Manual na 26"
Prokop13
Mylisz sie, teraz siadaja na forum i pytaja sie jak sie czegos nauczyc, ale najlepiej bez treningu - wsiasc na rower i wszystko pro robic...
Dla mnie lepiej jest sie uczyc przy malej predkosci - jak cos nie wyjdzie to nie boli, a poniewaz jest trudniej to jak juz opanujesz przy malej predkosci, to potem tylko jedziesz szybciej i ciagniesz ile chcesz.
Na poczatku co chwile uzywalem hamulca, ale po pewnym czasie coraz mniej, wiec nie widze przeszkod w robieniu manuala z palcem na klamce.
Mylisz sie, teraz siadaja na forum i pytaja sie jak sie czegos nauczyc, ale najlepiej bez treningu - wsiasc na rower i wszystko pro robic...
Dla mnie lepiej jest sie uczyc przy malej predkosci - jak cos nie wyjdzie to nie boli, a poniewaz jest trudniej to jak juz opanujesz przy malej predkosci, to potem tylko jedziesz szybciej i ciagniesz ile chcesz.
Na poczatku co chwile uzywalem hamulca, ale po pewnym czasie coraz mniej, wiec nie widze przeszkod w robieniu manuala z palcem na klamce.
Hehe, jednak cos w tym jest manual na dragu - mission imposible :P
Ja sie ucze manuala na dragu i jest ciezko, chociaz na innych tez ;] Probowalem z wheelie schodzic do manuala to jakos idzie ale tak z miejsca to raz na 10 pociagne z 5m :P jest ciezko ale trzeba to cwiczyc a nie jakies glopoty wypisywac na forum, z mojego doswiadczenia wiem ze warto zapytac jakiegos kolesia co potrafi dany trik, sam zobaczysz co i jak da ci kilka wskazowek i zaczynasz trenowac trenowac trenowac ! Forum wiele Ci nie pomoze w nauce czegosc :P jedynie podstawy
Ja sie ucze manuala na dragu i jest ciezko, chociaz na innych tez ;] Probowalem z wheelie schodzic do manuala to jakos idzie ale tak z miejsca to raz na 10 pociagne z 5m :P jest ciezko ale trzeba to cwiczyc a nie jakies glopoty wypisywac na forum, z mojego doswiadczenia wiem ze warto zapytac jakiegos kolesia co potrafi dany trik, sam zobaczysz co i jak da ci kilka wskazowek i zaczynasz trenowac trenowac trenowac ! Forum wiele Ci nie pomoze w nauce czegosc :P jedynie podstawy
[url=http://i18.tinypic.com/2cr7j3p.jpg[/url]
-
- Posty: 1290
- Rejestracja: 02.01.2005 18:54:58
- Kontakt:
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 04.04.2005 15:10:53
- Lokalizacja: prudnik
- Kontakt:
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 19.10.2004 13:39:28
- Lokalizacja: cZarnoByl...
- Kontakt:
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 19.10.2004 13:39:28
- Lokalizacja: cZarnoByl...
- Kontakt:
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 29.04.2005 16:20:15
- Lokalizacja: Kraina nudów :)
- Kontakt:
Mam Scotta YZ3 (430mm tylny trojkat - ludzie juz twierdza ze jak nie masz trojkata mniejszego niz 400mm to nie ma chu*a zebys manuala ciagnal :P) z kolkami 26" i ciagne manuale juz dosyc dlugie, nauka z hamulcem pomaga, bo uczysz sie dzieki temu balansowac i tak zaczniesz uzywac hamulca coraz mniej, az wkoncu przestaniesz w ogole uzywac :)
<usmeicha sie szeroko lapiac o co chodzi>
Sam ucze sie manuala ale cos mi nie wychodzi.. jak juz poderwe przod to nei moge docisnac 2 pedala i rusyzc dalej ;( Ale nic to, pewnie wina kola;> Odprawie pare egzorcyzmow, skocze do kosciola na msze czy dwie i powinno wszystko ladnie dzialac!
pozdro, Gimux
Sam ucze sie manuala ale cos mi nie wychodzi.. jak juz poderwe przod to nei moge docisnac 2 pedala i rusyzc dalej ;( Ale nic to, pewnie wina kola;> Odprawie pare egzorcyzmow, skocze do kosciola na msze czy dwie i powinno wszystko ladnie dzialac!
pozdro, Gimux
Oka.
Tu tak na dokończenie. Próbuj tak przy małej/średniej prędkości. mniejsze zło jak przytulisz ziemię. pochyl się nad kierownicą mając tylko ugięte ręce. nogi muszą być proste. jednym zdecydowanym ruchem pociągnij ciało do tyłu prostując ręce, ale nogi trzymając nadal prosto. gdy wyrwiesz rower ręce mają być proste i nogi lekko ugięte. teraz cały manual zależy od twojej równowagi i balansu biodrami.
lewa dłoń cała na kierownicy, a prawa z palcem wskazującym na koniuszku klamki. trzymaj sie na rowerze pewnie. co do ułożenia stóp, to twój wybór. lepiej jak masz stopy na jednej wysokości i w poziomie. ta którą zawsze jeździsz z przodu, teraz też tam być powinna.
Jak za dużą prędkość złapiesz i będziesz leciał do tyłu to wal hamplem. wiem z doświadczenia że w takiej sytuacji się nie zastanawia nad siłą hamowania i modulacją tylko się depie klamke na pałe, więc jak będziesz już musiał przyheblować, to uważaj na twarz, bo nietrudno ją o mostek w takim wypadku rozwaić.
To są rady kogos kto manuala uczył się sam, a nie z jakiejś książki (etc.) więc tak powinno Ci być najłatwiej. przynajmniej mnie się w ten sposób udało nauczyć bezstresowo. ...prawie =P
<lol2>
znowu się rozpisałem <lol> =D
Tu tak na dokończenie. Próbuj tak przy małej/średniej prędkości. mniejsze zło jak przytulisz ziemię. pochyl się nad kierownicą mając tylko ugięte ręce. nogi muszą być proste. jednym zdecydowanym ruchem pociągnij ciało do tyłu prostując ręce, ale nogi trzymając nadal prosto. gdy wyrwiesz rower ręce mają być proste i nogi lekko ugięte. teraz cały manual zależy od twojej równowagi i balansu biodrami.
lewa dłoń cała na kierownicy, a prawa z palcem wskazującym na koniuszku klamki. trzymaj sie na rowerze pewnie. co do ułożenia stóp, to twój wybór. lepiej jak masz stopy na jednej wysokości i w poziomie. ta którą zawsze jeździsz z przodu, teraz też tam być powinna.
Jak za dużą prędkość złapiesz i będziesz leciał do tyłu to wal hamplem. wiem z doświadczenia że w takiej sytuacji się nie zastanawia nad siłą hamowania i modulacją tylko się depie klamke na pałe, więc jak będziesz już musiał przyheblować, to uważaj na twarz, bo nietrudno ją o mostek w takim wypadku rozwaić.
To są rady kogos kto manuala uczył się sam, a nie z jakiejś książki (etc.) więc tak powinno Ci być najłatwiej. przynajmniej mnie się w ten sposób udało nauczyć bezstresowo. ...prawie =P
<lol2>
znowu się rozpisałem <lol> =D
http://tiny.pl/gtwq
http://tiny.pl/gtwh
http://tiny.pl/gt93
http://tiny.pl/gtwh
http://tiny.pl/gt93
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość