coaster SS geometria jest duzo lepsza. Od jumpa. Wykonanie ramki jest lepsze. Mialem 2 jumpy i streeta. I oba jumpy byly gorzej zrobione. Co do wytrzymalosc to uwazam akurat, ze wszystkie destroyery sa ok. A wracajac do hamulcow. Chocbys stanal na czubku wacka i tak beda pasowac.
no destroyer jest dobra firma ale juz pekkla mi po 6 miechach...;/ dostane pewnie nowa...:) a jak jeszcze nie kupileś ramy to napisz do destroyera czy by sie nie dało zrobić ramy z którtszymi widelkami tylnimi i pewnie za doplata ci to zrobia tak jak chcesz...:) ,fajni goście tam sa ale trudno sie z nimi czasem dogadać,napisza do nich i sie wszystkiego dowiesz..
greenman Raczej nie będę się tak bawił bo jeszcze dosc długo będę miał kółka 26", więc na początku nie bedę pogłębiał, a jak załatwię 24" to wtedy pomyślę Sulring Nie mogę kupić streeta ponieważ narazie mam koła 26" :)
A czytałem kiedys na forum jak ludzie pisali: "...poprosiłem o dodatkowe wzmocnienia...". Wiecie coś o tym ? Ile to może kosztować i jakie to są wzmocnienia. Czy warto ?
coaster SS co do wzmocnień....oni ci dorobia dodatkowe wzocnienia ale za odpowiednia doplata,np ni proponowali ze wymienia mi cała górna peknieta rure i pomaluja za 50zł ale wykłuciłem sie.... mysle ze dorobia bez problemu ale jak juz pisałem za doplata
greenman Mam na myśli wzmocnienia nie po naprawie tylko podczas kupna w nówce, jakiego typu i za ile. Sulring Żeby nie było wątpliwości: uważasz że do streeta wchodzi koło 26" i mozna wyregulować v-kę ?
To jak jest z tymi srodkowymi dziurkami do regulacji v-ek w pivotach destroyera ? Jeszcze nikt mi nie odpisał. Poprawili to ?