kto wie jak...
kto wie jak...
czy ktoś wie jak zbudować amortyzator?? jak tak to prosił bym info na meila (5mafioso@wp.pl) Chodzi mi o strawy typu: jak, z czego, i w jaki sposób.
Z góry dzięki
Z góry dzięki
wiesz stary nie chcial ym cie zniechecac ani tez niedoceniac twoich ummiejetnosci, ale zbudowanie amora samemu jest srednio mozliwe- itak musiszz urzyc do budowy czesci jednego modelu lub przynajmniej bardzo zblizonych do siebie- wyniesie cie to pewnie ze 2 razy wiecej niz bys kupil w sklepie, niektorych czesci nie dostaniesz wogule - przynajmniej "normalnymi" drogami po drugie ludzie tutaj potrafia jedynie serwisowac amory i je w miare mozliwosci tuningowac- o budowie mozesz dowiedziec sie ze stron producentow- opisow technicznych poszczegolnych modeli- wiekszoscc jest napisana bardzo konkretnie( pod wzgledem serwisowania ich)
powodzenia....
powodzenia....
Local Swinga-Swinga
może trochę głupio, ale ja bym zrobił tak:
jako, że troodno samemu zrobić uszczelki, dorwałbtym uszczelki od shivera lub monstera, do nich zrobił dolne lagi tzn śr wewn goleni dostosowana pod górną tak, by można było do środka jeszcze wsadzić jakieś gówno zmniejszające tarcie i pogrubienie na uszczelki. robiłbym je ze stali lub alu, ale musiałbym mieć pewność co do jego wy3małości. haki dokręcane trzeba wyfrezować z kostek aluminium. górne lagi tylko stal, od zewnątrz obrobione do średnicy 35 lub 40mm(w zależności od uszczelek) i wypolerowane, od wewnątrz na górze nagwintowane, a na dole wyrobione pod pierścień seagera lub zrobiony gwint.
jako wzór tłumików proponuję te ze starych bomberów, przy odrobinie wysiłku zrozumiesz ich działanie i będziesz mógł zrobić je sam, przy tym udoskonalając.
aby dobrać długość górnych lag, będziesz musiał pobawić się sprężynami - jakiej dł ile wchodzą itp. zamiast bawić się w regulatory, na górze proponuję zwykłe śruby i coś, by uszczelnić gwint - takie coś spowoduje, że przy użyciu kąpieli olejowej dodatkowo wzrośnie progresja amorka, gdyż powietrze w ie się ściskać jak dodatkowa sprężyna.
dobra, naprodukowałem się, pewnie mało to zrozumiałe, ale kij z tym.
Baw się i powodzenia
jako, że troodno samemu zrobić uszczelki, dorwałbtym uszczelki od shivera lub monstera, do nich zrobił dolne lagi tzn śr wewn goleni dostosowana pod górną tak, by można było do środka jeszcze wsadzić jakieś gówno zmniejszające tarcie i pogrubienie na uszczelki. robiłbym je ze stali lub alu, ale musiałbym mieć pewność co do jego wy3małości. haki dokręcane trzeba wyfrezować z kostek aluminium. górne lagi tylko stal, od zewnątrz obrobione do średnicy 35 lub 40mm(w zależności od uszczelek) i wypolerowane, od wewnątrz na górze nagwintowane, a na dole wyrobione pod pierścień seagera lub zrobiony gwint.
jako wzór tłumików proponuję te ze starych bomberów, przy odrobinie wysiłku zrozumiesz ich działanie i będziesz mógł zrobić je sam, przy tym udoskonalając.
aby dobrać długość górnych lag, będziesz musiał pobawić się sprężynami - jakiej dł ile wchodzą itp. zamiast bawić się w regulatory, na górze proponuję zwykłe śruby i coś, by uszczelnić gwint - takie coś spowoduje, że przy użyciu kąpieli olejowej dodatkowo wzrośnie progresja amorka, gdyż powietrze w ie się ściskać jak dodatkowa sprężyna.
dobra, naprodukowałem się, pewnie mało to zrozumiałe, ale kij z tym.
Baw się i powodzenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości