Uszczelki
Uszczelki
Wita
Chciałem się dowiedzieć jak wygląda sprawa uszczelek w duro i duro triple. Czy w duro d jest zastosowany system 2 uszczelek, a mianowicie olejowe i przeciwpyłowe, czy jest tam jakaś jedna uszczelka spełniajace te 2 funkcje. I teraz w odniesieniu do tripla czy da się u niego zamontować uszczelki olejowe i przeciwpłowe?? (system taki jak nap w boxxerze). I czy jezeli w zwykłym duro jest taki patent czy dało by radę go zrobic w triplu(kupic takie same jak do d ??) Jeszcze jedno jak ktoś kiedyś rozbierał na części pierwsze swoje duro triple i porobił fotki to prosze o kontakt gdyż zalezało by mi na nich :)
P.S. Szukałem ale nie znalazłem żadnej sensownej wypowiedzi
Chciałem się dowiedzieć jak wygląda sprawa uszczelek w duro i duro triple. Czy w duro d jest zastosowany system 2 uszczelek, a mianowicie olejowe i przeciwpyłowe, czy jest tam jakaś jedna uszczelka spełniajace te 2 funkcje. I teraz w odniesieniu do tripla czy da się u niego zamontować uszczelki olejowe i przeciwpłowe?? (system taki jak nap w boxxerze). I czy jezeli w zwykłym duro jest taki patent czy dało by radę go zrobic w triplu(kupic takie same jak do d ??) Jeszcze jedno jak ktoś kiedyś rozbierał na części pierwsze swoje duro triple i porobił fotki to prosze o kontakt gdyż zalezało by mi na nich :)
P.S. Szukałem ale nie znalazłem żadnej sensownej wypowiedzi
Re: Uszczelki
Nikt nic nie wie ??
chyba zamiast głowy masz baloon a w środku tylko powietrze:P
Duro D i duro triple mają identyczne golenie dolne,wiec uszczelki mają te same.
W duro jest jedna uszczelka przeciwkurzowa, która czasem usiłuje zatrzymać smar w środku...
Do duro nie zamontujesz 2 uszczelek, tzn olejowej i kurzowej bo gniazda na uszczelki są bardzo płytkie.
Rozbierałem na części tripla i jeżeli popatrzysz na fotkę przedstawiającą zawartość lewej lagi duro D, to pomysl, że triple ma to samo po obu stronach. Aha, triple ma jeszcze dlugie aluminiowe wsporniki sprężyn(w koncu coś musi wypełnić te dłuższe lagi, bo przeciez spreżyny są tej samej długosci)
Polecam Ci uszczelki(typu evil genius) MANITOU do shermana. Pasują do duro po przeróbce trwającej 15 minut. Są to uszczelki olejowo kurzowe.
Duro D i duro triple mają identyczne golenie dolne,wiec uszczelki mają te same.
W duro jest jedna uszczelka przeciwkurzowa, która czasem usiłuje zatrzymać smar w środku...
Do duro nie zamontujesz 2 uszczelek, tzn olejowej i kurzowej bo gniazda na uszczelki są bardzo płytkie.
Rozbierałem na części tripla i jeżeli popatrzysz na fotkę przedstawiającą zawartość lewej lagi duro D, to pomysl, że triple ma to samo po obu stronach. Aha, triple ma jeszcze dlugie aluminiowe wsporniki sprężyn(w koncu coś musi wypełnić te dłuższe lagi, bo przeciez spreżyny są tej samej długosci)
Polecam Ci uszczelki(typu evil genius) MANITOU do shermana. Pasują do duro po przeróbce trwającej 15 minut. Są to uszczelki olejowo kurzowe.
ak47 Pierwszą linijkę twojej wypowiedzi mogłeś sobie darować :) A tak poza tym to dzięki za wypowiedz która mi dużo pomogła:) A co do tych uszczelek z manitou to one na pewno nie przepuszczają oleju, pierwszy raz spotykam się z takim typem uszczelek. Sorry za wiercenie dziury w brzuchu ale chce w triplu zrobić otwartą kąpiel i chcę aby wypadło to jak najlepiej :) Aha i jeszcze jedno :P gdzie mogę dostać te uszczelki i mniej więcej za ile ?? Jeszcze raz wielkie dzięki
uszczelki dostaniesz u dystrybutora manitou(warszawa). Kosztują 60zł. Wysyłają za pobraniem. Są one przeznaczone do amorków z kąpielą olejową, więc olej powinny trzymać, chociaż mi troszkę się poci lewa laga. Może dlatego, ze mam strasznie porysowane lagi - zdzierałem anodę troche za grubym papierem ściernym:/ Ale jutro biorę do ręki wodny papier i pastę polerską.powinno byc lepiej
PS> a ta pierwsza linijka w poprzednim poście dlatego, że przecież jest obszerny temat o duro i tam należało zadać to pytanie
PS> a ta pierwsza linijka w poprzednim poście dlatego, że przecież jest obszerny temat o duro i tam należało zadać to pytanie
SeraaXWiedziałem, że w końcu ktoś się o niego upomni. Obecnie jestem na medycynie i naprawdę ciężko mi znaleźć czas na jazdę. Pomagam jak narazie tylko doraźnie:)
Slivkens kup uszczelki, nożyk do tapet(lub cokolwiek innego ostrego) i tubkę bezbarwnego silikonu.
http://img205.imageshack.us/img205/7166/uszczum3.png
W dolnej częsci jest stalowy pierścień oblany warstwą gumy. Ścinamy tą gumę nożykiem. Nastepnie czyścimy gniazda w amorku i uszczelki jakimś spirytem, smarujemy silikonem i wkładamy. Czekamy 2 godzinki i można składac amorka:)
Slivkens kup uszczelki, nożyk do tapet(lub cokolwiek innego ostrego) i tubkę bezbarwnego silikonu.
http://img205.imageshack.us/img205/7166/uszczum3.png
W dolnej częsci jest stalowy pierścień oblany warstwą gumy. Ścinamy tą gumę nożykiem. Nastepnie czyścimy gniazda w amorku i uszczelki jakimś spirytem, smarujemy silikonem i wkładamy. Czekamy 2 godzinki i można składac amorka:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości