24" maxxis holy roller 1.75 , 1.85 a 2.4

dynuel
Posty: 283
Rejestracja: 15.06.2005 21:58:38
Lokalizacja: York, England
Kontakt:

24" maxxis holy roller 1.75 , 1.85 a 2.4

Post autor: dynuel »

hej mialem dwa maxxisy holy roller , tylna opona mi sie przetarla i chce sobie kupic nowa i nie moge nigdzie znalesc rozmiaru 2.4
co powiecie o 1.75 lub 1.85 to bedzie z jakies 150g lzej na jednej oponie niz rozmiar 2.4 a ostatnio ostro zaczalem sobie odciazac rower

wiec co o tym sadzicie?? przejdzie cos takiego?? i nie zapominajcie ze wciaz mam jedna 2.4 wiec moge wrzucic ja sobie na tyl badz na przod nie wiem gdzie powinna byc grubsza

wielkie dzieki za opinie

tutaj link z danymi opon
http://www.maxxis.com/products/bicycle/ ... oduct_ids=
psycho144
Posty: 437
Rejestracja: 01.01.2006 19:44:01
Lokalizacja: Ślonsk
Kontakt:

Post autor: psycho144 »

grUbsza na tyl ... ;) , a tak to wole duze lacie :P z 2.3 :)
Obrazek
dynuel
Posty: 283
Rejestracja: 15.06.2005 21:58:38
Lokalizacja: York, England
Kontakt:

Post autor: dynuel »

"a tak to wole duze lacie :P "
"lacie"?? nie kapuje tego zdania

no to jak brac ta 1.85?? a na tyl sobie zostawic ta 2.4 czy lepiej miec 2 x 2.4
no kurde ale zaoszczedze te 150g
co wy na to???
froger34
Posty: 4095
Rejestracja: 30.03.2006 04:41:59
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: froger34 »

dynuellacie chodziło mu o laki czyli gumy :P
bikerman
Posty: 1485
Rejestracja: 02.05.2006 15:11:23
Lokalizacja: Blok Wschodni
Kontakt:

Post autor: bikerman »

Oczywiście grubsza na tył ;)
http://www.pinkbike.com/photo/2138053/ - Ride !
Durf
Posty: 1949
Rejestracja: 11.10.2004 13:50:06
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Durf »

grubsza na tyl, a po co? zeby byly wieksze opory i ciezej sie bylo napedzic ? Ja tam zawsze mialem z tylu chudsza, i przy tym pozostane. Ostatnio nawet jezdze na jakims slicku o szerokosci nie wiekszej niz 1.8 i jest bardzo przyjemnie. Ja bym wziol na twoim miejscu na tyl 1.85 a na przodzie zostawil 2,4.
dwa skarby razem http://img105.imageshack.us/my.php?image=dsc00032qu9.jpg
Serdak
Posty: 335
Rejestracja: 26.10.2004 18:51:12
Lokalizacja: Gocław
Kontakt:

Post autor: Serdak »

a wie ktoś gdzie w polsce kupie taka opone (tzn 1.85)??
milkman
Posty: 615
Rejestracja: 17.07.2006 12:05:46
Lokalizacja: gdynia
Kontakt:

Post autor: milkman »

grubsza na przód bo to ona steruje rowerem a tył jest tylko do przeniesienia napedu
http://www.pinkbike.com/photo/1826155/
mAcieKz
Posty: 1557
Rejestracja: 23.12.2005 22:28:47
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: mAcieKz »

Durf popieram w 100%. Mój ziomek :P
www.roztocze.yoyo.pl
metropolis
Posty: 107
Rejestracja: 08.08.2006 13:23:57
Kontakt:

Post autor: metropolis »

a mi sie wydaje ze jak dał bym sobie takiego holiego 1,85 to bym łapał ciagle kapcie.
Powiedzmy złe wybice sie na abu.Mysle ze szersza opona nada sie bardzie do katu na streecie.
Ale to jest moje zdnie i w dodatku nie wiem czy to prawda bo narazie jezdze na 2 x 2.35 K rad
NS+RS
667
Posty: 108
Rejestracja: 20.08.2004 06:48:25
Lokalizacja: swąd?
Kontakt:

Post autor: 667 »

Serdak pisze:a wie ktoś gdzie w polsce kupie taka opone (tzn 1.85)??
ponawiam
gdzie?
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

jedynie w streecie, trialu jest chyba sens wsadzania tylnej grubszej opony, bo gdziekolwiek indziej robi się odwrotnie. tył, opona napędowa - dla lepszego toczenia i rozpędu mniejszy rozmiar. przód - opona prowadząca, duża z bierznikiem. Jest tak często nawet w seryjnych rowerach.
Gruby tył to typowa amatorka, dla oszczędzenia dętek i ewentualnie lepszej maortyzacji

Ja bym pozostał przy 2 x 2.4 a te 150g woląłbym zejść choćby z obręczy ale nie opon-y na 1.8 do streetu...Ja w XC na 2.1-2,3 smigałem
psycho144
Posty: 437
Rejestracja: 01.01.2006 19:44:01
Lokalizacja: Ślonsk
Kontakt:

Post autor: psycho144 »

odnosnie LACI - :P Ci co sa ze slaska to pewnie zalapali ;)
np. Ale lacie - odglos ;) na widok duzych opon :P w aucie :)
dynuel
Posty: 283
Rejestracja: 15.06.2005 21:58:38
Lokalizacja: York, England
Kontakt:

Post autor: dynuel »

konex te 150g to już nie bardzo jest gdzie zdjąć w tym rowerze tzn. NIGDZIE ;) no, czekam jeszcze tylko do świąt kiedy będę w Polsce i zamiast dwoch double tracków wsadzę sobie dwa single tracki, bo w Polsce dosłownie mam dwie za cenę jednej tutaj w Anglii
http://dynuel.pinkbike.com
dynuel
Posty: 283
Rejestracja: 15.06.2005 21:58:38
Lokalizacja: York, England
Kontakt:

Post autor: dynuel »

hej załważyłem że te maxxisy holly roller 1.85 mają mieszankę gumy 70a, a te moje aktualne 60a, wie ktoś może czym to się rózni?? dzięki
http://dynuel.pinkbike.com
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości