wymiana sterowki w 66vf 05
wymiana sterowki w 66vf 05
musze wymienic rure sterowa i nie wiem jaka wybrac: stalowa czy alu, cena przemawia za stalowa :) ale alu jest sztywniejsze i lzejsze, wiec mnie bardziej przekonuje, niestety nie do konca, co wybrac i dlaczego? Pozdro
A mozna wiedziec czemu musisz ta rure wymienic? Ja bym sie nie bawil w toczenie-crmo strowka w gregorio kosztuje 110zeta. 3-4mm grubość scianki nie zalatwia sprawy bo na dole moze okazac sie to za malo a na gorze znowuz nie potrzeba az tyle. Seryjna rura ma na odcinku ok 7cm od dolu grubosc 9mm!!! a dalej jest normalnej grubosci...Myśle ze nie kombinuj
http://boreksc.pinkbike.com/album/old-photos/
gg:1310266
gg:1310266
-
- Posty: 166
- Rejestracja: 28.06.2006 22:20:32
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Kontakt:
6casey6 a ile kosztuje aluminiowa ? jesli chodzi o mnie to bym brał aluminiową , nie bez powodu jest droższa...dobre aluminium przy przekroczeniu maksymalnej wytrzymałości raczej się łamie lup pęka a bardzo zadko krzywi ( nie mówie tu o klamkach itp.) i w dzisiejszych czasach niektore stopy sa rownie sztywne albo nawet nieco sztywniejsze od stali cr-mo, natomiast stal (w tym przypadku cr-mo) żadko sie łamie a czesto sie krzywi, ale minusem jest jeszcze waga..wiec wziałbym z alluxxxx.. a ile kosztuje wymiana rury ? pytałes moze ? a no i oczywiście aluminium sie szybciej "męczy" niz cr-mo ale przy ruze sterowej trudno mowic o jakiej kolwiek "pracy"
ACid in the sky :() Zły plan nie jest dobry :)
-
- Posty: 166
- Rejestracja: 28.06.2006 22:20:32
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Kontakt:
Wyślij widelec do Gregorio, bo mają prasę do wciskania sterówek.Można to zobić ręcznie(duży młotek itd) ale żal widelca.
Spotkałem się kilkakrotnie z tym ,że wygięcie rury kończy się praktycznie niezauważalną owalizacja otworu w koronie. Robi sie widoczna jak wbijesz nową rurę. Raz,że nie chce wejść do końca , dwa rura ma inny kąt niz pierwotnie. Widziałem takie cuda zarówno w RST jak i w Marcoku.Mam nadzieje ,że to tylko moje krakanie ;).
Spotkałem się kilkakrotnie z tym ,że wygięcie rury kończy się praktycznie niezauważalną owalizacja otworu w koronie. Robi sie widoczna jak wbijesz nową rurę. Raz,że nie chce wejść do końca , dwa rura ma inny kąt niz pierwotnie. Widziałem takie cuda zarówno w RST jak i w Marcoku.Mam nadzieje ,że to tylko moje krakanie ;).
-
- Posty: 267
- Rejestracja: 16.11.2005 17:19:10
- Lokalizacja: tychy
- Kontakt:
Mily J-no tak świadczy o tym ze Marzocchi po raz kolejny strzelilo jak kula w płot. Moj kumpel w 66vf2 2006 skrzywil alu sterowke w niecaly miesiac jazdy(nie bylo zadnego niedolota mocnego ani gleby). Zgłosil sie do Gregorio powiedzieli ze to standard w tym roczniku i bez problemu mu stalowa nabija za 110+40 wymiana. Ja tam mam 66R 2005 juz 2 lata i sterowce nic nie brakuje bo...jest stalowa i gruba jak świnia(mimo ze 05 jest 3-4cm wyzszy od 06 i dziala na nią wieksza dzwignia)
http://boreksc.pinkbike.com/album/old-photos/
gg:1310266
gg:1310266
-
- Posty: 267
- Rejestracja: 16.11.2005 17:19:10
- Lokalizacja: tychy
- Kontakt:
-
- Posty: 458
- Rejestracja: 12.10.2004 18:05:36
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości