Manual na 26"
Manual na 26"
Mam pewien problem ponieważ mam koła 26" i nie bardzo wiem jak wyrwać przednie koło do manuala. Gdy wyciągnę je mocno to kończy się tak że po chwili ląduje za rowerem, a gdy robie to umiarkowanie to koło opada. Czy ma ktoś film na którym robi manuala bo chodzi mi głównie o to w jaki sposób wyrwać przód.
A CO DO **** MAJĄ WSPOLNEGO KOŁA 26" i MANUAL ?!?!?!?! jeden siusiak czy na 24 czy 26 , ja pierdole , kurwa do czego to doszło O_o teraz ludzie bedą zmieniać koła na 24 bo nawet jebanego MANUALA sie robi łatwiej , o niech mnie *** X_x
http://www.pinkbike.com/photo/1272512/
www.narzedziowiec.com.pl - rowerowe są !
www.narzedziowiec.com.pl - rowerowe są !
Ja pierdole. ludzie! Czy wy jesteście upośledzeni?! Jeśli robi się manuala na wielkich fullach na których dumper zasysa i na mało kołowych bmxach na których wbrew pozorom nie jest najłatwiej, to czemu nie można na dragu z 26?! Pewnie że można. Jak sie polega na opinni kolegi który jeździ już całe 2 tygodnie na rowerze z tesco i potrafi rozróżnić foxa® od fox forxa® (z trudem ale mimo wszystko), który twierdzi że "to niemożliwe" bo słyszałem coś piąte przez dziesiąte i sam sobie dopowiedziałem wątek, to ja pierdole. To poprostu żenada. Kiedyś to było tak że sie wsiadało na rower i się próbowało, ewentualnie pytając co i jak. Teraz się widocznie najpierw ogląda disordera, wsiada na rower, podrywa 2 razy koło stwierdzając że nie da sie manuala zrobić i na filmach to fotomontaż, a potem dla pewności zakłada się głupie topici na DHZ.
Pozatym już na zupełym czilałcie:
Jak robisz manuala, to wyrwij koło do tyłu. mocno. tak żebyś nawet poleciał na plery. lepij tak, bo w końcu się nauczysz choćby wypychać rower przy nieudanych próbach, a nie lekko podrywając bez sensu i celu. tylko się zmęczysz. jak już wyrwiesz koło to nie zwracaj uwagi na jakieś ******** teksty typu: wyrwij koło i od razu depnij hampla. to nic że będziesz się w ten sposób uczył manuala do usranej śmierci, bo przy zerowej prędkości siusiaka zdziałasz, ale będziesz przynajmniej robił tak jak w instrukcji z allegro napisali.
ucz się bez hampla. sam musisz wyczuć rower. musisz go znać. znać jego możliwości i swoje. wiedzieć gdzie jest średek ciężkości, aby móc się dobrze odrazu ostawić. wtedy połowa sukcesu. potem jak opanujesz balans, to jeszcze musisz się przełamać, aby robić to na prędkości.
Oto cały manual. Ucz się czego tylko chcesz, a nie pytaj czy tak się da, bo się wszystko da, tylko trzeba chcieć i wierzyć w siebie, a nie że się nie da i że wogóle radio maryja.
Pozatym już na zupełym czilałcie:
Jak robisz manuala, to wyrwij koło do tyłu. mocno. tak żebyś nawet poleciał na plery. lepij tak, bo w końcu się nauczysz choćby wypychać rower przy nieudanych próbach, a nie lekko podrywając bez sensu i celu. tylko się zmęczysz. jak już wyrwiesz koło to nie zwracaj uwagi na jakieś ******** teksty typu: wyrwij koło i od razu depnij hampla. to nic że będziesz się w ten sposób uczył manuala do usranej śmierci, bo przy zerowej prędkości siusiaka zdziałasz, ale będziesz przynajmniej robił tak jak w instrukcji z allegro napisali.
ucz się bez hampla. sam musisz wyczuć rower. musisz go znać. znać jego możliwości i swoje. wiedzieć gdzie jest średek ciężkości, aby móc się dobrze odrazu ostawić. wtedy połowa sukcesu. potem jak opanujesz balans, to jeszcze musisz się przełamać, aby robić to na prędkości.
Oto cały manual. Ucz się czego tylko chcesz, a nie pytaj czy tak się da, bo się wszystko da, tylko trzeba chcieć i wierzyć w siebie, a nie że się nie da i że wogóle radio maryja.
http://tiny.pl/gtwq
http://tiny.pl/gtwh
http://tiny.pl/gt93
http://tiny.pl/gtwh
http://tiny.pl/gt93
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość