wyciekał.
A cała sprawa toczy się właśnie wokół mojego jurka :) Kupiłem go używanego jakiś czas temu i przed Szklarską chciałbym go zrobic na cacy :) Mam nadzieję że się opłaci :) Prawdę mówiąc to jak bym go sprzedał to za to co chcę włożyć w remont to mógłbym dodać i może kupić Super T. Ale znowu nie wiadomo czy nie byłby do remontu :/ Także wolę chyba zrobic to co mam :)
Co do sterówki to moja nie jest krzywa tylko za krótka. Jakiś czas temu pisałem do Gregorio w tej sprawie. Odpisali mi że sterówka cromo kosztuje 70 zł.110 zł to cena sterówki alu. Wymienić moge sobię sam na prasie. Także o sprawę rury sterowej najmniej się martwię :)
Gożej ze ślizgami. Nie mam za bardzo pomysłu jak je wyciągnąć :/ żeby ich wcześniej nie zmasakrować.
A śrubka o której pisałem w Gregorio kosztuje 20 zł :) Nie wiem czy gdzieś indziej taką dostanę bo ona jest odrazu z uszczelkami żeby olej od dołu nie wyciekał.
A cała sprawa toczy się właśnie wokół mojego jurka :) Kupiłem go używanego jakiś czas temu i przed Szklarską chciałbym go zrobic na cacy :) Mam nadzieję że się opłaci :) Prawdę mówiąc to jak bym go sprzedał to za to co chcę włożyć w remont to mógłbym dodać i może kupić Super T. Ale znowu nie wiadomo czy nie byłby do remontu :/ Także wolę chyba zrobic to co mam :)
Moja fura: http://www.pinkbike.com/photo/1059373/
FULL RULEZZZZ :)
FULL RULEZZZZ :)
Na gg podałem ci radę jak wyjąć ślizgi. Innej rady nie ma:/ tylko że po tym już ślizgi są bezużyteczne
Tu masz fote, nie wiem po ki juh ktoś wstawia 1,5 cm ślizgi!!! U mnie są już 5 cm :D
<http://www.bike-team.kwidzyn.pl/DSCF3287.JPG>
A amor chodzi jak narazie piękniutko :-) zobaczymy jak długo, ale nei miałem nic do stracenia robiąć operację dorabiania ślizgów...
Pozdro
i zapraszam na www.bike-team.kwidzyn.pl
w dziale download znajdziesz instrukcję zmiany oleju :)
Tu masz fote, nie wiem po ki juh ktoś wstawia 1,5 cm ślizgi!!! U mnie są już 5 cm :D
<http://www.bike-team.kwidzyn.pl/DSCF3287.JPG>
A amor chodzi jak narazie piękniutko :-) zobaczymy jak długo, ale nei miałem nic do stracenia robiąć operację dorabiania ślizgów...
Pozdro
i zapraszam na www.bike-team.kwidzyn.pl
w dziale download znajdziesz instrukcję zmiany oleju :)
GG 3891303 www.bike-team.kwidzyn.pl
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
- Lokalizacja: kraków, gg:5687099
- Kontakt:
[quote="motomysz"]Życze powodzenia :) Częsc do marcoków są kuresko drogie :)
bzdura...tak sie składa że do marzocchi czesci są najtańsze..co do rur sterowych to można sobie samemu wytoczyc z alu u tokarza..nie dośc że bedzie wytrzymalsza to jeszcze lżejsza
bzdura...tak sie składa że do marzocchi czesci są najtańsze..co do rur sterowych to można sobie samemu wytoczyc z alu u tokarza..nie dośc że bedzie wytrzymalsza to jeszcze lżejsza
MOnster Garage
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
-
- Posty: 405
- Rejestracja: 29.07.2004 21:58:00
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości