Sign FR2 do lekkiego DH
Sign FR2 do lekkiego DH
Wiem, że było duzo tematów o Signach ale, mam do was pytanie co musiałbym zmienić w moim Signie żeby nadawał się do amatorskiego DH ? Narzie chodzi mi o jakieś drobne zmiany a nie np. wymiana amora choć damper niedłucho chyba pójdzie do wymiany.
Rower ogulnie spoko tylko damper do wymiany . jego praca pozostawia wiele do zyczenia. chociaz na poczatek tez nie jest az taki zły :)wiec wydaje mi sie ze do czasu az go nie rozwalisz mozesz go zostawic. rama tez powinna wytrzymac swoje w koncu ma gwarancje na widelce 2 połkowe.a reszta to bardzo dobry osprzet. Pike . truvative . avid. Ja nie mam tego roweru ale jezdze z kolega codzien ktory go ma i nie narzeka na niego.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
http://www.pinkbike.com/photo/1696972/
Bunny Bar
Bunny Bar
tak, jak sam stwierdziles lub to wiesz po założeniu napinacza/prowadnicy łańcuch by Ci nie spadał
a co do dh, niektórzy jeżdżą nawet ze sztywną dupą i dają rade więc ride&fun!
a co od częsci to wymieniaj co Ci sie niszczy ew. na części z wyższych półek wg uznania i kasy, nie wiem czy sie znasz na sprzęcie ale zawsze możesz poczytać forum, poszukać w necie, wzorować sie na innych bajach.
stwórz rower który sam wykreujesz a nie inni
a co do dh, niektórzy jeżdżą nawet ze sztywną dupą i dają rade więc ride&fun!
a co od częsci to wymieniaj co Ci sie niszczy ew. na części z wyższych półek wg uznania i kasy, nie wiem czy sie znasz na sprzęcie ale zawsze możesz poczytać forum, poszukać w necie, wzorować sie na innych bajach.
stwórz rower który sam wykreujesz a nie inni
http://www.pinkbike.com/photo/922602/
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 11.10.2004 19:10:50
- Kontakt:
po 1 pedaly na spd, ale jesli chcesz jezdzic profesionalnie ;) pomagaja kontrolowac rower a przy glebach same sie wypinaja :) po 2 napinacz na jakis z rockring-ami aby chronily od uderzen np o skaly po 3 sprzedaj pika i kup juniora nie bedziesz musial nic dokladac po 4 damper zmien (mialem taki i on ma wade konstrukcyjna przez co niszcza sie uszczelki (ja zmienilem na foxa vanille i wyszlo mi ze dokladam 20zl) damper mozesz wstawic max 220mm bo wiekszy zmieni geo za bardzo a tak to rower nawet z pikiem nada sie do fun dh :) aha no i opony im szersze tym lepsze (nie przesadzaj z 3.0 :P najlepiej miec zestaw na bloto i jak jest sucho (jak mokro to szerokie odstepy miedzy klockami a jak na sucho to wezsze odstepy) pozdro
Nazbierało sie trochę informacji więc nazbierało się i moich pytań ;) Po 1 o co chodziw tym bo nie kapuje :) :
Po 2 BikerJG czemu miałbym sprzedać Pika co według Ciebie jest z nim nie tak i o jakiego Juniora wam chodzi bo ja znalazłem tylko Marzocchi Junior T który kosztuje ponad 2 tys. Po 3 lepszy będzie napinacz z probandnicą i rolką czy z dwiema rolkami ? Po 4 Sulring patrzałem na stronie producęta te napinacze i tam pisze, że one są do korb z jedną zembatką czy więc będzie pasować do mojego bika ? Po 5 co myślicie o Truvativ ShifGuide i czym się różni od BoxGuide? - ponoć może pracować na 2 kołach zębatych.BikerJG pisze:po 1 pedaly na spd
no wlasnie sprzedal bys pika za ok 1000zl i za tyle dorwal juniora (tak to ten za 2 tys) ale uzywke ;) pike ma maly skok :P lepszy bedzie napinacz z prowadnica ale z 2 rolkami jest tanszy (35zl ja taki mam i dziala) majac napinacz (wiadomo) musisz miec 1 zebatke poniewaz....... dobierzesz do swoich potrzeb (najbardziej optymalna moim zdaniej jest 38z wiec bedziesz musial zdjac mniejsza :) shift guide ma mniejsza prowadnice ale taka wystarcza (najlepiej kup uzywke boxguide za np 70zl Pozdrawiam Konrad
Jesli chcesz jezdzic z ostrej gorki to wymien jesli nie cale hample to przynajmniej tarcze. Te z avidow sa wyjatkowo odchudzane (maja tylko 6 zeber) przez co szybko sie grzeja. Co prawda ja swoje waze ale widac chocby po ich konstrukcji, ze nie nadaja sie do DH
Co do dumpera - jesli nie chcesz wymieniac na inny to zastanów sie nad wymiana sprezyny - 850lbs to zbyt duzo do dh. Na poczatek pozycz od kogos 550 - 650 lbs dlugosci 11 do 13 cm, wyreguluj kompresje, odbicie i cisnienie w piggybacku. Wtedy mozna dopiero ocenic ten dumper.
Osobiscie wymieniam cale hample, ale to juz kwestia preferencji.
Dodatkowo wymienilem sobie sztyce na 495mm - dzieki temu bajkiem mozna jezdzic w XC - sylwetka jest do zniesienia, w miare wygodnie, wiec sztyca za 40 pln podnosi uniwersalność roweru. Co wiecej, taka dluga w calosci wchodzi do ramki :) wiec mozesz jechac w dh z calkowicie zlozonym siodlem.
Co do dumpera - jesli nie chcesz wymieniac na inny to zastanów sie nad wymiana sprezyny - 850lbs to zbyt duzo do dh. Na poczatek pozycz od kogos 550 - 650 lbs dlugosci 11 do 13 cm, wyreguluj kompresje, odbicie i cisnienie w piggybacku. Wtedy mozna dopiero ocenic ten dumper.
Osobiscie wymieniam cale hample, ale to juz kwestia preferencji.
Dodatkowo wymienilem sobie sztyce na 495mm - dzieki temu bajkiem mozna jezdzic w XC - sylwetka jest do zniesienia, w miare wygodnie, wiec sztyca za 40 pln podnosi uniwersalność roweru. Co wiecej, taka dluga w calosci wchodzi do ramki :) wiec mozesz jechac w dh z calkowicie zlozonym siodlem.
dr Spyrant
http://allegro.pl/item124767326_super_f ... lecam.html
http://forum.bikeaction.pl/viewtopic.php?t=9448
Sprawdz koniecznie !!
http://forum.bikeaction.pl/viewtopic.php?t=9448
Sprawdz koniecznie !!
Ride or Die
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości