pamcerny rower do fr

Cielson
Posty: 19
Rejestracja: 01.11.2006 14:46:38
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: Cielson »

właśnie, upside down to moim zdaniem bardziej naturalne i intuicyjne wyjscie, czemu jest tak mało takich amorków?
przez tą sztywność?

heh, fajny rower wychodzi, banshe, shiver, 24 koła :)

a damper?
fox dhx 5.0 czy co?
Swistak1989
Posty: 1744
Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Swistak1989 »

Mawet- widzialem w kamiensku kolesia na v10 z monsterem, nie wygladalo to strasznie :D Poza tym kanadyjski freeride, czemu niee? :D
http://www.pinkbike.com/photo/1101108/
http://www.pinkbike.com/photo/971071/
MaxDamageDA
Posty: 6082
Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: MaxDamageDA »

To, ze bedzie twardy nie znaczy, ze go nie zniszczysz

Takie rozumowanie nie ma sensu
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

e jak daje w pizdu twarda sprezyne to ujdzie , damper nie siadzie raczej chyba ze miekka sprezyna a na max kompresja i tlumienie to moze jedbnac cos szybko ;]

do dampera poprostu wez jak pisalem twarda sprezyne ,i bedzie ok
www.mm-foto.pl
JumpintheFiRe
Posty: 1011
Rejestracja: 06.06.2004 20:45:00
Lokalizacja: Ruda Śl./Kalwaria Z.
Kontakt:

Post autor: JumpintheFiRe »

wiadomo ze nia ma rzeczy niezniszczalnych ja bralbym bullita a jesli do przodu ma byc koniecznie usd to dnm usd 180(mozna wyrwac tanio) albo shive
g3riders.com
http://matash.pinkbike.com/album/Freeride/
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

sory za gielde ale mam s8 na sprzedaz z twarda 800 lbs sprezyna
Mawet
Posty: 658
Rejestracja: 13.11.2005 10:40:01
Kontakt:

Post autor: Mawet »

Swistak1989ludzi do dartmoorów wkładaja monstery, wiec to ze koleś w kamieńsku miał v10 i monstera o niczym nie świadczy. Ta rama jest stricte zjazdowa i do fr się po prostu nie nadaje. Jeśli koniecznie musi byc coś ze stajni sc do fr to ja bym dał vp-free.
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
Swistak1989
Posty: 1744
Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Swistak1989 »

NO i wlasnie sie z Toba zgadzam co do tego vpfree :P Sam wybralem takie cacko :D Ale co do tego, ze v10 jest stroocte dh to nie do konca sie zgodze.... Ale coz. Kazdy ma swoje zdanie :)
http://www.pinkbike.com/photo/1101108/
http://www.pinkbike.com/photo/971071/
Cielson
Posty: 19
Rejestracja: 01.11.2006 14:46:38
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: Cielson »

MaxDamageDA pisze:To, ze bedzie twardy nie znaczy, ze go nie zniszczysz

Takie rozumowanie nie ma sensu
czemu? wybacz, nie wiem czemu źle mysle. wydaje mi sie że jesli przy dropie na przykłąd 5 metrów damper ugnie si edo połowy towytrzyma wiecej skoków, a jak ugnie sie do 90 procent czy dobije to szybciej umrze.
wojtek1111
Posty: 543
Rejestracja: 13.12.2005 22:40:45
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: wojtek1111 »

Cielson ale jak przy nawalaniu na dropach się mniej ugina bo jest strasznie twardy damper to większe obciążenia idą na wachacz przez co rama też się niszczy
LoooK O.
Posty: 12
Rejestracja: 12.11.2006 18:35:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: LoooK O. »

Cielson, ale gdzies ta sila uderzenia musi sie rozejsc, wiec jesli nie wciagnie jej damper, to gdzie pojdzie? No w rame najpewniej. Zreszta po jaka cholere Tobie 200mm skoku, skoro chcialbys wykorzystac te 50%? Czy gdy kupujesz sobie meble do salonu z kominkiem, to tez przez 25 lat trzymasz je zafoliowane? Cos mi zreszta mowi, ze jezdzisz krotko i niewiele.

Inna sprawa, ze nie ma takich konstrukcji, jakich oczekujesz. Nawet ramy do cross country zaczynaja pracowac juz przy srednich uderzeniach, ale to oznacza najazd na korzen lub cos w ten desen. Na dropie powinienes wykorzystywac cala dostepna amortyzacje, do tego ona jest, zeby byc w uzyciu. I tak wszytsko zalezy od ladowiska, techniki jazdy, wagi ridera.... no w Twoim wypadku (w moim podobnie) wyorzystanie pelnego skoku ramy nigdy nie bedzie problemem.

Za 5 tysiecy mozesz znalezc uzywane Kona Stinky, ktore do FR, w ktore celujesz, powinny wystarczyc. Ich spora wada jest stosunkowo slaba trakcja na prostych, mala wrazliwosc na niewielkie nierownosci, ale za to lepiej spisuja sie przy duzych nierownosciach. W sumie tylko tam :P Stinky jest latwo dostepna na allegro, reszta to juz zaleznie od okazji, bo pojawia sie tam doslownie wszystko. Szukaj, dawaj linki, cos Ci narod pomoze wybrac.
F-...ourty Four?? - 2x Hitchhiker*s Guide To The Galaxy.
Swistak1989
Posty: 1744
Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Swistak1989 »

http://www.pinkbike.com/photo/1101108/
http://www.pinkbike.com/photo/971071/
wojtek1111
Posty: 543
Rejestracja: 13.12.2005 22:40:45
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: wojtek1111 »

BTW gdzie można kupić jeszcze tą sante co Swistak1989 dał linka w poście wyżej ? dzięki za info :)
Swistak1989
Posty: 1744
Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Swistak1989 »

Tylko uzywki, u dystrybutora nie da rady, nawet koloru z zeszlego roku sie nie da zamowic :/
http://www.pinkbike.com/photo/1101108/
http://www.pinkbike.com/photo/971071/
Cielson
Posty: 19
Rejestracja: 01.11.2006 14:46:38
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: Cielson »

jeżdze wmiare często, ale dopiero rok :/


nikt nie jest nie omylny, poto pisałem by sie dowiedzieć :) dzieki za info, a o stnikim myslałem tez sporo :)

a do stinkiego na przód? shiver byłby ok?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości