ten amorek przeznaczony jest do dirtu,streetu i north shore.
Ktos moze wie czy duro ma takie same bebechy jak NS, bo jesli tak, to wszystko bedzie o wiele prostsze, bo o NSach sporo zostalo napisane.
kurde ja mam zamiar kupić tego amora ale te kilka zdań powyżej mnie zdołowało.
Myślałem że to nie to co ns ale coś lepszego a tu: wolno wraca, mułowaty i olej trzeba zmienić :|
LUDZIE czy to jest to samo (chodzi mi o jego prace) co NS tylko ma 130 mm skoku ???????????????????
panowie.....mam do was....WIELKA , OGROMNA PROSBE ! ! ! !
...czy ktos moze zmiezyc dl. lag w NS i DURO i napisac mi na forum ...???
...PLEASE.....
( moze ktos bedzie rozbieral....to prosze o zmierzenie tego przy okazji...!! )
....chodzi o same lagi ...od korony ;].....
z gory dziekuje
a może któryś z posiadaczy duro mi go zmieżyć (całego od osi do mi sterów)??
Chciałbym zobaczyć czy mi sie dużo przód podniesie i czy nie bede jajami o rame walił :O
ehhh... duras ma jeszcze jedna zwale... ta korona nie jest juz w bocznym przekroju jak odwrocone U tylko to poprostu kawal zelastwa cienkiego. nawet smiesznie wyglada przedluzenie jazemka na rure sterowa w koronie, aby zachowac odpowiednia sztywnosc i nie zalamac punktu konstrukcyjnego wylazi taki smiechowy walec :P balbym sie go uzywac fdo jakiejs ciezkiej jazdy :/
wiecie co, fabrycznie to amorek mial chyba mial za malo smaru. Nasmarowalem dzisiaj golenie gorne olejem silnikowym mobil 1 15W-40 potem rozruszalem go troche wytarlem starannie golenie i teraz amorek zawaliscie chodzi, zrobil sie mieciutki, wybiera male nierownosci:), tylko ciekawy jestem ile to potrwa, ale oleju mam pod dostatkiem:).