Korby Deore LX 2006
Korby Deore LX 2006
Mam pytanie co do tych korb, czy wytrzymają one małozaawansowany dirt/street czy lepiej je zmienić??
ale pierdolicie shimano to gówno bo te korby są puste w srodku, miałem xt 2 lata temu nówke kupiłem a ogarneła tylko pół roku =>
http://www.pinkbike.com/photo/107738/
za tą kase lepiej kupic truvativa po xt kupiłem holzfellera i smigam na niej juz 2 lata
http://www.pinkbike.com/photo/107738/
za tą kase lepiej kupic truvativa po xt kupiłem holzfellera i smigam na niej juz 2 lata
http://www.pinkbike.com/photo/850251/
sory złe foto wkleiłem => http://www.pinkbike.com/photo/1057738/
http://www.pinkbike.com/photo/850251/
beryl7 pisze:ale pierdolicie shimano to gówno bo te korby są puste w srodku, miałem xt 2 lata temu nówke kupiłem a ogarneła tylko pół roku =>
http://www.pinkbike.com/photo/107738/
za tą kase lepiej kupic truvativa po xt kupiłem holzfellera i smigam na niej juz 2 lata
no ....ta z linka to szczególnie jest 2006......... NC !
https://www.facebook.com/brodacimechanicy
beryl7 haha porównujesz korbe sprzed 3 lat... to dtak jakby porównywac malucha do nowego punto... stary opanuj sie , ja jezdze na tej korbie street, czasem wychodzi mało technicznie i ona nawet nie jęczy
korba truvadiva mi pękła , dosłownie pękła tak jak tobie... tyle że ona jest pełna w środku... więc truva też nie jest taka mega...
za cenę około 320zł warto ją brac, ja kupiłęm za 260zł:D nówkę, z gwarą...(niemiecką , ale gwara jest:P)
korba truvadiva mi pękła , dosłownie pękła tak jak tobie... tyle że ona jest pełna w środku... więc truva też nie jest taka mega...
za cenę około 320zł warto ją brac, ja kupiłęm za 260zł:D nówkę, z gwarą...(niemiecką , ale gwara jest:P)
kupie
prawą klamkę do julii/deore/lx-hydra
przewód tył do julii/shimano!
gg 5732171
prawą klamkę do julii/deore/lx-hydra
przewód tył do julii/shimano!
gg 5732171
sebonkmowisz ze śmigales 2 lata na xt, wiec LX napewno da rade - ale LX jest polke niżej niż XT, wiec skąd ta pewność, że da rade?:>
andrutmasz genialne porównania, wez pod uwage, że beryl7 pisze o XT. Wnioskując; ma na mysli, że skoro zjebał XT (prawie topowy model shimano), to co za problem zjebac LX'a?
Też uważam, że nowa kolekcja shimano jest rewelką do XC, ale nie do FR/DH jesli chodzi o modele XT i LX (po to shimano wprowadził Hone'a i Saint'a;])...
andrutmasz genialne porównania, wez pod uwage, że beryl7 pisze o XT. Wnioskując; ma na mysli, że skoro zjebał XT (prawie topowy model shimano), to co za problem zjebac LX'a?
Też uważam, że nowa kolekcja shimano jest rewelką do XC, ale nie do FR/DH jesli chodzi o modele XT i LX (po to shimano wprowadził Hone'a i Saint'a;])...
www.feel-free.pl
andrut to ze jest nowsza nie oznacza ze jest lepsza technologia wykonania sie moze zmienieła ale materiał chyba niebardzo wez pod uwage tez to ze korby i inne czescie sa coraz tansze czyli musi sie to odbic w jakims stopniu na jakosci wykoniania,
dziwne jest tez to ze jezdze na starym bomberze z 98roku i nic mu sie nie dzieje a wszystkim wokoło pekają dj młodsze o 6 lat, nie powinny byc zajebiscie wytrzymałe ?
dziwne jest tez to ze jezdze na starym bomberze z 98roku i nic mu sie nie dzieje a wszystkim wokoło pekają dj młodsze o 6 lat, nie powinny byc zajebiscie wytrzymałe ?
http://www.pinkbike.com/photo/850251/
beryl7 zrozum że naprzykład kiedyś grupy shimano wymieniały się... powiedzmy 1 cześć w 2001roku była xtr-em, ta sama część w 2002 roku była xt a juz w 2003 roku była lx... generalnie taka zasada panowała wśród komponentów shimano- dlatego jest wszystko tańsze, shimano kiedyś zaoszczędziło i teraz robi bum, hamulcami, korbami( moze zbyt daleko posunięta myśl ale ja tak sadzę)
materiał? przez 3 lata na bank sie zmienił, technika wykonania w korbach pustych w środku jest bardzo ważna... powiem ci tak że prawdopodobnie miałeś felerny model, jakiś pecherzyk powietrza, albo coś innego, i pękło
taka sama korba jak twój xt to lx 2004 one tez pękały, sądzę że albo wada produkcyjna albo żle zaprojektowane, teraz odeszli od takiego kształtu, jest to hollowtech II a nie I
i na bank jest lepsze,
hone -grupa do lekkiego katunku jest taka sama jak grupa do xc... to świadczy albo o leniu ludzi z shimano albo o ich geniuszu, -zaprojektowac czesc stosunkowo bardzo lekką a zarazem wytrzymałą...
słuchaj daj mi twojego starego bombera na 1-2h... zobaczysz że pęknie
kumpel złamał amorka na goleniach30mm przy abubace... to jest urok tych marcoków, powiem że koles ma technikę, i waży 60kg-mały łepek...
ja katuje mój amorek już 2 rok i nic , dokładnie nic się nie dzieje z pęknięciami które były wcześniej... i te pękniecia są wadą konstrukcyjną , nie da sie zaprzeczyć...
pozdro
materiał? przez 3 lata na bank sie zmienił, technika wykonania w korbach pustych w środku jest bardzo ważna... powiem ci tak że prawdopodobnie miałeś felerny model, jakiś pecherzyk powietrza, albo coś innego, i pękło
taka sama korba jak twój xt to lx 2004 one tez pękały, sądzę że albo wada produkcyjna albo żle zaprojektowane, teraz odeszli od takiego kształtu, jest to hollowtech II a nie I
i na bank jest lepsze,
hone -grupa do lekkiego katunku jest taka sama jak grupa do xc... to świadczy albo o leniu ludzi z shimano albo o ich geniuszu, -zaprojektowac czesc stosunkowo bardzo lekką a zarazem wytrzymałą...
beryl7 pisze:dziwne jest tez to ze jezdze na starym bomberze z 98roku i nic mu sie nie dzieje a wszystkim wokoło pekają dj młodsze o 6 lat, nie powinny byc zajebiscie wytrzymałe ?
słuchaj daj mi twojego starego bombera na 1-2h... zobaczysz że pęknie
kumpel złamał amorka na goleniach30mm przy abubace... to jest urok tych marcoków, powiem że koles ma technikę, i waży 60kg-mały łepek...
ja katuje mój amorek już 2 rok i nic , dokładnie nic się nie dzieje z pęknięciami które były wcześniej... i te pękniecia są wadą konstrukcyjną , nie da sie zaprzeczyć...
pozdro
kupie
prawą klamkę do julii/deore/lx-hydra
przewód tył do julii/shimano!
gg 5732171
prawą klamkę do julii/deore/lx-hydra
przewód tył do julii/shimano!
gg 5732171
wujekemanHone to nie to samo co LX, a juz napewno nie w rocznikach 2006...
1)jaką oś ma LX, napewno taką jak Hone? Hone ma stalową... a nie wiem czy LX nie ma alu...
2)mocowanie pedałów - Hone ma stalowe tuleje (widać jak byk, foto 1 i 2), a LX ma 'gwintowaną dziure' (niewidoczną tuleje zalaną w korpusie)...
foto 1: http://tiny.pl/r1kv
foto 2: http://tiny.pl/r1kb
To tyle z moich spostrzeżeń w różnicy, może znalazło by się jeszcze jakieś detale...
1)jaką oś ma LX, napewno taką jak Hone? Hone ma stalową... a nie wiem czy LX nie ma alu...
2)mocowanie pedałów - Hone ma stalowe tuleje (widać jak byk, foto 1 i 2), a LX ma 'gwintowaną dziure' (niewidoczną tuleje zalaną w korpusie)...
foto 1: http://tiny.pl/r1kv
foto 2: http://tiny.pl/r1kb
To tyle z moich spostrzeżeń w różnicy, może znalazło by się jeszcze jakieś detale...
www.feel-free.pl
Ludzie mam wrazenie ze nie czytacie co napisal autor postu. Wiec cytuje
"Mam pytanie co do tych korb, czy wytrzymają one małozaawansowany dirt/street czy lepiej je zmienić??"
Forma w jakiej to napisal swiadczy ze ON JUZ MA TE KORBY. Po co mialby je sprzedawac i tracic na tym ? NIE WIDZE SENSU. Super korby i co najwazniejsze lekkie. Nie ma sensu zmieniac ...
"Mam pytanie co do tych korb, czy wytrzymają one małozaawansowany dirt/street czy lepiej je zmienić??"
Forma w jakiej to napisal swiadczy ze ON JUZ MA TE KORBY. Po co mialby je sprzedawac i tracic na tym ? NIE WIDZE SENSU. Super korby i co najwazniejsze lekkie. Nie ma sensu zmieniac ...
n0 ridE n0 fUN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości