Reklamacje Dm fr 3.0 Pigieło ich !!!!!!!

mAcieKz
Posty: 1557
Rejestracja: 23.12.2005 22:28:47
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: mAcieKz »

nokii możesz, bo widocznie próbują Cie zniechęcić. Możesz jeszcze zadzwonic do rzecznika praw konsumenta i mu całą sprawe przedstawić. Najpierw zadzwon do rzecznika a potem ich strasz
www.roztocze.yoyo.pl
Yogi
Posty: 892
Rejestracja: 19.04.2004 07:20:22
Kontakt:

Post autor: Yogi »

nokiiewidentnie probuja cie wydymac.

porozmawiaj z Tatą niech jeszcze raz nawiaze z tym TŁUKIEM od reklamacji kontakt niewerbalny i wyjasni ze to duze nieporozumienie zeby prosic o caly rower do ekspertyzy.

w zyciu nie spotkalem sie z taka sytuacja a juz wiele rzeczy widzialem, slyszalem i sam reklamowalem.
[s]
SANTA CRUZ JACKAL
na części
www.skocz.pl/Rower4sale
bikerman
Posty: 1485
Rejestracja: 02.05.2006 15:11:23
Lokalizacja: Blok Wschodni
Kontakt:

Post autor: bikerman »

A co do wysyłanai całego roweru to jest takak sprawa że muszą zobaczyć czy częsci nei były wymieniane.......pamiętam jak kumpel kupił signa ds i połamał amorek chyba na 2 dzień wysłał cąły rower na gwarancije bo mu kazali i się dojebali żę wymienił przerzutke tylną i gwarancja nei zostałą uznana........pojeby i tyle....
http://www.pinkbike.com/photo/2138053/ - Ride !
ble
Posty: 1824
Rejestracja: 02.03.2006 12:39:32
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: ble »

bikermanno ale o czym ty mowisz wogole przeciez Twoj kolega kupil calego krossa a on od nich tylko rame
marcoch
Posty: 246
Rejestracja: 19.04.2004 14:35:40
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: marcoch »

fakt dziwna sprawa....

a co do reklamacji to powinni to wszystko zalatwic zgodnie z przepisami UE :) do 2 tygodni
MÓJ BAJK :)
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=244078
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

bikerman ale on kupowal rame a nie seryjny rower caly co innego

ze niby co jak maja rame ekspertyzy nie moga zrobic ? czego przerzutki lol debile , przeciez rama ich powinna interesowac , coza roznica co tam bylo zamontowane , fotka im powinna starczyc i opis

powiedz ze sprawe zglosisz do rzecznika praw konsumenta i trzeba z nimi krotko rozmawiac a nie sie pitolic
www.mm-foto.pl
nokii
Posty: 102
Rejestracja: 15.09.2004 11:31:38
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: nokii »

Napisali mi tak :D
"Nie wiem skad ma Pan takie informacje???
Kazdy przypadek jest inny i nie jest to blad konstrukcyjny.
Juz nie raz zdadzalo sie ze mamy do czynienia z ramami poostrym uzywaniu...
Konieczna bedzie zatem ekspertyza kompletnego roweru.
Pozdrawiam!
Matt"

Bo napisalem im tak "Przepraszam ale moj przypadek nie jest pierwszym gdzie ta rama peka w tym miejscu, i innym panstwo wymienili, jest to blad konstrukcyjny i w takim wypadku chyba nie jest potrzebna zadna ekspertyza"
"Ride fast, yet ride smart"
www.underfr.com
kondzik16
Posty: 1796
Rejestracja: 14.02.2005 11:30:22
Kontakt:

Post autor: kondzik16 »

federacja konsumenta załatwi sprawe. mialem połamanego felta, wyslalem itp. odpisali ze niestety ble ble ble, niezle sie wkurzylem, bylem zdesperowany to poszedlem do rzeczoznawcy(zaprzyjaznionego) i do federacji praw konsumenta. pismo meilem zeskanowane z wszystkimi pieczatkami itp wyslalem do nich. po paru dniach napisali, ze prosza o ponowne wyslanie ramki, ok wyslalem. po jakis 2 tyg. telefon, ze reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie i ze w niedlugim czasie przysla mi na swoj koszt nowa rame (zlamalem model z 2004 roku, a dostalem noweczke z 2005:)a co najlepsze, to bylem ktoryms tam wlascicielem i ramke mialem nowa:) potem ją pogonilem na allegro za wiecej niz ta co złamałem. a wiec głowa do gory, rób jak najwiecej szumu ile sie da, strasz ich sądami, procesami i tp. mowie ci ze zmiekna bo nie bedą chcieli sobie potargać opinii.
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6080322
Śledziu
Posty: 395
Rejestracja: 09.04.2005 10:45:34
Lokalizacja: Stargard!!
Kontakt:

Post autor: Śledziu »

Na szczęście nigdy nie musiałem niczego reklamować, ale to jakaś kpina. Cały rower by wydać ekspertyzę ramy? Co ma piernik do wiatraka? Ja bym się nie pieprzył z nimi dalej i po prostu dał im jasno do zrozumienia że nie obędzie się bez rzecznika praw konsumenta.

[url=http://slopestyle.pl]Slopestyle.pl[/url] - [b]Magia rowerowej ekstremy[/b]
nokii
Posty: 102
Rejestracja: 15.09.2004 11:31:38
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: nokii »

Napisałem im tak:
"Informacje mam od ludzi bo z nimi rozmawiałem,
Poza tym Freeride to chyba jest lekkie katowanie roweru, bo według opisu na stronie Dm to ona jest do FR.
Części nie będę wysyłał, bo w gwarancji nie było napisane ze do ekspertyzy będą potrzebne części które były zamontowane, zrezszta po pęknięciu mogłem zmienić sprzęt na inny wiec nie wiem jaki jest sens.
Jeżeli ta sprawa nie zostanie jakoś załatwiona to zajmie się nią Federacja do spraw konsumentów
Pozdrawiam
Maciej"
zobaczymy co odpiszą :)
"Ride fast, yet ride smart"
www.underfr.com
maNS1
Posty: 556
Rejestracja: 06.10.2005 20:06:48
Lokalizacja: Lubelski Tomaszów
Kontakt:

Post autor: maNS1 »

nokii no i to mi sie podoba, daj im po dupie bo z tego co widze to tną w tzw. h :]
Bogas
Posty: 377
Rejestracja: 30.09.2004 20:41:36
Lokalizacja: tarnowskie góry-OHIO
Kontakt:

Post autor: Bogas »

to sobie DM zepsol opinie :P trzymaj tak dalej :) musza wymienic ramke !!powodzenia walcz o swoje:)
http://www.pinkbike.com/photo/1535220/ prawie jak pod ^_^
Digas
Posty: 856
Rejestracja: 05.03.2006 15:12:54
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Digas »

no to czekajmy co oni tam znowu wymyślą ... :) powodzenia gościu!!!
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

No i dobrze im napisales i masz racje.

Ja bym nie odpuszczal w koncu teraz mozesz przyslac im SID WC i powiedziec ze z tym rama jezdzila ;] , paranoja jakas

To co jak mi nawali np nowa alufela w samochodzie to mam caly samochod oddac do ekspertyzy czemu felga jedbnela ;]
www.mm-foto.pl
ERNI
Posty: 29
Rejestracja: 23.04.2004 18:27:52
Lokalizacja: Trzcianka
Kontakt:

Post autor: ERNI »

Witam
Słuchaj wszystko zalezy od tego co jest napisane w karcie gwarancyjnej i gwarancji o ile takową dostałes. Jeśli nie napisali że w przypadku pękniecia potrzebny im jest cały rower to nie maja prawa żądać od ciebie całego roweru. Kupiłes rame i to tylko reklamujesz.Gwarancja jest jakby umową między producentem a Tobą. Sprawdź również termin ile mają na załatwienie reklamacji ( tylko nie ten o którym mówi ustawa bo na nią sie nie powołałeś tylko ten który określa gwarancja ) Jeśli przekroczyli termin powiedz że chcesz zwrotu gotówki bo wtedy masz takie prawo i powiedzmy że mozesz sie z nimi dogadać ale jak wymienią rame od ręki. Jeśli sie nie zgodzą prosto do rzecznika a on juz pokieruje sprawe do sądu najpierw polubownego a jak nie pomoże to na droge cywilną. Nie jest to duża firma więc ani nie zaatakuje Ciebie banda prawników a i tak masz wygrane. Jedyne co stracisz to czas ale chyba ktoś powinien im pokazac i dać małą lekcje.
pozdr
Ernold Bikeneger.... is BACK :)
[]_ ([]) []_
Posty: 1079
Rejestracja: 19.10.2004 13:39:28
Lokalizacja: cZarnoByl...
Kontakt:

Post autor: []_ ([]) []_ »

ale lipna sprawa :| ostro pocisneli, odnosze wrazenie ze proboją narobic takie kongo zebys sobie dal siania, ale nie daj sie robic w chOyKa :P:P!! powodzenia
http://www.jokejoke.prv.pl/
Endrjuz
Posty: 48
Rejestracja: 12.07.2004 08:19:17
Lokalizacja: BDG
Kontakt:

Post autor: Endrjuz »

WITAM!

co do wypowiedzi ERNI-ego to chyba niezupełnie masz rację. Z tego co się orientuję termin w karcie gwarancyjnej nie może być mniej korzystny (czyt. dłuższy) niż przewidział to ustawodawca. Ważne jest też kiedy odpisali do kolesia w sprawie przesłania reszty jego części (swoją drogą po co im to???). Jeżeli upłynęło 14 dni i potrafi to udowodnić to sprawę powinien załatwić od ręki, gdyż termin na rozpatrzenie wynosi 14 dni i jeżeli zostanie przekroczony (czyli rozpatrujący reklamację nie dopilnował tego terminu) to trakuje się to jako pozytywne rozpatrzenie dla klienta.


Swoją drogą warto udać się do Federacji raw Konsumenta- tam na pewno pomogą w załatwianiu takich spraw, no i osoby tam pracujące z pewnością znają się na OBECNIE OBOWIĄZUJĄCYM PRAWIE. Kto studiował lub ma ciągłą styczność z prawem ten wie jak często się ono w naszym kraju potrafi zmieniać.

POWODZENIA W WALCE Z REKLAMACJĄ!!! BĘDZIE DOBRZE!!!
FUNRIDER
pasieq
Posty: 122
Rejestracja: 30.03.2006 09:38:19
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: pasieq »

reklamowalem amora i jest tak ze jesli nie zostanie on oddany bez wzgledu na to czy gwara jest uznana czy nie to sprzedawca ma obowiazek dac ci nowy. pytałem sie w Federacji bo czekałem na swojegi 15 dni
gg 9120529

streety i dirty
nokii
Posty: 102
Rejestracja: 15.09.2004 11:31:38
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: nokii »

Napisał mi tak:
"SZANOWNY PANIE
PROSIMY PO RAZ KOLEJNY O PRZYSLANIE CALEGO ROWERU CELEM SPORZADZENIA EKSPERTYZY PRZEZ BIEGLEGO NIEZALEZNEGO RZECZOZNAWCE.
NIE PRZYSLANIE NAM CALEGO ROWERU UNIEMOZLIWI NAM Z PRZYCZYN FORMALNYCH PODJECIE JAKIEJKOLWIEK DECYZJI.
( PRZECIEZ NIE CHODZIÂ O TO ANI PANU ANI NAM, CHCEMY JAK NAJSZYBCIEJ ZALATWIC SPRAWE, ALE ,, PILKA" JEST PO PANA STRONIE).
TAK JAK PISALISMY WCZESNIEJ KAZDY PRZYPADEK JEST INDYWIDUALNY, NAS INTERESUJA KONKRETY WIECEJ Â PROSIMYÂ NIE POWOLYWAC SIE NA TZW ,,ROZMOWY Z LUDZMI". W PANA PRZYPADKU DO WERYFIKACJI REKLAMACJI RZECZOZNAWCA POTRZEBUJE CALY ROWER.
SUGESTIA - PROSZE O MOZLIWIE JAK NAJSZYBSZE PRZYSLANIE KOMPLETNEGO ROWERU.
POZDRAWIAMÂ
"

Tylko zjem sniadanie i mu odpisze :D
"Ride fast, yet ride smart"
www.underfr.com
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości