nowe wieści Kross 2007
nowe wieści Kross 2007
witam
mój znajomy jest dilerem krossa i mi zdradził w "tajemnicy" ze 6 listopada Kross organizuje zebranie dla sprzedawców tej marki. będą podane ceny katalogowe, specyfikacje itp. a prawdopodobnie juz pare sztuk będzie dostępnych.
pozdrawiam i radze składać zamówienia bo signy zejda jak świeze bułeczki
mój znajomy jest dilerem krossa i mi zdradził w "tajemnicy" ze 6 listopada Kross organizuje zebranie dla sprzedawców tej marki. będą podane ceny katalogowe, specyfikacje itp. a prawdopodobnie juz pare sztuk będzie dostępnych.
pozdrawiam i radze składać zamówienia bo signy zejda jak świeze bułeczki
ja wiem czy taki wypasiony? mi się bardziej podoba jednak większy skok Domaina, system jest taki sam, moim zdaniem fajniejszy zakres regulacji skoku.
hample i to i to tektro więc jakość myślę taka sama.
a no i jeszcze rama ze sztywną osią :)
też mam nadzieję, że cena będzie taka sama, albo przynajmniej podobna.
hample i to i to tektro więc jakość myślę taka sama.
a no i jeszcze rama ze sztywną osią :)
też mam nadzieję, że cena będzie taka sama, albo przynajmniej podobna.
co cie nie zabije to wzmocni
kamil_dh => Widze, ze srednio jestes zorientowany w temacie, wiec po kolei:
Amor - system bynajmniej nie ten sam - Pike mial MotionControl, Domain nie. Do tego te stalowe, chronowane lagi Domaina - fuj...
Hamulce - Tektro beda teraz, w 2006 - jakbys nie zauwazyl - byly Avidy BB5. Do tego o ile mi wiadomo (choc tu akurat moge sie mylic), Kross 2007 nie ma z przodu tarczy 8".
Oska w ramie to faktycznie plus, podobnie jak lepszy damper. Ale gigantyczny skok naprzod to na pewno nie jest.
Amor - system bynajmniej nie ten sam - Pike mial MotionControl, Domain nie. Do tego te stalowe, chronowane lagi Domaina - fuj...
Hamulce - Tektro beda teraz, w 2006 - jakbys nie zauwazyl - byly Avidy BB5. Do tego o ile mi wiadomo (choc tu akurat moge sie mylic), Kross 2007 nie ma z przodu tarczy 8".
Oska w ramie to faktycznie plus, podobnie jak lepszy damper. Ale gigantyczny skok naprzod to na pewno nie jest.
Wooyek no może na pamięć nie znam specyfikacji fr2 z tego i poprzedniego roku i hamplami się walnąłem faktycznie...
Travel 115-160mm
Travel Adjust U-Turn / N/A
Target Weight* 2948 g (6.5 lbs) / 2857 g (6.3 lbs)
Spring Coil U-Turn / Coil
Spring Adjust Change Spring / Internal Preload
Damping Motion Control IS,
Damping Adjust External Rebound, Low Speed Compression, Internal High Speed Shim Stack
Domain też ma Motion Control ...
mi się natomiast stalowe lagi podobają...
no tarczy 8' nie ma, racja...
Travel 115-160mm
Travel Adjust U-Turn / N/A
Target Weight* 2948 g (6.5 lbs) / 2857 g (6.3 lbs)
Spring Coil U-Turn / Coil
Spring Adjust Change Spring / Internal Preload
Damping Motion Control IS,
Damping Adjust External Rebound, Low Speed Compression, Internal High Speed Shim Stack
Domain też ma Motion Control ...
mi się natomiast stalowe lagi podobają...
no tarczy 8' nie ma, racja...
co cie nie zabije to wzmocni
-
- Posty: 1744
- Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Wkleiles mi opis Domaina 318 - w Krossie ma byc 302, wiec nastepnym razem sprawdz dokladniej:
http://sram.com/en/rockshox/freeride/domain/#tab2
http://sram.com/en/rockshox/freeride/domain/#tab2
-
- Posty: 1744
- Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
czyli rocznik 2003 tez miał stalowe lagi?Swistak1989 pisze:Wlasnie dlatego pekal na koronie, ze mial stalowe lagi. Golenie przenosily za duze drgania na korone a efekt wszyscy znaja :D
masz na twoją teorię jakiś dowód czy sobie ją wyssaleś z dupy...
raczej to 2!
kupie
prawą klamkę do julii/deore/lx-hydra
przewód tył do julii/shimano!
gg 5732171
prawą klamkę do julii/deore/lx-hydra
przewód tył do julii/shimano!
gg 5732171
a nie przypadkiem Alu przenosi więcej drgań niż stal(CrMo)?chodzi mi o drgania określonych częstotliwości:P
http://www.wrower.pl/sprzet/rama/rama.php#material
http://www.wrower.pl/sprzet/rama/rama.php#material
alu jest sztywniejsze, daltego przenosi wiecej drgań - fale (bo drgania to pewien rofdzaj fal) rozchodzą się szybciej w ośrodkach sztywnych, najlepiej w krysztale, ale to inn bajka, stal "tłumi" drgania, dlatego stalowe ramy są bardziej komfortowe od aluminiowych (mowa o hardtailach), dlatego ramy dedykowane do jadzy miejskeiej, czy do dirtu w większosći są stalowe (cr-mo), bo taka rama może znieść więcej nie udanch/twardych lądowań bo Bardziej pracuje, a juz na pewno zanim pęknie, najpierw się wygnie... i jak już wspomniałem jest bardziej komfortowa ("miękka"), jak ma sie to do amortyzatorów i goleni górnych nie wiem, ale moim zdaniem jest to kwestia ceny - dobra stal jest stanowczo tańsza niż dobre alu, a chrom na lagach jest trudniej zepsuć niż teflon, jest po prostu twardszy, przy zbliżonych właściwościach tarcia (na pewno trochę gorszych, ale nie tak bardzo słabych żeby go to dyskwalifikowało z użycia), zauważcie że domain o którym tu mowa jest najniższym modelem z freerideowej lini RS i nie ma się co dziwić że niestety żeby był tani gdzieś te koszty musieli obciać...
c o do DJ, felerna korona miała wadę konstrukcyjną, bo i owszem jak we wszystkich współczesnych widelcach jest zrobiona ze "sztywnego" alu, ale dziórki na śruby do dedykowanego błotnika znajdowały/znajdują się w miejscu w kórym widocznie zbiegają się obciażenia, a otwory dodatkowo te obciazenia kumulowały na sobie, jak to otwry mają w zwyczaju... na pewno nie była to wina materiału zastosowanego do wykonaina goleni...
wracajac do tematu SIGN FR, zeszłoroczny model wyraźnie cierpiał, w moim odczuciu, na zbyt mały skok przedniego widelca (wrażenia z jazdy), nie ujmując tu nic świetnemu widelcowi jakim jest PIKE, po prostu geometria roweru była trochę dziwna, co zmieniało się gdy tylko zmieni się widelec z przodu na wyższy, o większym skoku, uważam że zmian na anwet najniższy model domaina zmieni kąt główki i rower stanie się jeszcze lepszy, co do hamulców, avidy montowane w tegorocznym modelu, działały nieźle, ale dopiero po zmianie klamek - z seryjnymi tektro nie współpracowały wcale, kumpel zmienił na też nie najlepsze Deore, i rożnica w działaniu zestawu była znaczna, tym niemniej, uważam ze z hydraulikami, nawet na mniejszych tarczach, na pewno nie bedzie gożej, może być tylko lepiej... tłumik to inna kwestia, tegoroczny po zmianie sprężyna na bardziej miękką (oryginalna 850 jest zdecydowanie za twarda, takie mogą se montować w hipermarketach...) też działał całkiem okej, oczywiście nie jest to tłumik górnych lotów, i na dłuższą metę wymaga wymiany, ale bądź co bądź to jest TANI rower, i nie można się spodziewać że wszystko w nim będzie z najwyższej półi, a wiele czesci jest na prawdę dobrych, i uważam że opłąca się go kupić, bo stanowi bardzo dobrą wyjsciową pozycję do dalszego tunningu przy napływie gotówki w późniejszym okresie, co do wersji na przyszły rok, cześci wymagajacych wymiany jest jeszcze mniej, dzięki właśnie zabiegom producenta (widelec, hamulce...). Natomiast jedną rzeczą jaką bezwzględnie trzeba wymienic zaraz powyjechaniu ze sklepu, a najlepiej jeszcze w sklepie są opony, te seryjne są absolutnie do dupy... takie moje zdanie.
pozdrawiam
c o do DJ, felerna korona miała wadę konstrukcyjną, bo i owszem jak we wszystkich współczesnych widelcach jest zrobiona ze "sztywnego" alu, ale dziórki na śruby do dedykowanego błotnika znajdowały/znajdują się w miejscu w kórym widocznie zbiegają się obciażenia, a otwory dodatkowo te obciazenia kumulowały na sobie, jak to otwry mają w zwyczaju... na pewno nie była to wina materiału zastosowanego do wykonaina goleni...
wracajac do tematu SIGN FR, zeszłoroczny model wyraźnie cierpiał, w moim odczuciu, na zbyt mały skok przedniego widelca (wrażenia z jazdy), nie ujmując tu nic świetnemu widelcowi jakim jest PIKE, po prostu geometria roweru była trochę dziwna, co zmieniało się gdy tylko zmieni się widelec z przodu na wyższy, o większym skoku, uważam że zmian na anwet najniższy model domaina zmieni kąt główki i rower stanie się jeszcze lepszy, co do hamulców, avidy montowane w tegorocznym modelu, działały nieźle, ale dopiero po zmianie klamek - z seryjnymi tektro nie współpracowały wcale, kumpel zmienił na też nie najlepsze Deore, i rożnica w działaniu zestawu była znaczna, tym niemniej, uważam ze z hydraulikami, nawet na mniejszych tarczach, na pewno nie bedzie gożej, może być tylko lepiej... tłumik to inna kwestia, tegoroczny po zmianie sprężyna na bardziej miękką (oryginalna 850 jest zdecydowanie za twarda, takie mogą se montować w hipermarketach...) też działał całkiem okej, oczywiście nie jest to tłumik górnych lotów, i na dłuższą metę wymaga wymiany, ale bądź co bądź to jest TANI rower, i nie można się spodziewać że wszystko w nim będzie z najwyższej półi, a wiele czesci jest na prawdę dobrych, i uważam że opłąca się go kupić, bo stanowi bardzo dobrą wyjsciową pozycję do dalszego tunningu przy napływie gotówki w późniejszym okresie, co do wersji na przyszły rok, cześci wymagajacych wymiany jest jeszcze mniej, dzięki właśnie zabiegom producenta (widelec, hamulce...). Natomiast jedną rzeczą jaką bezwzględnie trzeba wymienic zaraz powyjechaniu ze sklepu, a najlepiej jeszcze w sklepie są opony, te seryjne są absolutnie do dupy... takie moje zdanie.
pozdrawiam
http://www.chr.Rybnik.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość