elo mam pytanie bo szukalem w szukajce dh-zloma a nic takiego nie znalazlem.....otoz problem polega na tym ze rame na fula i potrzebuje 170mm skoku a nie mam kasy na nowego amora.....stad tez moje pytanie jak zmienic skok amora ze 130 do 170mm bo ponoc sie da(wiem jak zrobic 100-130 ale wiecej nie umie...)prosze o szybke odpowiedzi ps.wesolych swiat bikerzy!!! pozdr
żeby osiągnąć tak duży skok musiałbyś go wyciągnąć- orginalnie ma 100 / ok 10-20 mm można by zyskać robiąć troszke miejsca aby głębiej wchodził- pozostaje Ci 50-60 mm ile musisz amora wyciągnąć, tracąc dość mocno na sztywności - największy problem to tłumik który musiałby być z amorka o skoku który chcesz osiągnąć, nowe sprężyny- nie ma sensu się w to bawić, chyba że lubisz tak kombinować to życze powodzenia
Pozdro
PiotrekF pisze:elo mam pytanie bo szukalem w szukajce dh-zloma a nic takiego nie znalazlem.....otoz problem polega na tym ze rame na fula i potrzebuje 170mm skoku a nie mam kasy na nowego amora.....stad tez moje pytanie jak zmienic skok amora ze 130 do 170mm bo ponoc sie da(wiem jak zrobic 100-130 ale wiecej nie umie...)prosze o szybke odpowiedzi ps.wesolych swiat bikerzy!!! pozdr
Moge Ci powiedziec jak zmienic skok na 150, nie da sie go jednak powiekszyc takim sposobem do 170 mm, bo sprezyny negatywne bylyby tak scisniete, ze amor odbijalby jak rst (stukal przy odbibiu). Musisz dorobic tulejki o wysokosci 2 cm (moze byc ucieta rurka pcv, albo kawalek ucietej kierownicy). Nastepnie wkladasz te tulejki pod glowne sprezyny. Nie jestem pewien czy w 2004 sa takie tulejki pod sprezynami negatywnymi. Jesli sa, wystarczy przelozyc je spod sprezyn negatywnych pod glowne. Jesli ich nie ma - trzeba dorobic i wlozyc pod sprezyny glowne. Mam nadzieje ze jasno napisalem.
A ja Ci powiem coś takiego...kumpel ze 130 mm ( bez luzu) zmienił na 150 mm ( po tygodniu złapał znaczacy luz) można sie domyślec jak by chodzil ze zmianą na 170 ;)
Był DJ III 2004 ze skokiem 170mm przerobiony przez kogoś. Wsadził tłumiki od juniora i tyle wyszło.
Coś takiego w twoim wypadku jest nie opłacalne. Na 150mm można przerobić, ale jeżeli uzyskasz 170mm to stracisz dodatkowo pieniądze, ponieważ obecny amortyzator Ci się rozleci. Podsumowując zbieraj kasę i nie kombinuj ;)
Pozdr
nooo wy chyba zartujecie z ta 150mm ze ma luzy.... bujam sie tak dosc dlugo bo zrobilem tak jak mowil morthias no a dotego mam black boxa z przodu i nie ma luzow.......stad tez bylo moje pytanie czy da sie to zrobic do 170mm:) no spoko dzieki za info....temat mozna zamknac pozdr wesolych swiat
ejj sory mam mx compa (80 mm) z 2002 r i kupiłem sobie rame i muszemiec skok 220mm wiecke jak zwiekszyć bo słysałem ze sie da , podobno trzeba mieć worek gipsu , gymka mogelarska i skalpel ...
wiecie jak to zrobić rodzino rowerowa ??
andrewziomJak masz pierdolić takie głupoty to lepiej nic nie pisz!!!!!
Pytam sie w takiej sprawie bo usłyszałem od znajomego o tym,a pazatym widziałem na allegro już przerobionego na 120mm.
Rower Jest Skarbonką Bez Dna,Ale Ja Tą Skarbonke Kocham
Swego czasu w seryjnym najnizszym Big Hicie byl Dj 150mm wiec to chyba nie taki znowuz problem skoro producent nie bal sie tego wsadzic do seryjnego roweru...Z1 150 tez daja rade z takim skokiem