sztuciec, który otworzył nowy rozdział!
sztuciec, który otworzył nowy rozdział!
sztuciec, który otworzył nowy rozdział w historii MTB!
...dla młodych /obrazkowa/ lekcja historii, dla starszych chwila wspomnień.
tekst po niemiecku, ale obrazki są istotą sprawy :)
http://www.mtb-news.de/forum/showthread.php?t=144085
swoją drogą ciekawe ile ich zostało?
powinno być dużo, bo na złom chyba ludziska nie oddają!?!?!!
a jakoś nie widać z drugiej strony na bike'ach...
riba
...dla młodych /obrazkowa/ lekcja historii, dla starszych chwila wspomnień.
tekst po niemiecku, ale obrazki są istotą sprawy :)
http://www.mtb-news.de/forum/showthread.php?t=144085
swoją drogą ciekawe ile ich zostało?
powinno być dużo, bo na złom chyba ludziska nie oddają!?!?!!
a jakoś nie widać z drugiej strony na bike'ach...
riba
dałes młode zdjęcia wiesz...
stary i ładny amor który zaczął wszystko to marcok dh3!!! 80mm skoku, rególacja tłumienia, napięcia sprężyny... piekny amor no i zielony kolor:D
aaa i ciekawostka , 1 golenie dolne magnezowe wprowadził rockshox... modelem rockshox mag!, sam ujezdzam takiego w rowerku xc i jest fajnie:D
stary i ładny amor który zaczął wszystko to marcok dh3!!! 80mm skoku, rególacja tłumienia, napięcia sprężyny... piekny amor no i zielony kolor:D
aaa i ciekawostka , 1 golenie dolne magnezowe wprowadził rockshox... modelem rockshox mag!, sam ujezdzam takiego w rowerku xc i jest fajnie:D
kupie
prawą klamkę do julii/deore/lx-hydra
przewód tył do julii/shimano!
gg 5732171
prawą klamkę do julii/deore/lx-hydra
przewód tył do julii/shimano!
gg 5732171
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 10.10.2004 13:43:43
- Lokalizacja: Powiśle Town w prowincji Centrum
- Kontakt:
och tak pamieta sie:) mój funfel do dzisiaj jeździ na z3 i co ciekawe ma w nim podwójne mocowanie do tarczy:) i jedyne co robił przez te wszystkie lata (ma go chyba z 6,7 lat) to zmienił golenie górne i lał olej a amorek dostał w dupe ostro. To sie nazywa klasyk....=)
"Synku,ale czy ty skaczesz tak po murkach i schodach???" - Mama:P
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 11.10.2005 19:32:04
- Lokalizacja: SIEDLCEpijana dzieln
- Kontakt:
.;michal;. heh mozna go jeszcze czasem spotkac. A amorki 99 - 98 to nie takei znowuz co tworzyly nowy rozdzial. Byly wczesniej i byly nie ktore tez nie glupie np wspomniany rs mag. Ktory byl duzo lzejszy od nowego sida ;]. A w 94' zaprezentowano fulla z tarczami hydraulicznymi. Ktory ponoc nie bujaj, ale wogole nie znalazl zainteresowania gdyz dla ludzi wtedy v-ki byly wazniejsze. :) Ciekawa dosyc ta historia ;]
Ssij pento
A propos DH-3... Kiedyś zajeżdżam na moim rowerze XC z DH-3 na Agrykolę warszawską i przyglądam się jak pacholęta skaczą. Mówię im, że to widełki do DH a oni na to:
- Nie p.ierdol.
No cóż... Jeździłem na nim przez... 7 lat chyba. Teraz bardziej przypomina SID-a. ;-) Nie straszne mu dirty były i starodawne DH. Padł bowiem ślizgi miał już zajechane. Jak ktoś chce to mu odstąpię mój egzemplarz.
andrut:
DH-3 ma 77mm skoku.
riba:
Tak więc nie sądzę aby wskazywane przez Ciebie widełki otwierały jakiś nowy rozdział. ;-)
- Nie p.ierdol.
No cóż... Jeździłem na nim przez... 7 lat chyba. Teraz bardziej przypomina SID-a. ;-) Nie straszne mu dirty były i starodawne DH. Padł bowiem ślizgi miał już zajechane. Jak ktoś chce to mu odstąpię mój egzemplarz.
andrut:
DH-3 ma 77mm skoku.
riba:
Tak więc nie sądzę aby wskazywane przez Ciebie widełki otwierały jakiś nowy rozdział. ;-)
No Pain No Game
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
fakt są tam inne modele na zdjęciach, jednak chodziło mi o Z1, o Z1 panowie!bodzio2k pisze:Tak więc nie sądzę aby wskazywane przez Ciebie widełki otwierały jakiś nowy rozdział. ;-)
od Z1 zaczęła się ostra jazda!
cytuję za MTBR.COM:
"And as the 10th anniversary of the Z.1 Bomber fork come around, it's important consider Marzocchi's influence on the mountain bike. Imagine how mountain biking might be different if the Z.1 hadn't have made it. What if Bryson and freeride pioneers like Wade Simmons hadn't believed in it? Where would we be now? What would we be riding?"
pzdr
riba
Ojj tak ,stare Marcoki, mało ich u nas :) Ja mam takiego w pokoju :) http://si6.mtb-news.de/fotos/data/500/m ... C02280.JPG
Jeszcze tylko szafeczka z szybką i na sciane :)
Jeszcze tylko szafeczka z szybką i na sciane :)
http://www.pinkbike.com/photo/4852398/
a to nie Duro było pierwsze? :D :)
No dobra, tak poważnie, kilka drobnych faktów dla rowerowej młodzieży - o tym od czego cała zabawa z amortyzacją się zaczęła:
"By 1989, Paul Turner and his wife Christi were manufacturing the forks in their garage, sourcing parts from long time friend Steve Simons' machine shop. Steve's history included developing suspension forks that had revolutionized the off road motorcycle world. Soon they became partners in a new venture -- RockShox.
At the first globally-sanctioned World Championships in Durango, Colorado, 1990, the cycling community had begun to expect downhill races to be won using front suspension forks, and possibly rear suspension. Coloradan Greg Herbold and Canadian Cindy Devine proved the community right by using RockShox to win the first ever World Championship Downhill titles.
The next day featured the cross-country race, where the question was still out -- "Is suspension better than rigid forks when climbing? Does the added weight provide enough of an advantage?" Ned Overends' resounding victory put an end to the question, and a new market was born.
The change had begun."
(tekst ze strony www.treknology3.com )
No dobra, tak poważnie, kilka drobnych faktów dla rowerowej młodzieży - o tym od czego cała zabawa z amortyzacją się zaczęła:
"By 1989, Paul Turner and his wife Christi were manufacturing the forks in their garage, sourcing parts from long time friend Steve Simons' machine shop. Steve's history included developing suspension forks that had revolutionized the off road motorcycle world. Soon they became partners in a new venture -- RockShox.
At the first globally-sanctioned World Championships in Durango, Colorado, 1990, the cycling community had begun to expect downhill races to be won using front suspension forks, and possibly rear suspension. Coloradan Greg Herbold and Canadian Cindy Devine proved the community right by using RockShox to win the first ever World Championship Downhill titles.
The next day featured the cross-country race, where the question was still out -- "Is suspension better than rigid forks when climbing? Does the added weight provide enough of an advantage?" Ned Overends' resounding victory put an end to the question, and a new market was born.
The change had begun."
(tekst ze strony www.treknology3.com )
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości