Destroyer Jump vs Dartmoor StreetFighter
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 01.01.2007 19:29:14
- Kontakt:
Destroyer Jump vs Dartmoor StreetFighter
No to tak ... musze zakupić ramę i mam do wyboru te właśnie dwie ramy. Cena tych ram nie gra roli bo będe je miał za podobną cene. Bede jeździł w dircie, troszke street. Co kupić ? Destroyer jest stalowy a Dartmoor aluminiowy ... ale za to zajebiscie lekki :]. No i jakiś amortyzator fajny (tak góra do 700zł) . Co polecicie ? Z góry dziękuje ...
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 10.12.2006 20:05:26
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 01.01.2007 19:29:14
- Kontakt:
jesli chcesz miec singla to destroyer, jesli przerzutke to dartmoor. przy singlu lepiej destroyera poniewaz ma poziome haki i lepiej bedzie ci ustawic kolo tak, aby lancuch byl naprezony. A jesli chcesz przerzutke to dartmoor bo ma pionowe haki i wtedy nie ma zadnych problemow.
dwa skarby razem http://img105.imageshack.us/my.php?image=dsc00032qu9.jpg
Destroyer .... ja bym go brał bo jest ze stali CR-MO no ... chociaz wygląd ma dupiaty ale ... przynajmniej niepeknie ..
D : Streetfighter .... tutaj na odwrót ... słabyszy niz destroyer ale ładniejszy wygląd
Opis Destroyer-a :
DESTROYER JUMP
Materiał: cr-mo 4133 extra tension (całość)
Owalizowane rury o zwiększonej wytrzymałości
Szczegółowe dane:
- wielkość 13" - jeden rozmiar standardowy
- kąt główki - 70 stopni
- stery 1 1/8"
- mufa supportowa - 68mm - opona max 2,5"
- waga 2900g
- sztyca 26,4mm
Wzmocnienia:
1) podwójna blacha łącząca główkę oraz rurę górna i dolną
2) specjalne wzmocnienia zapobiegające rozbiciu główki
3) piwoty pod koła 24"oraz 26", adapter pod hamulce tarczowe
4) podwójna rura wzmacniajšca i usztywniajšca konstrukcje
5) wspawka łącząca górną część tylnego widelca z rura podsiodłową
6) wspawka lącząca dolną część tylnego widelca z rura podsiodłową
7) poziome haki z mocowaniem pod przerzutkę
8) gusset wzmacniający główke ramy oraz dolną rure
Opis Dartmoora :
Rama streetowo-dualowa o wzmocnionej, wytrzymałej konstrukcji. Wykonana ze stopu aluminium 7005. W miejscu łączenia z główką ramy górna i dolna rura wyprofilowane są metodą hydroformowania. Dzięki temu konstrukcja ramy została bardzo wzmocniona przy zachowaniu lekkiej wagi. Rurki tylnego widelca wygięte w kształt litery „S”. Wszystkie rurki tylnego trójkąta o kwadratowych profilach. W miejscu połączenia rurek tylnego widelca z rurą podsiodłową wspawane są dodatkowe wzmocnienia. Taka konstrukcja zapewnia bardzo wysoką sztywność i wytrzymałość, wymagane w tego typu ramach. Rama przystosowana do hamulców typu „V-Brake” oraz hamulców tarczowych. Wymienny hak przerzutki. Rura podsiodłowa dostosowana do wspornika siodła o średnicy 31,2 mm i obejmy przerzutki o średnicy 34,9 mm. Główka ramy dostosowana do trzonu widelca o średnicy 28,6 mm i montażu sterów zintegrowanych (śred. 50/44 mm). Możliwość montażu widelców amortyzowanych z regulatorami na wysokiej koronie. Szerokość suportu: 68 mm.
Waga: 2,10 kg
Pozdrawiam
D : Streetfighter .... tutaj na odwrót ... słabyszy niz destroyer ale ładniejszy wygląd
Opis Destroyer-a :
DESTROYER JUMP
Materiał: cr-mo 4133 extra tension (całość)
Owalizowane rury o zwiększonej wytrzymałości
Szczegółowe dane:
- wielkość 13" - jeden rozmiar standardowy
- kąt główki - 70 stopni
- stery 1 1/8"
- mufa supportowa - 68mm - opona max 2,5"
- waga 2900g
- sztyca 26,4mm
Wzmocnienia:
1) podwójna blacha łącząca główkę oraz rurę górna i dolną
2) specjalne wzmocnienia zapobiegające rozbiciu główki
3) piwoty pod koła 24"oraz 26", adapter pod hamulce tarczowe
4) podwójna rura wzmacniajšca i usztywniajšca konstrukcje
5) wspawka łącząca górną część tylnego widelca z rura podsiodłową
6) wspawka lącząca dolną część tylnego widelca z rura podsiodłową
7) poziome haki z mocowaniem pod przerzutkę
8) gusset wzmacniający główke ramy oraz dolną rure
Opis Dartmoora :
Rama streetowo-dualowa o wzmocnionej, wytrzymałej konstrukcji. Wykonana ze stopu aluminium 7005. W miejscu łączenia z główką ramy górna i dolna rura wyprofilowane są metodą hydroformowania. Dzięki temu konstrukcja ramy została bardzo wzmocniona przy zachowaniu lekkiej wagi. Rurki tylnego widelca wygięte w kształt litery „S”. Wszystkie rurki tylnego trójkąta o kwadratowych profilach. W miejscu połączenia rurek tylnego widelca z rurą podsiodłową wspawane są dodatkowe wzmocnienia. Taka konstrukcja zapewnia bardzo wysoką sztywność i wytrzymałość, wymagane w tego typu ramach. Rama przystosowana do hamulców typu „V-Brake” oraz hamulców tarczowych. Wymienny hak przerzutki. Rura podsiodłowa dostosowana do wspornika siodła o średnicy 31,2 mm i obejmy przerzutki o średnicy 34,9 mm. Główka ramy dostosowana do trzonu widelca o średnicy 28,6 mm i montażu sterów zintegrowanych (śred. 50/44 mm). Możliwość montażu widelców amortyzowanych z regulatorami na wysokiej koronie. Szerokość suportu: 68 mm.
Waga: 2,10 kg
Pozdrawiam
*** EnDurO RiDe ***
.... Ride My Life ....
Dartmoor 4X
.... Ride My Life ....
Dartmoor 4X
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 17.12.2006 10:57:53
- Lokalizacja: Czechowice-Dz
- Kontakt:
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 01.01.2007 19:29:14
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości