olej LHM w deore
olej LHM w deore
Czesc. CZytalem gdzies kiedys, ze do hydraulicznych deore mozna wlewac olej od zaiweszen citroena. ten sie bedzie nadawal?
http://www.allegro.pl/item111089008_kro ... h_1l_.html
http://www.allegro.pl/item111089008_kro ... h_1l_.html
http://tnij.org/dcpitbull
fast enough to get there, slow enough to feel here... bike
fast enough to get there, slow enough to feel here... bike
Dragon-krco Ty opowiadzasz, ta buteleczka ma 50ml, jak odpowietrzalem moj tylny XT to zuzylem ponad 100ml zanim sie odpoiwtrzyl na dobrze. ja nie wiem jak 50 ml ma starczyc.
ten co pokazales jest dobry, upewnij sie tylko czy jest to olej mineralny. sam zalalem teraz LHM+ i jest git, uszczelki nie ciekna
w necie mozna kupic tez 1l oleju shimano, ale oczywiscie nie w polsce
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=5620
ten co pokazales jest dobry, upewnij sie tylko czy jest to olej mineralny. sam zalalem teraz LHM+ i jest git, uszczelki nie ciekna
w necie mozna kupic tez 1l oleju shimano, ale oczywiscie nie w polsce
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=5620
????
-
- Posty: 394
- Rejestracja: 15.06.2006 22:19:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ja do swoich Deore XT lalem kiedys taki plyn lotniczy o nazwie bodajze AMG-10. Po standaryzacji NATO ma on inne oznaczenie, ale jak pojdziesz na lotnisko i powiesz, ze chcesz troche AMG-10, to powinienes dostac bez problemu. Jest to to samo to Deorowski plyn, nawet barwa sie zgadza.
http://tiny.pl/786k
Bike Action
Bike Action
-
- Posty: 394
- Rejestracja: 15.06.2006 22:19:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Panowie, czy myślicie że Shimano czy Magura robi wszystko sama!? Oczywiście, że nie i olej kupują u jakiegoś specjalisty typu Castrol czy Mobil, a później pakują w małe buteleczki i kroją z nas ciężką kasę. Do hamulców hydraulicznych pracujących na mineralnym oleju z całym spokojem można używać oleju hydraulicznego np LHM z Citroena. Sam stosuję od kilku lat i nie ma żadnych problemów. Nawet jak hamulec (Magura Gustaw) był w autoryzowanym serwisie na naprawie gwarancyjnej zauważyli że olej jest inny ale nie mieli żadnych zastrzeżeń. Polecam i pozdrawiam
niemłody zapaleniec
ja tyl mialem ostro zapowietrzony i dopiero gdy przepuscilem tyle plynu to sie dobrze odpowietrzyl, w zacisku mialem duzo powietrza
to jaki kolor mieliscie oryginalnie zalany??
Dragon-kra mozesz powiedziec w skrocie jak odpowietrzasz?? tzn. czy lejesz plyn od gory przez zbiorniczek wyrownawczy czy od dolu przez odpowietrznik??
to jaki kolor mieliscie oryginalnie zalany??
Dragon-kra mozesz powiedziec w skrocie jak odpowietrzasz?? tzn. czy lejesz plyn od gory przez zbiorniczek wyrownawczy czy od dolu przez odpowietrznik??
????
-
- Posty: 394
- Rejestracja: 15.06.2006 22:19:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
bartec lej normalnie plyn od zawieszenia mialem kiedys XT i chodzily tylko na tym teraz mam xt i tez chodza na tym ... JA napelniam je w ten sposob:
Narzedzia: klucz plaski 8, srubokret krzyzakowy, strzykawka, jakas miseczka z nowym plynem, jakas miseczka lub butelka na stary plyn, przezroczysty elastyczny wezyk, paski zaciskowe, 2 karty telefoniczne
Sposob wykonania czynnosci:
0. wsadzam 2 karty telefoniczne miedzy tarcze a klocek hampla
1.odkrecam pokrywke zbiornika wyrownawczego przy klamce
2. zakladam wezyk na srube z otworem przy zacisku i zaciskam na niej pasek zeby nie spadl, druga czesc wezyka wkladam do butelki
3. odkrecam srube przy zacisku i stary plyn zaczyna mi sciekac do butelki
4. Wstrzykuje nowy plyn ze strzykawki w taki sposob aby w zbiorniku wyrownawczym plyn siegal zawsze 3/4-4/4 objetosci (zeby sie nie zapowietrzyl)
5. W momencie kiedy przez wezyk zaczyna sciekac nowy olej i nie ma pecherzykow powietrza mozna juz zakrecac srube (ja dla pewnosci powtarzam pkt 4 ok 5 min duzo plynu nie pojdzie a bede mial pewnosc ze jest OK)
6. Zakrecasz srube przy zacisku = plyn przestanie leciec
7. Pompujesz/naciskasz klamke z otwartym zbiornikiem wyrownawczym wypelnionym w ok 3/4 az do momentu kiedy poczujesz ze chodzi coraz ciezej
8. Zakrecasz zbiornik wyrownawczy
9. Wyjmujesz karty
10. Masz wymieniony plyn i odpowietrzony system
Narzedzia: klucz plaski 8, srubokret krzyzakowy, strzykawka, jakas miseczka z nowym plynem, jakas miseczka lub butelka na stary plyn, przezroczysty elastyczny wezyk, paski zaciskowe, 2 karty telefoniczne
Sposob wykonania czynnosci:
0. wsadzam 2 karty telefoniczne miedzy tarcze a klocek hampla
1.odkrecam pokrywke zbiornika wyrownawczego przy klamce
2. zakladam wezyk na srube z otworem przy zacisku i zaciskam na niej pasek zeby nie spadl, druga czesc wezyka wkladam do butelki
3. odkrecam srube przy zacisku i stary plyn zaczyna mi sciekac do butelki
4. Wstrzykuje nowy plyn ze strzykawki w taki sposob aby w zbiorniku wyrownawczym plyn siegal zawsze 3/4-4/4 objetosci (zeby sie nie zapowietrzyl)
5. W momencie kiedy przez wezyk zaczyna sciekac nowy olej i nie ma pecherzykow powietrza mozna juz zakrecac srube (ja dla pewnosci powtarzam pkt 4 ok 5 min duzo plynu nie pojdzie a bede mial pewnosc ze jest OK)
6. Zakrecasz srube przy zacisku = plyn przestanie leciec
7. Pompujesz/naciskasz klamke z otwartym zbiornikiem wyrownawczym wypelnionym w ok 3/4 az do momentu kiedy poczujesz ze chodzi coraz ciezej
8. Zakrecasz zbiornik wyrownawczy
9. Wyjmujesz karty
10. Masz wymieniony plyn i odpowietrzony system
n0 ridE n0 fUN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości