Cholerny Pike 409 dobija
Zgadzam sie z przedmówcami...jeśli nalejesz za duzo oleju zmniejszy się dostepny skok,ale takze podczas ugięcia,wewnatrz bedzie sie wytwarzac wieksze ciśnienie, czego uszczelki wdłuzszym użytkowaniu nie zniosą, i amorek najzwyczajniej zacznie żygać. Pofatyguj się chłopie do fachowego serwisu, bo wiadomo ze od myslenia nikt nie umarł,ale jego skutki czasem drogo kosztuja(tłumik 300 zł, uszczelki 120)
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
w pikach olej leje sie na dole tylko dla smarowania rozbryzgowego niema to wplywu na prace, co do wypowiedzi shenrij to po dolaniu nawet 20ml oleju wiecej co jest juz duzo za duzo nic sie z uszczelkami niestanie, fakt jest faktem ze lepiej isc do serwisu przynajmniej niebedziesz sie potem bal ze zrobiles cos nie tak, jak niezapomne spojze dzis w serwisowke pika i dam znac w ktora golen sie leje olej bo szczeze to niepamietam, co do dolewania innego oleju niz orginalny to uuwazam ze jest to glupota bo niepowinno mieszac sie 2 roznych olejow, co do gestosci oleju to wiecej "W" zmieni jedynie tlumienie powrotu, na twoim miejscu dolal bym najpeirw max 10ml orginalnego oleju( 5W) potem max jeszcze 10ml jesli dalej bedzie dobijal zmienil bym sprezyny, tracisz troche na czulosci ale zyskujesz na twardosci, pike to nie amor do droperki itd. normalen ze przy duzym walniecu lub braku techniki bedzie sie dobijal
jesli chcesz sie bawic sma to znalazlem ci serwisowke http://www.wrower.pl/instrukcje/RockSho ... urn-SG.pdf i olej leje sie do prawiej
jesli chcesz sie bawic sma to znalazlem ci serwisowke http://www.wrower.pl/instrukcje/RockSho ... urn-SG.pdf i olej leje sie do prawiej
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
No juz myslalem, ze nikt nie skomentuje - niezli zawodnicy widze :Dkonex pisze:Magura działa na oleju mineralnym..morthias pisze:Nalales DOT'a do amora? Toz to hardcore.Zbigi666 pisze:ja lalem olej LHM do magury
;/
A potem taki jeszcze proboje walczyc z gwarancja hahaha
A co do tego gdzie wlewac olej to juz wogole :(
Przedewszystkim jak chcecie sobie utwardzac amory to nie olejem tylko sprezynami, co z tego, ze sobie amor zmulicie, albo zrobicie tak zeby nie wykorzystywal calego skoku? przeciez nie o to chodzi, a taki efekt jest przy zmianie oleju na gestrzy albo dolewaniu - oczywiscie przesadnym jak to wiekszosc robi
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
1. A może pobaw się regulatorami tłumienia kompresji i odbicja?
2. Dolej sobie do głowy, ciekawe po co RS zaleca wlanie 120ml od gory do MC, pewnie po to żeby jakiś jełop nalał pół litra<evil>
3. Dobija bo nie masz techniki kup twardsze sprężyny.
http://sram.com/_media/pdf/service/coil ... _chart.pdf
4. Jak stać cię na Pike409(fakt w Harfie go nie kupiłes bo i nie ma) to licz się z kosztami, kupujesz Merecedesa nie oczekuj, że częscie będą kosztowały jak do malucha
5. Oleju silnikowego, LHM, dot utd. może się niech napiją ci co wymyslili to będzie paru debili mniej!
6. Proponuje poczytać to o olejach:
- http://www.peterverdonedesigns.com/bikesuspension.htm
- http://www.hagen-adams.de/projekt/kx250 ... abelol.htm
A działa to tak czytasz artykuł pierwszy, i porównujesz parametry z olejami w tabeli w drugim linku, jak znajdujesz co trzeba zaglądasz np.
po motula
- http://www.motosprzet.pl/index.php?m=Ma ... jg63nfg3eb
po castrola:
- http://www.motosprzet.pl/index.php?m=Ma ... jg63nfg3eb
A oleje do amortyzatorów naogól mają w tytule Fork Oil(ang.)
7. Nie wiesz gdzie i ile oleju dolać do RS-a zajrzyj na strone RS-a, albo nie znajdę bo tam po angielsku wszystko jeszcze nie znajdziesz!
http://sram.com/_media/pdf/service/oil_chart.pdf
8. Kurw.a takie prace jak zmiana sprężyny to chyba można sobie samemu zrobić, ku.rwa czemu obecna młodzież jest tak przej.banie nie techniczna.
9. Teraz co do LHM a wzasdzie LHM+(bo ten można uzywać) i Magury otoż widzisz Konex mało wiesz, LHM jest to wysokogatunkowy olej mineralny, który nominalnie jest do zawieszen w citroenach i niema prawa żreć uszczelek. Ludzie na całym świecie w szczególnosci Trialowcy już dawno to przetestowali i LHM, LHM Plus spokojnie można lać do Magury i Shimano.
http://www.peterverdonedesigns.com/bikemineraloil.htm
http://www.totalpolska.pl/produkty/osob ... szenia.htm
2. Dolej sobie do głowy, ciekawe po co RS zaleca wlanie 120ml od gory do MC, pewnie po to żeby jakiś jełop nalał pół litra<evil>
3. Dobija bo nie masz techniki kup twardsze sprężyny.
http://sram.com/_media/pdf/service/coil ... _chart.pdf
4. Jak stać cię na Pike409(fakt w Harfie go nie kupiłes bo i nie ma) to licz się z kosztami, kupujesz Merecedesa nie oczekuj, że częscie będą kosztowały jak do malucha
5. Oleju silnikowego, LHM, dot utd. może się niech napiją ci co wymyslili to będzie paru debili mniej!
6. Proponuje poczytać to o olejach:
- http://www.peterverdonedesigns.com/bikesuspension.htm
- http://www.hagen-adams.de/projekt/kx250 ... abelol.htm
A działa to tak czytasz artykuł pierwszy, i porównujesz parametry z olejami w tabeli w drugim linku, jak znajdujesz co trzeba zaglądasz np.
po motula
- http://www.motosprzet.pl/index.php?m=Ma ... jg63nfg3eb
po castrola:
- http://www.motosprzet.pl/index.php?m=Ma ... jg63nfg3eb
A oleje do amortyzatorów naogól mają w tytule Fork Oil(ang.)
7. Nie wiesz gdzie i ile oleju dolać do RS-a zajrzyj na strone RS-a, albo nie znajdę bo tam po angielsku wszystko jeszcze nie znajdziesz!
http://sram.com/_media/pdf/service/oil_chart.pdf
8. Kurw.a takie prace jak zmiana sprężyny to chyba można sobie samemu zrobić, ku.rwa czemu obecna młodzież jest tak przej.banie nie techniczna.
9. Teraz co do LHM a wzasdzie LHM+(bo ten można uzywać) i Magury otoż widzisz Konex mało wiesz, LHM jest to wysokogatunkowy olej mineralny, który nominalnie jest do zawieszen w citroenach i niema prawa żreć uszczelek. Ludzie na całym świecie w szczególnosci Trialowcy już dawno to przetestowali i LHM, LHM Plus spokojnie można lać do Magury i Shimano.
http://www.peterverdonedesigns.com/bikemineraloil.htm
http://www.totalpolska.pl/produkty/osob ... szenia.htm
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
No to jak juz tak bezblednie znajdujesz manuale, to jeszcze zacznij je czytac :-). Polecam sam dol strony 11 w instrukcji podeslanej przez Ciebie. Ilosc oleju podawana jest +- 5ml z adnotacja, ze poziom oleju jest krytyczny, kilka slow o utracie zakresu skoku i mozliwosci uszkodzenia uszczelek. Te 20 ml to pewnie z wlasnych doswiadczen podajesz, ale tu odpowiem Ci przyslowiem - "poty dzban wode nosi..."tech pisze:jesli chcesz sie bawic sma to znalazlem ci serwisowke http://www.wrower.pl/instrukcje/RockSho ... urn-SG.pdf i olej leje sie do prawiej
pozdrowienia,
serhij
No to jak juz tak bezblednie znajdujesz manuale, to jeszcze zacznij je czytac :-). Polecam sam dol strony 11 w instrukcji podeslanej przez Ciebie. Ilosc oleju podawana jest +- 5ml z adnotacja, ze poziom oleju jest krytyczny, kilka slow o utracie zakresu skoku i mozliwosci uszkodzenia uszczelek. Te 20 ml to pewnie z wlasnych doswiadczen podajesz, ale tu odpowiem Ci przyslowiem - "poty dzban wode nosi..."serhij pisze:tech pisze:jesli chcesz sie bawic sma to znalazlem ci serwisowke http://www.wrower.pl/instrukcje/RockSho ... urn-SG.pdf i olej leje sie do prawiej
pozdrowienia,
serhij[/quot]
juz mi sie niechce tlumaczyc co i jak powiem tylko tyle ze na serwisie mam dostemp do orginalnych instrukcji i czytalem je pare razy
Hm. LHM to olej do zawieszenia Citroena, zdawalo mi sie ze to DOT, jesli jednak to mineralny, to zwracam honor :).konex pisze:Magura działa na oleju mineralnym..morthias pisze:Nalales DOT'a do amora? Toz to hardcore.Zbigi666 pisze:ja lalem olej LHM do magury
;/
Co nie zmienia faktu, ze lanie LHM'a do amora (szczegolnie takiego jak Pike) to hardcore.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości