amor z motoru
amor z motoru
witam... ostatnio naszła mnie chec zeby sprobowac jezdzic na amorze z motoru... widziałem juz takie wynalazki... nie przeraza mnie waga ani nic... pytanie tylko jak zrobic zeby to pasowało do bika :/ ???? ma ktos cos takiego albo chce to sprzedac ? pojezdzilbym sobie na takim czyms tylko nei mam skad sobie zalatwic.... moje gg:7042950
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=9975294 rower na czesci !
Chodzi ci o coś takiego http://miniurl.pl/m_a ale do sztywniaka zapomnij.
troche roboty z przerobka bedzie. beda potrzebne odpowiednie maszyny do obrobki skrawaniem i dokladne rece, bo dokladnosc jest jak najbardziej wskazana. dobrze jest dorobic nowe aluminiowe polki, bo oryginalne beda ciezkie, albo przynajmniej bedzie trzeba rozwiercic je pod "rowerowa" rure sterowa. z hakami to samo. kolejna rzezbienie to adapter pod hamulec tarczowy. a dalej to juz odchudzanie gdzie sie da. w moim przypadku jedna kompletna laga (czyli wewn., zewn., tlumiki, sprezyny, olej itp) wazy jakies 2,0 - 2,2 kg. jeszcze nie skonczylem wszystkich przerobek, ale finalnie waga powinna zamknac sie w 5kg (obecnie 5,5). zaoszczedzilem za to na mostku, bo mam zintegrowany. ogolnie nie jest tak strasznie - monster wcale nie lzejszy i sie nie narzeka. praca rowniez wspaniala, no i duzy skok.
_________________
-
- Posty: 550
- Rejestracja: 25.04.2006 12:07:43
- Lokalizacja: Team Moherowy Kraków
- Kontakt:
moze poszukaj DOTa z 04 - 155mm i jak opuscisz na min na polkach bedzie dobrze. ja kilka ostanich dni jezdzilme na docie + agang a.m. 14" i bylo OK maszyna sie dobrze spisywala... wiec mysle ze u Ciebie tez bedzie ok. A DOTy sa stosunkowo tanie 500-700zl, zalezy jaki stan.
http://alek.pinkbike.com/album/haldy-2008/
a co przeabiasz, jaki model ??sck pisze:troche roboty z przerobka bedzie. beda potrzebne odpowiednie maszyny do obrobki skrawaniem i dokladne rece, bo dokladnosc jest jak najbardziej wskazana. dobrze jest dorobic nowe aluminiowe polki, bo oryginalne beda ciezkie, albo przynajmniej bedzie trzeba rozwiercic je pod "rowerowa" rure sterowa. z hakami to samo. kolejna rzezbienie to adapter pod hamulec tarczowy. a dalej to juz odchudzanie gdzie sie da. w moim przypadku jedna kompletna laga (czyli wewn., zewn., tlumiki, sprezyny, olej itp) wazy jakies 2,0 - 2,2 kg. jeszcze nie skonczylem wszystkich przerobek, ale finalnie waga powinna zamknac sie w 5kg (obecnie 5,5). zaoszczedzilem za to na mostku, bo mam zintegrowany. ogolnie nie jest tak strasznie - monster wcale nie lzejszy i sie nie narzeka. praca rowniez wspaniala, no i duzy skok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość