Hamulec street !
Hamulec street !
Witam! Czy Hayes hfx9, tarcza 160mm na tyl, nada sie do streetu? Czy moze macie jakies lepsze propozycje do 400zl ? Z gory dzieki za pomoc =D
JA mam takiego z tyłu i jest dobry... tylko teraz mi tak piszczy troche jak hamuje wie ktos może co to jesy z nim...??
ale na street to lepiej wez mechanika , bb5 albo bb7 no chyba ze black boxatez jest dobry i jescze 200 zł Ci zostanie:)
pozdorwer
ale na street to lepiej wez mechanika , bb5 albo bb7 no chyba ze black boxatez jest dobry i jescze 200 zł Ci zostanie:)
pozdorwer
Sprzedam :rame kona stuff 2005 15,5 400zł !!
gg4139952
gg4139952
-
- Posty: 834
- Rejestracja: 19.08.2006 20:25:31
- Lokalizacja: Zgierz/koło Łodzi
- Kontakt:
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 05.02.2006 12:16:56
- Kontakt:
hahahaa prawdziwy Street dobre każdy jeździ jak mu się podoba czy z hamplem czy bez bez hampla zrobienie głupiej abubaki może sprawić problem nie kwestionuje że się nie da ja wole mieć hampel to głupie zabezpieczenie przed upadkiem na dupe bo mi koło uciekłolankru pisze: jak prawdziwy street to bez hamulcow badz w ostatecznosci jakas v-ka,
a co do tematu ja mam tektro aquile 160mm i starczy a avidy bb5/7 jak najbardziej jedna linka i nie ma kłopotu z np:odpowietrzeniem hampla ni i dobra v'ka daje rade
-
- Posty: 834
- Rejestracja: 19.08.2006 20:25:31
- Lokalizacja: Zgierz/koło Łodzi
- Kontakt:
mczuszuNoFuckinNamewlasnie dzieki wam to forum jest takie jakie jest, pozdrawiam:)
nie napisalem, ze KAZDY tak musi jezdzic, wyrazilem swoja opinie wiec nie musisz gadacNoFuckinName ze pier.dole bo jezeli tak uwazasz to jestes glupi, wg mnie prawdziwy street to bez hamulcow, kocham wszystkie triki ktore wykonuje sie bez pomocy hampla, Ty mozesz nie robic zadnego bez hampla i to Twoja osobista sprawa, ja nie mam nic do tego... owszem abu lepiej robi sie z hamplem zreszta jak i manuala jak dla niektorych ale dla mnie abu jako trik sie nie podoba i nie lubie tego robic;p a manual z hamulcem to nie manual;p
jak lubisz jezdzic szybko po miescie to zakaldaj jakis hampel bo mozesz zrobic sobie krzywde
ema!
nie napisalem, ze KAZDY tak musi jezdzic, wyrazilem swoja opinie wiec nie musisz gadacNoFuckinName ze pier.dole bo jezeli tak uwazasz to jestes glupi, wg mnie prawdziwy street to bez hamulcow, kocham wszystkie triki ktore wykonuje sie bez pomocy hampla, Ty mozesz nie robic zadnego bez hampla i to Twoja osobista sprawa, ja nie mam nic do tego... owszem abu lepiej robi sie z hamplem zreszta jak i manuala jak dla niektorych ale dla mnie abu jako trik sie nie podoba i nie lubie tego robic;p a manual z hamulcem to nie manual;p
jak lubisz jezdzic szybko po miescie to zakaldaj jakis hampel bo mozesz zrobic sobie krzywde
ema!
To życie i tak Cie opuści chłopak, więc odetchnij.. i tylko je kochaj:)
moim zdaniem na tył to v-ka jakiś avid 5 albo lepiej 7 a na przód to avid bb5 160 mm bo wtedy można kręcić barspiny puszcząc pancerz przez rure sterową ale to tylko tarcza bo v-ka puszczona przez sterówke wogle nie działa:). a pozatym to waga, tarcza wazy wiecej od v-ki. nie którym waga nie przeszkadza ale chyba nikt niechce mieć roweru klocka. podałem produkty w miare cenowo i jakościowo, na które może każdy biker kupić i bedzie zadolony.
3m się i niech siła modulowa hamulca bedzie z wami. :D:D:D:D
p.s.
moze ktos mi doradzi dobrą w miare lekką,wąską felge na 24" (ma być ona zamontowana z przodu)
3m się i niech siła modulowa hamulca bedzie z wami. :D:D:D:D
p.s.
moze ktos mi doradzi dobrą w miare lekką,wąską felge na 24" (ma być ona zamontowana z przodu)
NoFuckinName duzo barspinow krecisz? bunnyspiny jakies? 180-360? ja mam uraz do wszystkiego co ma klamke po prostu, moze tez mam taki charakter ze jestem na nie. ten przypadek jednak moge uargumentowac:
1. rozwalilem 3 klamki, bmx i mtb typowe i wiem ze to co wystaje to sie psuje, z tym ze gdybym mial hyraulika to troche by mnie wymiana kosztowala, jak ci klamka nie peknie to sie zrobia luzy, zazcnie uciekac plyn do tego powietrze istny armageddon. (wiem ze widze to w czarnych barwach ale staram sie byc zapobiegawczy)
2. tylko abubaki robisz w streecie? nie wiem po co komu taka sila hamowania na tyle, jedyne co jest fajne to to ze nie czujesz ze hamujesz, tylko se paluszniem pykasz, sila dobrych mechanikow tez jest ladna, jezdzilem na hmx 2 i bb5, obydwa swietne i mozna operowac malym paluszkiem. do tego dobra klameczka i jedziemy.
3. moj gust jest taki a nie inny, jezdze znowu brakeless bo mi wygodniej i wcale nie jest jakos targicznie neibezbiecznie, nie jestem osoba ktora na dzika pale wjezdza w tlum i robi se slalomik bo lansersko wyglada tylko jade spokojnie i naj cos to noga na ziemie albo na opone. ktokolwiek przez dluzszy czas jezdzi bez hebli ma juz nawyk i nie jest tak zle, przynajmniej na streecie ;]
4. to magury sie zapowietrzaja jak sie je przekreci up side down? w kazdym badz razie ktores hamulce sie od atkiego badziewia zapowietrzaja, nie wiem jak delikatnie trzeba jezdzic zey rower sie nie obijal o asfalty i chodniki ;)
mczuszu poszukaj w necie cennikow przewodow, klamek i ogolie czesci zamiennych do hydrauliki ; ) za 40 masz barzdo dobry pancerz z linka i do tego klameczka jakas fajna i sie miescisz prawie w cenie samego przewodu od hyrdrauliki ^^]
taka moja opinia i tyle ; )
ralfi nie wiem jak ty bys chcial tylnia linke przez rure sterowa puscic ^^ jesli ktos wazy 60kg to owszem 1kg na rowerze mu robi, tak samo jak z singlem, decydujesz sie na singla to nie mozesz sobie wheelie porobic, nie masz hampla to se nie porobisz abubaki i tyle ; ) ale za to se bedziezs mogl siekac tyle barspinkow ile dasz rade ;]] vki maja jedna zasadnicza wade- jak masz dziabnieta obrecz to beda ci slabo hamowaly i tyle, sa lzejsze i jak dla mnie wiele ladniejsze ;d u mnie sie nie sprawdzaja bo obrecze za szybko mecze, moj DT ma bicie 5mm ^^
1. rozwalilem 3 klamki, bmx i mtb typowe i wiem ze to co wystaje to sie psuje, z tym ze gdybym mial hyraulika to troche by mnie wymiana kosztowala, jak ci klamka nie peknie to sie zrobia luzy, zazcnie uciekac plyn do tego powietrze istny armageddon. (wiem ze widze to w czarnych barwach ale staram sie byc zapobiegawczy)
2. tylko abubaki robisz w streecie? nie wiem po co komu taka sila hamowania na tyle, jedyne co jest fajne to to ze nie czujesz ze hamujesz, tylko se paluszniem pykasz, sila dobrych mechanikow tez jest ladna, jezdzilem na hmx 2 i bb5, obydwa swietne i mozna operowac malym paluszkiem. do tego dobra klameczka i jedziemy.
3. moj gust jest taki a nie inny, jezdze znowu brakeless bo mi wygodniej i wcale nie jest jakos targicznie neibezbiecznie, nie jestem osoba ktora na dzika pale wjezdza w tlum i robi se slalomik bo lansersko wyglada tylko jade spokojnie i naj cos to noga na ziemie albo na opone. ktokolwiek przez dluzszy czas jezdzi bez hebli ma juz nawyk i nie jest tak zle, przynajmniej na streecie ;]
4. to magury sie zapowietrzaja jak sie je przekreci up side down? w kazdym badz razie ktores hamulce sie od atkiego badziewia zapowietrzaja, nie wiem jak delikatnie trzeba jezdzic zey rower sie nie obijal o asfalty i chodniki ;)
mczuszu poszukaj w necie cennikow przewodow, klamek i ogolie czesci zamiennych do hydrauliki ; ) za 40 masz barzdo dobry pancerz z linka i do tego klameczka jakas fajna i sie miescisz prawie w cenie samego przewodu od hyrdrauliki ^^]
taka moja opinia i tyle ; )
ralfi nie wiem jak ty bys chcial tylnia linke przez rure sterowa puscic ^^ jesli ktos wazy 60kg to owszem 1kg na rowerze mu robi, tak samo jak z singlem, decydujesz sie na singla to nie mozesz sobie wheelie porobic, nie masz hampla to se nie porobisz abubaki i tyle ; ) ale za to se bedziezs mogl siekac tyle barspinkow ile dasz rade ;]] vki maja jedna zasadnicza wade- jak masz dziabnieta obrecz to beda ci slabo hamowaly i tyle, sa lzejsze i jak dla mnie wiele ladniejsze ;d u mnie sie nie sprawdzaja bo obrecze za szybko mecze, moj DT ma bicie 5mm ^^
mczuszu pisze:FAJApodaj dlaczego sie nie nadają so streetu hudrauliki bo przecież mechanik to też tarczówka i działa na tej samej zasadzie tylko zamiast płynu ma linke ;/
Moim zdaniem w streecie się wszystko bardziej psuje niż np. w dh. CHyba wolał bys wymienić linke i pancerz za 10zl max niż pancerz, uszczelki inne skomplikowane rzeczy do hydraulika za duzo większą cenę :) a avidy mechaniki mogą konkurować z hydraulikami
mczuszu jesli hydraulik i mechanik różnią się tylko tym że jeden ma linke a drugi płyn, to gratulacje.
ja do streetu nie wziąłem hydraulika bo:
1. z odpowietrzaniem trzeba sie pieprzyc
2. cena przewodu w porównaniu z ceną pancerza jest nieporównywalnie większa, szczególnie w streecie jeśli przecierają się pancerze i łamią od barspinów to w hydrauliku przewody też nie są takie niezniszczalne
3. siła łapania hamulca mechanicznego jest wystarczająca do streetu, dobrze wyregulowany mechanik ma porównywalną siłę z hydraulikiem średniej klasy
4. w razie wypadku, koszt wymiany złamanej klamki jest kilka razy mniejszy niz złamanej dźwigni
5. konserwacja - w mechaniku sprowadza się do przesmarowania pancerzy
6. regulacja hydraulika pod street to (dla mnie) męczarnia, mechanik to tylko naciągnięcie linki i pokręcenie śrubą przy klamce
7. awaryjność - w hydrauliku w przypadku przecieku przy klamce, trzeba się babrać z uszczelkami, gorzej jednak przy zacisku - jak coś cieknie, i poleje Ci się na klocki i tarczę to dużo roboty z tym. W mechaniku może się postrzępić co najwyżej linka (15 zł..)
JA wziąłem mechanika, a co ty weźmiesz to Twoja decyzja... i jeśli ktoś ma zamiar gadać że gadam głupoty, to niech sobie daruje, bo ja wiem swoje. pzdr.
ja do streetu nie wziąłem hydraulika bo:
1. z odpowietrzaniem trzeba sie pieprzyc
2. cena przewodu w porównaniu z ceną pancerza jest nieporównywalnie większa, szczególnie w streecie jeśli przecierają się pancerze i łamią od barspinów to w hydrauliku przewody też nie są takie niezniszczalne
3. siła łapania hamulca mechanicznego jest wystarczająca do streetu, dobrze wyregulowany mechanik ma porównywalną siłę z hydraulikiem średniej klasy
4. w razie wypadku, koszt wymiany złamanej klamki jest kilka razy mniejszy niz złamanej dźwigni
5. konserwacja - w mechaniku sprowadza się do przesmarowania pancerzy
6. regulacja hydraulika pod street to (dla mnie) męczarnia, mechanik to tylko naciągnięcie linki i pokręcenie śrubą przy klamce
7. awaryjność - w hydrauliku w przypadku przecieku przy klamce, trzeba się babrać z uszczelkami, gorzej jednak przy zacisku - jak coś cieknie, i poleje Ci się na klocki i tarczę to dużo roboty z tym. W mechaniku może się postrzępić co najwyżej linka (15 zł..)
JA wziąłem mechanika, a co ty weźmiesz to Twoja decyzja... i jeśli ktoś ma zamiar gadać że gadam głupoty, to niech sobie daruje, bo ja wiem swoje. pzdr.
gg# 3594350
[s] 2 x koła 24 !!
http://tiny.pl/ddt3
[s] 2 x koła 24 !!
http://tiny.pl/ddt3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość