LF Dragstar + 66vf2 190mm ??

kongo w-ch
Posty: 28
Rejestracja: 05.06.2006 17:40:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

LF Dragstar + 66vf2 190mm ??

Post autor: kongo w-ch »

Jak w temacie... Co myślicie o takim połączeniu?? Nie za duży skok z przodu?? Ps. Ktoś wie dlaczego na gregorio nie ma tego amorka??
greenman
Posty: 1566
Rejestracja: 13.12.2005 11:31:46
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Kontakt:

Post autor: greenman »

wg mnie to trochi za duzy, ale to moje zdanie,niewidzi mi sie taki rower,a w gregorio nie ma 66 poniewaz jest to chyba OEM..

pozdro
www.pinkbike.com/photo/3993305/ :)
froger34
Posty: 4095
Rejestracja: 30.03.2006 04:41:59
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: froger34 »

EE tam za duży dobry jest. Dragstar lubi duże amorki. Ja śmigam z dużym amorkiem i jest spoko.
b_i_k_e_r
Posty: 80
Rejestracja: 19.03.2006 18:23:21
Lokalizacja: tarnów
Kontakt:

Post autor: b_i_k_e_r »

a ja mysle , ze powinno byc ciekawie;) , aczkolwiek jednak ja bym tam wsadzil cos nizszego , maksymalnie 170mm, bo po prostu bedzie za duzy kat glowki i amorek bedzie chujowo pracowal
kongo w-ch
Posty: 28
Rejestracja: 05.06.2006 17:40:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: kongo w-ch »

greenmanw gregorio nie ma 66 poniewaz jest to chyba OEM.. Jest w gregorio 66 ale nie ma ze skokiem 190;) Wiec jak nie wie ktos bo ja slyszalem ze te 190 sa wyciagane ze scottow octane...
Tom@s
Posty: 568
Rejestracja: 09.09.2005 02:19:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tom@s »

66 190mm to amor montowany seryjnie w Scottach, więc teoretycznie nie powinieneś móc go w ogóle kupić oddzielnie, tzn. bez całego roweru.

Z Dragiem wg mnie będzie chujowo, nie wsadziłbym tam więcej niż 150mm, tym bardziej 66, które są wysokie...
43RIDE magazyn rowerowy
froger34
Posty: 4095
Rejestracja: 30.03.2006 04:41:59
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: froger34 »

rocznik 2006 był niski... wiec nie bedzie zle
topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Post autor: topick »

Jak dla mnie powinies sie dopytac czy nie nie da sie go tego skoku powiekszyc do 210, bedzie jeszcze zabawniej.
Wydawalo mi sie ze gregorio sprzedawalo cos takiego na allegro, ale moze sie myle

http://www.allegro.pl/item153522467_mar ... ancja.html
sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
juraski
Posty: 1639
Rejestracja: 05.07.2006 21:44:23
Kontakt:

Post autor: juraski »

wsadzić można ale szczerze to drag nie ma odpowiedniego konta pod duże amorki :)

Ale z tego co wiem to nie takie już tam pakowano:D więc nei jesteś pierwszy i nie ostatni heh
Ufik
Posty: 548
Rejestracja: 15.02.2005 19:18:04
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ufik »

wersje LT 190mm byly w Scott'ach nitrous'ach.
froger34co z tego ze byl niski jak skok jest wiekszy niz standardowego.
kongo w-ch
Posty: 28
Rejestracja: 05.06.2006 17:40:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: kongo w-ch »

To może 66 ale 170mm??
kongo w-ch
Posty: 28
Rejestracja: 05.06.2006 17:40:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: kongo w-ch »

topickWydawalo mi sie ze gregorio sprzedawalo cos takiego na allegro, ale moze sie myle

http://www.allegro.pl/item153522467_mar ... ancja.html

Właśnie to mam zamiar kupić;]
juraski
Posty: 1639
Rejestracja: 05.07.2006 21:44:23
Kontakt:

Post autor: juraski »

kongo w-ch to musi świetnie wyglądać w jednej półce 190mm :)
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

gregorio miał takie amorki w sprzedaży
OEM-owo były montowane w Scottach.
66vf2 LT = Long Travel

Rocznik 2006 jest niski, ludzie ładowali do Dragów 66rc 170mm 2005 i dawało rade to i da rade z niższym o 3 cm (wysokości widelca, nie skoku) amorem 190mm, wychodzi jak 66 2005 160..;] Czyli lepiej

Ale moja propozycja to tylko rama 16", żadne 14 pod taki amor.
Ja jeździłem na 66vf 2005 150mm na 16" 26/24 i było marnie, koła oba koniecznie 26"
kongo w-ch
Posty: 28
Rejestracja: 05.06.2006 17:40:06
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: kongo w-ch »

Dzięki bardzo... Mam Draga 16;]
Fajnie ze się ktoś tutaj zna na rzeczy;]
Liwcio
Posty: 690
Rejestracja: 16.09.2005 23:13:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Liwcio »

to chyba ja tu mogę powiedzieć że "fajnie sie tutaj ktoś zna na rzeczy" chciałbym delikatnie zaznaczyć, bo nikt z panów expertów geometrii o tym nie wspomniał ze 66vf lt (190mm) jest na rure 1,5 cala ;)
http://www.pinkbike.com/photo/1612744
mmorswin krk
Posty: 424
Rejestracja: 05.07.2006 00:24:43
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: mmorswin krk »

nie wiem co do amora.kumpel wczoraj skakał 4,5 metrowego dropa na dragstarze z 888r 200mm i wytrzymało.nie jest to jakas bujda .dla wiedzacych cos mniej wiecej jest to ando drop w krakowie z duzego muru i płaskim ladowaniem i dragstar wytrzymał wiec jest mega mocny nawet z takim duzym amorem i geo jest nawet spoko.
http://mmorswin.pinkbike.com/
Stanik
Posty: 595
Rejestracja: 13.11.2005 13:52:32
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Stanik »

mmorswin krkTez mam zamiar skakac tego dropa niedlugo na Pitbullu z Monsterem 02 ;P zobaczymy czy Pitbull to wytrzyma. Co do amora czy 190mm nie za duzo do draga, amor jest niski wiec powinno byc ok, tylko jak z prca tego? Wiem ze 66vf 05 chodził bardzo słabo. No i jak włąsnie z ta ura sterowa czy jest 1,5 czy 1 1/8"
http://sstanikk.pinkbike.com/album/Freeride/
Tom@s
Posty: 568
Rejestracja: 09.09.2005 02:19:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tom@s »

Liwcio pisze:to chyba ja tu mogę powiedzieć że "fajnie sie tutaj ktoś zna na rzeczy" chciałbym delikatnie zaznaczyć, bo nikt z panów expertów geometrii o tym nie wspomniał ze 66vf lt (190mm) jest na rure 1,5 cala ;)
Z tego roku tak, ma rurkę 1.5, ale z poprzedniego rocznika miały zwykłą 1 1/8.
Gdyby wszystkie miały 1.5 cala, to kumpel by tego do stinkacza nie wsadził :P
43RIDE magazyn rowerowy
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości