Extreme-shop- nie kupujcie tam nic...
Extreme-shop- nie kupujcie tam nic...
Mam dla was małą informacje , że internetowy sklep extreme-shop zupełnie nie wywiązuje się ze sprzedaży i to już poraz drugi...Od miesiąca czekam na zamówione części i nic, najpierw przez 2 tygodnie czekałem zeby sie wogóle dowiedziec czy przyjęli zamówienie, później przez tydzien sprzedawca twierdził że juz wysłał, ale po sprawdzeniu okazało się że nie podałem rozmiaru przedniej przerzutki i dlatego jeszcze nie wysłali...poinformowałem ich o tym rozmiarze, mialo być wysłane w poniedziałek ,jest sobota ,a ani paczki nie widzę ,ani żadnej odpowiedzi z ich strony...lepiej kupujcie gdzie indziej(na szczęście wybralem opcje zapłaty za pobraniem)...Pozdrawiam
http://www.pinkbike.com/photo/796096/
-
- Posty: 248
- Rejestracja: 29.04.2005 23:37:25
- Kontakt:
-
- Posty: 550
- Rejestracja: 25.04.2006 12:07:43
- Lokalizacja: Team Moherowy Kraków
- Kontakt:
ja u nich kupiłem amora Dj III ` 05 na sztywną oś. I dostalem amora... z goleniami z rocznika `04 ( inne mocowanie osi ). Narobiłem troche szumu bo sie o to wqrwiłem i skończyło sie na tym że napisali mi z gregorio iż " jest to wersja oem`owa przeznaczona do montażu w rowerach ". Teoretycznie nie zrobili mnie w **** ale mogli o tym napisać zanim kupiłem amora :/ Sądze że był to mój ostatni u nich zakup... Pozdro
nei chce byc niepurzejmy ale czesto problemy z nimi wynikaja z nieumiejetnosci robienia tego co oni chca- musisz kontrolowac skrzynke itp, bo tam masz wiadomosci o zmianie statusu zamowienia- na przyjete, wyslane, zrealizowane. Ja ich wspominam bardzo dobrze, zamowilem i drugiego dnia dostalem paczke, Ale z drugiej strony- na serwisie pokazuja np napinacz boxguide, w wersji pod iscg i lozyskami maszynowymi. Razem z kolega motomyszem zamowilismy te napinacze, i dostalismy model oczywiscie nie pod iscg i nie pod maszyny, de facto mocno rozniacy sie od tego na zamieszonym przez w/w sklep. Kolega zamowil 888 vf, dostal 66 vf ( na szczescie potem doplacili roznice w cenie) . Tak iz uczucia mozna miec meiszane:)
Ja skrzynke mailową sprawdzam 3 razy dziennie , na każdego maila im odpowiadałem, a status zamówienia po 2 dniach był :"wysłane" , no wiec oni tu zawinili...sam musiałem sie o wszystko dopytywac i łaskawie mi w koncu odpowiadali...Ja robiłem wszystko jak nalezy, bo bardzo dużo kupuje na necie i wiem o co chodzi...
http://www.pinkbike.com/photo/796096/
Nie da się zadowolić wszystkich, a błędów nie popełnia ten kto nic nie robi. Osobiście nakupowałem mnustwo szpeji EXS (nazbierałoby się części na 2 rowery) i generalnie zawsze byłem zadowolony ze współpracy, choć drobne podknięcia były. Nie można po jednej sprawie odrazu kogoś skreślać. Pozdro i powodzenia
niemłody zapaleniec
Dobra , napisze tak..."p.iwo" słusznie prawi..i ja przepraszam za tą opinie,która napisalem pod wpływem emocji...Sytuacja wyżej opisana byla spowodowana (jak sie okazało) błędami systemowymi,maile były wysyłane ale nie docierały...Wszystko zostało wyjaśnione, sklep w tej chwili jest ok i nie kierujcie sie zbytnio moją opinią , bo to w tym wypadku było niedocięgnięcie jednorazowe które każdemu sie może zdarzyć...Pozdrawiam
http://www.pinkbike.com/photo/796096/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości