24" maxxis holy roller 1.75 , 1.85 a 2.4
24" maxxis holy roller 1.75 , 1.85 a 2.4
hej mialem dwa maxxisy holy roller , tylna opona mi sie przetarla i chce sobie kupic nowa i nie moge nigdzie znalesc rozmiaru 2.4
co powiecie o 1.75 lub 1.85 to bedzie z jakies 150g lzej na jednej oponie niz rozmiar 2.4 a ostatnio ostro zaczalem sobie odciazac rower
wiec co o tym sadzicie?? przejdzie cos takiego?? i nie zapominajcie ze wciaz mam jedna 2.4 wiec moge wrzucic ja sobie na tyl badz na przod nie wiem gdzie powinna byc grubsza
wielkie dzieki za opinie
tutaj link z danymi opon
http://www.maxxis.com/products/bicycle/ ... oduct_ids=
co powiecie o 1.75 lub 1.85 to bedzie z jakies 150g lzej na jednej oponie niz rozmiar 2.4 a ostatnio ostro zaczalem sobie odciazac rower
wiec co o tym sadzicie?? przejdzie cos takiego?? i nie zapominajcie ze wciaz mam jedna 2.4 wiec moge wrzucic ja sobie na tyl badz na przod nie wiem gdzie powinna byc grubsza
wielkie dzieki za opinie
tutaj link z danymi opon
http://www.maxxis.com/products/bicycle/ ... oduct_ids=
grubsza na tyl, a po co? zeby byly wieksze opory i ciezej sie bylo napedzic ? Ja tam zawsze mialem z tylu chudsza, i przy tym pozostane. Ostatnio nawet jezdze na jakims slicku o szerokosci nie wiekszej niz 1.8 i jest bardzo przyjemnie. Ja bym wziol na twoim miejscu na tyl 1.85 a na przodzie zostawil 2,4.
dwa skarby razem http://img105.imageshack.us/my.php?image=dsc00032qu9.jpg
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 08.08.2006 13:23:57
- Kontakt:
jedynie w streecie, trialu jest chyba sens wsadzania tylnej grubszej opony, bo gdziekolwiek indziej robi się odwrotnie. tył, opona napędowa - dla lepszego toczenia i rozpędu mniejszy rozmiar. przód - opona prowadząca, duża z bierznikiem. Jest tak często nawet w seryjnych rowerach.
Gruby tył to typowa amatorka, dla oszczędzenia dętek i ewentualnie lepszej maortyzacji
Ja bym pozostał przy 2 x 2.4 a te 150g woląłbym zejść choćby z obręczy ale nie opon-y na 1.8 do streetu...Ja w XC na 2.1-2,3 smigałem
Gruby tył to typowa amatorka, dla oszczędzenia dętek i ewentualnie lepszej maortyzacji
Ja bym pozostał przy 2 x 2.4 a te 150g woląłbym zejść choćby z obręczy ale nie opon-y na 1.8 do streetu...Ja w XC na 2.1-2,3 smigałem
odnosnie LACI - :P Ci co sa ze slaska to pewnie zalapali ;)
np. Ale lacie - odglos ;) na widok duzych opon :P w aucie :)
np. Ale lacie - odglos ;) na widok duzych opon :P w aucie :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości