NS Bikes 2007 foty z targów!!
suby są do bani, tak jak wszystkie części NS`a ...... ciągle mamy jeden problem, mamy braki magazynowe, ludzie kupują, bo wszystkie ramy się łamią, ale i tak kupują .... brak mi słów. mati-biker w karcie gwarancyjnej firmy RB, która przynajmniej moim zdaniem robi niezłe ramy było wyłączenie, że sprzęt używany do celów sportowych (zawody, ekstrema itd) ma skrócony okres gwarancji, czy to coś dziwnego? Jeśli ktoś katuje, to chyba normalne, że rama narażona jest na większe obciążenia i wcześneij czy później ulegnie. Mamy teraz reklamację NORCO 250, rama ma dożywotnią gwarancję, ale niestety ta uwielbiana w naszym kraju firma robi sobie jaja. Nasz klient z uporem maniaka uczył się 360 i ją wykończył :)
Zapewniam wszystkich czytających te forum, że rama NS Suburban 2006 nie posiada błędów konstrukcyjnych, biorę za to pełną odpowidzialność, a każdy klient, który będzie miał problem ze sprzętem nie powinien mieć obaw NS to porządna firma. Inną sprawą jest to, że nikt normlany nie uzna reklamacji jeśli coś jest uszkodzone z winy klienta np rama Destroyer, którą przysłał klient miała uszkodzoną rurę podsiodłową tzn krawędź była rozgięta na boki, koleś napisał jechałem po chodniku i rama się popsuła, ale że nie włożył śruby do obejmy to ....... .
Myślę, że opieranie się na jednym przypadku nie jest oceną obiektywną, ram sprzedano conajmniej 500 szt jeśli padło 5 szt to jest to zaledwie 1%, moim zdaniem spokojnie mieści się jako błąd statystyczny.
Zapewniam wszystkich czytających te forum, że rama NS Suburban 2006 nie posiada błędów konstrukcyjnych, biorę za to pełną odpowidzialność, a każdy klient, który będzie miał problem ze sprzętem nie powinien mieć obaw NS to porządna firma. Inną sprawą jest to, że nikt normlany nie uzna reklamacji jeśli coś jest uszkodzone z winy klienta np rama Destroyer, którą przysłał klient miała uszkodzoną rurę podsiodłową tzn krawędź była rozgięta na boki, koleś napisał jechałem po chodniku i rama się popsuła, ale że nie włożył śruby do obejmy to ....... .
Myślę, że opieranie się na jednym przypadku nie jest oceną obiektywną, ram sprzedano conajmniej 500 szt jeśli padło 5 szt to jest to zaledwie 1%, moim zdaniem spokojnie mieści się jako błąd statystyczny.
Zadowoleni klienci i dobre ceny ...
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
Cszyvy miałem na myśli tylko jedno: rachunek prawdopodobieństwa, marcedesy też się psują, mało tego nawet whadłowce, które są sprawdzane setki razy także mają usterki. Myślę, że rynek sam wszystko sprawiedliwie oceni.
Zadowoleni klienci i dobre ceny ...
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 27.09.2006 18:12:01
- Lokalizacja: ZaBRzE!
- Kontakt:
Serdak daj mi jaką kolwiek sztwywną ramę i bez ani jednego skoku ją złamię w ciągu 15 minut - pęknie przy główce.
Ale tak aby nie powodować zbytecznych sporów, sugeruję abyśmy nie zachowywali się jak skłóceni chłopcy z Polski, proponuję normalnie zachownie konsumenta - jeśli wiecie, że coś jest błędnie wykonane lub jest bublem piszcie do dystrybutorów, jestem przekonany, że tego nie zlekceważą, bo takie uwagi są bardzo istotne. Jestem i byłem za sprzętem produkowanym u nas, bo lepiej budować "kult marki" NS`a czy DC`a niż firm, które tego nie potrzebują.
Ale tak aby nie powodować zbytecznych sporów, sugeruję abyśmy nie zachowywali się jak skłóceni chłopcy z Polski, proponuję normalnie zachownie konsumenta - jeśli wiecie, że coś jest błędnie wykonane lub jest bublem piszcie do dystrybutorów, jestem przekonany, że tego nie zlekceważą, bo takie uwagi są bardzo istotne. Jestem i byłem za sprzętem produkowanym u nas, bo lepiej budować "kult marki" NS`a czy DC`a niż firm, które tego nie potrzebują.
Zadowoleni klienci i dobre ceny ...
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
Daniel nie wątpie że jestes w stanie popsuc rame w kilka minut gdyz nie jest to absolutnie nic trudnego, ale zastanów sie jaki sens miałoby niszczenie czegoś co teoretycznie ma szanse jeszcze długo i dobrze działać zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt ze wczesniej wydało się na to około 1000zeta?? myśle ze destrukcja na drodze skoków, czyli tego do czego rama jest stworzona, juz po 6 dniach świadczy o tym że jednak coś nie gra.. jezeli uwazasz ze skorygowałem wypowieć krzywego w celu pochwaleniaa sie, to sie mylisz, bowiem szybkie nieszczenie sprzętu jak by nie patrzeć świadczy o niskiej technice ridera, wiec czym chwalic sie raczej nie mam. poprostu chce aby ludzie którzy zamierzają kupic ten sprzęt wiedzieli z czym będa mieli do czynienia.
Serdak Nie muszę się zastanawiać jak złamać ramę, powieważ wiem jak łatwo można uszkodzić ramę do dh. Nie podważam Twoich umiejętności, ponieważ Cię nie znam i nie mam prawa tego robić. Mnie zawsze na forum irytuje to, że spora część wypowiedzi opiera się na plotach, Twoja wypowiedź jest inna i nie podawżam niczego jednak powtarzam, każda część może paść i wcale nie musi to świadczyć o winie sprzętu czy rider`a czasem zwyczajnie są to inne czynniki tzn złe wykonanie konkretnego egzemplarza lub wada materiałowa.
Wiem, że się nie chwalisz, że strzeliła CI rama, jednak na podstawie ilości sprzedanych przez nas ram wiem, że z tymi ramami nie ma większego problemu (zapewne tylko nieliczna grupa naszych klientów mocno używa sprzętu, ale gdyby ramy były trefne powiny już do nas wracać). Ja ze swojej strony powiem, że jako sprzedawca zawsze staram się pomagać naszym klientom w reklamacjach, nawet jeśli wiem, że szanse są niewielkie.
Wiem, że się nie chwalisz, że strzeliła CI rama, jednak na podstawie ilości sprzedanych przez nas ram wiem, że z tymi ramami nie ma większego problemu (zapewne tylko nieliczna grupa naszych klientów mocno używa sprzętu, ale gdyby ramy były trefne powiny już do nas wracać). Ja ze swojej strony powiem, że jako sprzedawca zawsze staram się pomagać naszym klientom w reklamacjach, nawet jeśli wiem, że szanse są niewielkie.
Zadowoleni klienci i dobre ceny ...
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
-
- Posty: 243
- Rejestracja: 25.06.2006 14:29:56
- Lokalizacja: Wychylymybymy
- Kontakt:
-
- Posty: 388
- Rejestracja: 20.04.2005 17:40:56
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
co do marketingu to muszę się zgodzić; prawie wszyscy mniej znający się rowerzyści których znam, uważają NS za markę-cud, kultową, wytwarzającą najlepsze części, nawet kolega na bmxie coś dzisiaj wspomniał że "musi sobie kupić pedały, chyba weźmie enesy"
a właścicielem northshore`a z tego co wiem jest Szymon Kobyliński
a właścicielem northshore`a z tego co wiem jest Szymon Kobyliński
-
- Posty: 243
- Rejestracja: 25.06.2006 14:29:56
- Lokalizacja: Wychylymybymy
- Kontakt:
www.7anna.com.pl zapytaj. I troche zle pytanie sprecyzowales bo oni juz sa na naszym rynku od poczatku. To polska firma :)
Rowerki na 2007 sa juz dostepne http://www.rowerowy.com/rowery/northshore.html
A jesli chodzi o czesci to sie mozesz zapytac to nie boli
7ANNA*
80-215 Gdańsk
ul. Raciborskiego 123
telefony: 058 520 18 04
0 607 920 727
fax: 058 340 47 17
e-mail: informacje - info@7anna.com.pl
dział sprzedaży - zamowienia@7anna.com.pl
dział techniczny - tech@7anna.com.pl
dział serwisu - serwis@7anna.com.pl
:)
A jesli chodzi o czesci to sie mozesz zapytac to nie boli
7ANNA*
80-215 Gdańsk
ul. Raciborskiego 123
telefony: 058 520 18 04
0 607 920 727
fax: 058 340 47 17
e-mail: informacje - info@7anna.com.pl
dział sprzedaży - zamowienia@7anna.com.pl
dział techniczny - tech@7anna.com.pl
dział serwisu - serwis@7anna.com.pl
:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości