XCR
Hmm... piszecie że ten xcr to niezły amorek zobaczymy mam go już pół roku w domu ale nawet jeszcze nie montowałem.Mój kumpel zajeździł go w 3 miech(tzn wygięła mu się rura sterowa) drugi kumpel tesh ma xcra tyle że kupił na początku zimy i ma fajne malowanie z czarnymi lagami,i tesh mu amor odjeżdża mimo że nie za bardzo umie jeździć i nawet nie skacze).Prosze o wesze wypowiedzi na temat tego czy te rury sterowe faktycznie sięwyginają czy po prsotu oni mająjakieśwadliwe serie.
pozdrawiam Wojtas
pozdrawiam Wojtas
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 11.11.2005 11:03:52
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
moglbym ktos wyjasnic czym roznia sie te amory oprucz ceny??
http://www.allegro.pl/item113992051_sr_ ... 2006_.html
http://www.allegro.pl/item112784343_sr_ ... cena_.html
http://www.allegro.pl/item113992051_sr_ ... 2006_.html
http://www.allegro.pl/item112784343_sr_ ... cena_.html
brolly3 ten drozszy ma blokade skoku i podobno olej. Xcr mozna kupic juz za 160 zl (byly na allegro w tej cenie keidys tam) Dziala jakos tam sa gorsze. Co do tego ze kolo 400 zl mozna kupic tylko duro z fajnych amorkow to sie nie zgodze. Kupilem za 350 zl duke c (i wydaje mi sie ze jest conajmniej ciut lepszy)
Ssij pento
nie kupuj xcr jeśli Ci życie miłe;)
to gówno niemiłosierne, miałem okazję pojeździć. nadje sie chyba tylko do lekkiego xc z bo jest tah cholernie miękki.No i odbija jak szalony:) Chcesz amor do 200zł kup używkę duro. Ja już jakis czas temu kupiłem za 190zł bez jakichkolwiek luzów, uzywany 2-3 miesiące. A "tuning" jest tak banalnie prosty (jak cały amor- wielka zaleta)
wystrczy zdjać opaskę z tłumika (ewentualnie nawiercić tłumik, ale po co skoro to daje bardzo dobre efekty) i juz nie zamula. Tylko ta jedna rzecz w duro jest zbędna i juz można normalnie jeździć. jest twardszy od xcr, ma tłumienie. Nie wiem jak można je wogóle porównywać.
to gówno niemiłosierne, miałem okazję pojeździć. nadje sie chyba tylko do lekkiego xc z bo jest tah cholernie miękki.No i odbija jak szalony:) Chcesz amor do 200zł kup używkę duro. Ja już jakis czas temu kupiłem za 190zł bez jakichkolwiek luzów, uzywany 2-3 miesiące. A "tuning" jest tak banalnie prosty (jak cały amor- wielka zaleta)
wystrczy zdjać opaskę z tłumika (ewentualnie nawiercić tłumik, ale po co skoro to daje bardzo dobre efekty) i juz nie zamula. Tylko ta jedna rzecz w duro jest zbędna i juz można normalnie jeździć. jest twardszy od xcr, ma tłumienie. Nie wiem jak można je wogóle porównywać.
Ludzie przestańcie się podniecaćjacy to dorośli jesteście i nie piszcie jeśli kogoś nie znacie bo może jest w wieku twoich rodziców;],a PO drugie to jest forum roweroewe więc zadam jeszcze raz to pytanie .Cczy rury sterowe w xcrach faktycznie sięwyginają i amor odjeżdża jak w chooperach?Jeśłi ktośmaił już taki przypadek niech napisze!!!!!!!!
-
- Posty: 410
- Rejestracja: 04.02.2006 17:25:44
- Kontakt:
heh według mnie za taka kase Xcr wali wszystkie Rst na glowe i duro tez!!! chcociaz nie jest olejowy jest o niebo lepszy wiem to bo na obydwu mialem okazje sie przejechac i duro to Scierwo
ja i tak wole sztywne widelce a nie jakies amory wienc nie mam problemow z tlumieniem i innym i a wy sie kludcie
ja i tak wole sztywne widelce a nie jakies amory wienc nie mam problemow z tlumieniem i innym i a wy sie kludcie
tralalala:D sijjjcie mi zal.pl
Szerszu nie wiem na czym ty jeździłeś, ale xcr to gówno i porównanie go do duro jest co najmniej śmieszne. Jest tak miekki, że można go dobić robiąć stoopie;] a co mówić jakieś o jakiejs normalnej jeździe... A czy rura sterowa jest inna niz w duro nie wiem,ale podejżewam, że i to moze byc duzo słabsze. I powtarzam używane duro (za 200zł) bedzie dużo lepsze od xcr
i zadbaj trochę o ortografię, ne chce się czepiać, ale "wienc" i "kludcie" to już lekkie przegięcie;)
i zadbaj trochę o ortografię, ne chce się czepiać, ale "wienc" i "kludcie" to już lekkie przegięcie;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości