tosa inu i problem z systemem fpp...
tosa inu i problem z systemem fpp...
witam
A wiec tak... ten sezon to dla mnie przesiadka na fulla a ze mialem tyle kasy ile mialme kupilem toske w bardzo dobrym stanie...
Zaczalem jezdzic i ja troche pokatowalem(dzisiaj caly dzien w szczyrku:) no i pierwsze problemy, po pierwsze wyrobila mi sie tulejka mocowania dampera ta na dole ale to pikus dorobie se gdizes i nie bedize problemu... problem mam z systemem fpp bo zlapal spore luzy wyrobily sie albo te tulejki laczace ten czarny lacznik albo ten lacznik sie wyrobil, dokladnie nie wiem.
Wiem za to ze w tosach problemy z fpp to standart i wiem ze sobie ludzie jakos z tym radzili lekko go modyfikujac, chyba bylo nawet na forum o tym ale ze szukajka nie dziala to pytam: Jak przerobic caly ten fpp zeby nie lapal luzow??
thx za odpowiedzi
A wiec tak... ten sezon to dla mnie przesiadka na fulla a ze mialem tyle kasy ile mialme kupilem toske w bardzo dobrym stanie...
Zaczalem jezdzic i ja troche pokatowalem(dzisiaj caly dzien w szczyrku:) no i pierwsze problemy, po pierwsze wyrobila mi sie tulejka mocowania dampera ta na dole ale to pikus dorobie se gdizes i nie bedize problemu... problem mam z systemem fpp bo zlapal spore luzy wyrobily sie albo te tulejki laczace ten czarny lacznik albo ten lacznik sie wyrobil, dokladnie nie wiem.
Wiem za to ze w tosach problemy z fpp to standart i wiem ze sobie ludzie jakos z tym radzili lekko go modyfikujac, chyba bylo nawet na forum o tym ale ze szukajka nie dziala to pytam: Jak przerobic caly ten fpp zeby nie lapal luzow??
thx za odpowiedzi
http://alek.pinkbike.com/album/haldy-2008/
czaju maila do duncona wyslalme ale na odpowiedz pewnie troche poczekam... ;/
wookie85 na stronie duncona jak byl opis do starej toski to bylo napisane wlasnie fpp (floating point pivot)... dobra ale to nie o to chodzi w tym temacie;p
to wie ktos jak te luzy skasowac?
wookie85 na stronie duncona jak byl opis do starej toski to bylo napisane wlasnie fpp (floating point pivot)... dobra ale to nie o to chodzi w tym temacie;p
to wie ktos jak te luzy skasowac?
http://alek.pinkbike.com/album/haldy-2008/
czaju moze i moznaby bylo zadzwonic jakbym mial czas... caly dzien w pracy, dopiero przed chwila wrocilem... Pozatym duncon raczej nie wiele poradzi bo nawet jakby mi zalatwili nowe orginalne tuleje to i tak za chwile bede mial to samo. Dlatego pytam na forum bo kiedys gdizes przeczytalme(chyba na dh-zonie) jka ktos sobie jakos przerobil caly ten system ze nie lapal luzow i byl sztywniejszy.
http://alek.pinkbike.com/album/haldy-2008/
dobra juz wiem jak sobie z tym poradzic...
Musze dorobic nowy lacznik(0,5 mm szerszy niz orginalny) a nie tulejki i w tym nowym laczniku nawiercic po dwa otwory w zdloz osi przez ktore przechodza tuleje i je nagwintowac a potem jak juz to zmontuje to w te otwory wkrece sruby ktore docisna tuleje i zapobiegna ich obracaniu sie w laczniku co jest powodem wyrabiania lacznika i powstawania luzow.
Dokladniej jest to opisane w sprzetowni(wiedzialem ze czytlaem to gdzies na dh-zonie;).
Musze dorobic nowy lacznik(0,5 mm szerszy niz orginalny) a nie tulejki i w tym nowym laczniku nawiercic po dwa otwory w zdloz osi przez ktore przechodza tuleje i je nagwintowac a potem jak juz to zmontuje to w te otwory wkrece sruby ktore docisna tuleje i zapobiegna ich obracaniu sie w laczniku co jest powodem wyrabiania lacznika i powstawania luzow.
Dokladniej jest to opisane w sprzetowni(wiedzialem ze czytlaem to gdzies na dh-zonie;).
http://alek.pinkbike.com/album/haldy-2008/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości