Opony z helem
bimbom Po to jest forum, zeby zakladac tematy, wzbudzac dyskusje, oraz PYTAĆ! Fakt faktem, ze jest opcja szukaj, ale niestety nie spotkalem sie z tym, zeby kiedykolwiek dzialala :/ chlopak chcial sie dowiedziec co jest 5, a ty mu wyjezdzasz z tekstem, ze "po CHUUJ pyta " ? Po co cos takiego uspokoj sie pajacu, bo takie posty nie wnosza, zadnych sensownych tresci.
http://www.pinkbike.com/photo/5067199/?s5 - 2010 season
Racja... jak nie macie nic ciekawego do napisania to nie piszcie nic.. a jak już piszecie to bez bluzgów.PlanetX pisze:bimbom Po to jest forum, zeby zakladac tematy, wzbudzac dyskusje, oraz PYTAĆ! Fakt faktem, ze jest opcja szukaj, ale niestety nie spotkalem sie z tym, zeby kiedykolwiek dzialala :/ chlopak chcial sie dowiedziec co jest 5, a ty mu wyjezdzasz z tekstem, ze "po CHUUJ pyta " ? Po co cos takiego uspokoj sie pajacu, bo takie posty nie wnosza, zadnych sensownych tresci.
pozdr
a co by bylo jakbym se napompowal opony wodorem:P ( glupie pytanie)
tak samo jak jest glupie pytanie w temacie..nic by nie bylo.....moze ktos se pomyslal ze by robil wiekszego bunnego bo czemu nie przeciez balon jak zostanie naponpowany helem to lata a jak powietrzem to zpada na ziemie....ale wyjasnie ze balon a rower to co innego....inna masa.... i juz wszystko wiadomo..:P
pozdROWER
tak samo jak jest glupie pytanie w temacie..nic by nie bylo.....moze ktos se pomyslal ze by robil wiekszego bunnego bo czemu nie przeciez balon jak zostanie naponpowany helem to lata a jak powietrzem to zpada na ziemie....ale wyjasnie ze balon a rower to co innego....inna masa.... i juz wszystko wiadomo..:P
pozdROWER
tralalala:D sijjjcie mi zal.pl
-
- Posty: 830
- Rejestracja: 03.07.2005 20:21:35
- Lokalizacja: poznan
- Kontakt:
Jkm Mylisz się. Azot jak każdy inny gaz podlega prawom gazowym oraz równaniu Clapeyron'a czyli PV=nRT. Ponieważ wartość n, R oraz V dla powietrza w oponie są stałe, więc : P/T=nR/V=const. Wraz ze wzrostem temperatury obserwujemy proporcjonalny wzrost cisnienia.
Azot stosuje się głównie z powodo jego niepalności.Opona napełniona azotem tak łatwo się nie zapali w przypadku ekstremalnego rozgrzania. Azot powoduje także wolniejsze starzenie się gumy.........
Azot stosuje się głównie z powodo jego niepalności.Opona napełniona azotem tak łatwo się nie zapali w przypadku ekstremalnego rozgrzania. Azot powoduje także wolniejsze starzenie się gumy.........
Chyba wiem co sie dzieje- pracuje sezonowo i przez wakacje w serwisie wulkanizacyjnym u moich rodzicow:)ak47 pisze:Jkm Mylisz się. Azot jak każdy inny gaz podlega prawom gazowym oraz równaniu Clapeyron'a czyli PV=nRT. Ponieważ wartość n, R oraz V dla powietrza w oponie są stałe, więc : P/T=nR/V=const. Wraz ze wzrostem temperatury obserwujemy proporcjonalny wzrost cisnienia.
Azot stosuje się głównie z powodo jego niepalności.Opona napełniona azotem tak łatwo się nie zapali w przypadku ekstremalnego rozgrzania. Azot powoduje także wolniejsze starzenie się gumy.........
Jak już koniecznie chceta pchać w dętkę coś innego iż powietrze to kupta sobie dętkę michelina z butylu (niebieska) - ma ona 8x mniejszą przepuszczalność powietrza niż kauczuk syntetyczny.
Pozatym ta waga co się zyska to całe nic. Jak to już ktoś mądrze mówił już lepiej zrobić porządną kupę przed wyjazdem i wydłubać błoto z podeszw butów i już będzie większa oszczędność ;D
Pozatym ta waga co się zyska to całe nic. Jak to już ktoś mądrze mówił już lepiej zrobić porządną kupę przed wyjazdem i wydłubać błoto z podeszw butów i już będzie większa oszczędność ;D
Rząd cię olewa? Straciłeś żonę? Przestań pier..... pompuj oponę :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości