Sruba odpowietrzajaca hamulca-help
Sruba odpowietrzajaca hamulca-help
Mam problem, otoz odpowietrzajac swoj hamulec GRimeca system 12, urwalem srube odpowietrzajaca przy zacisku...jest zakrecona dosyc mocno, i ukrecona tak ze nic nie wystaje...jest w niej nie wielki otwor, jak to sruba odpowietrzjaca...moje pytanie brzmi: jak ja wykrecic? siedzi dosyc twardo..sa jakies narzedzia do wykrecania takiego czegos???????
http://nuestro-mundo.pl/
są narzędzia do takich rzeczy, nazywane są wykrętakami bądź "lewymi gwintownikami", do kupienia np w OBI niestety dość drogie (około 40pln za komplet 5szt o różnej grubości). twój problem nie polega na tym jak to wykręcić, tylko co tam wkręcić potem?? odpowietrzniki grimeci są praktycznie nie do dostania, można kupić odpowietrzniki do hamulców malucha (fiat 126p), te niestety są grubsze i żeby je zamontować trzeba wprawnego mechanika z wiertarką i gwintownikiem, trza się na tym znać i wiedzieć co się robi żeby zrobić to dobrze, a to niestety rzadkość...
życzę powodzenia!
pozdrawiam
życzę powodzenia!
pozdrawiam
http://www.chr.Rybnik.pl
benek heh mój kolega zrobił całkiem niedawno to samo co Ty. LoL
a śrubke łatwo dostać ;]
http://www.rowerowy.com/akcesoria_do_ta ... imeca.html
a śrubke łatwo dostać ;]
http://www.rowerowy.com/akcesoria_do_ta ... imeca.html
no tylko ze...
takie wykretaki znalazlem na
http://sklepnarzedziowy.pl/
i sa do srub M3 - M24 i do M3 - M50 i nie wiem o co chodzi i co wybrac...??
takie wykretaki znalazlem na
http://sklepnarzedziowy.pl/
i sa do srub M3 - M24 i do M3 - M50 i nie wiem o co chodzi i co wybrac...??
http://nuestro-mundo.pl/
wybierz tańszy, to są zestawy, jeden zawiera więcej elementów niż drugi i dlatego jest droższy. nie rozumiesz bo nie wiesz na jakiej zasadzie to działa - urywa ci się łepek od śróbki i nie możesz jej wykręcić, bierzesz wiertarkę i ostrożnie wierciż w śrubce dziurę, wykrętaki są "nagwintowane" w drugą stronę i to na stożku - kręcąc w lewo (przeciwnie do ruchu wskazuwek zegara) wykrętak wkręca się w dziurę w śrubie i klinuje, wtedy dalej kręcąć w lewo wykręca się śruba, ty masz ułatwione zadanie bo nie musisz już wiercić dziury w śrubie, co jest najbardziej upierdliwą czynnością związaną z wykręcaniem takiej urwanej śrubki.
a Numeracja M3-M24 to poprostu rozmiary śrub do których nadają się te wykrętaki M3, M4... to gwinty o różnych grubościach - M oznacza że są w systemie metrycznym, a cyferka/numerek, to średnica zewnętrzna gwintu...
Gdyby gwint był oznaczony np M8x1, takim masz przykręcony przewód hamukcowy do klamki, to znaczy ze jest to gwint drobno zwojowy o skoku zwoju 1mm reszta oznaczeń tak jak opisałem wyzżej...
pozdrawiam
a Numeracja M3-M24 to poprostu rozmiary śrub do których nadają się te wykrętaki M3, M4... to gwinty o różnych grubościach - M oznacza że są w systemie metrycznym, a cyferka/numerek, to średnica zewnętrzna gwintu...
Gdyby gwint był oznaczony np M8x1, takim masz przykręcony przewód hamukcowy do klamki, to znaczy ze jest to gwint drobno zwojowy o skoku zwoju 1mm reszta oznaczeń tak jak opisałem wyzżej...
pozdrawiam
http://www.chr.Rybnik.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości