Jaki amor...??
Jaki amor...??
elo chce kupić amora do FR slopestylu i DH ale zeby byla to jednopolka oczywiscie na barspiny i x-up'y mysle ze okolo 150mm skoku...bedzie w ramce DM DS i na 26' i cena tak max do 1000-1050 :) co zaproponujecie?? chyba ze bym poczekal jeszcze troche i bym mial z 1200-1300 to moze 66 uzywane albo travisa singla tez oczywiscie uzwyke??czy moze jeszcze cos innego?? doradzcie prosze:)pozdr.;P
czy to prawda czy w shermanach przebarwienia na goleniach to normalne??
http://allegro.pl/item155476600__sherma ... foto_.html
tutaj pisze ziom tak: amortyzator ma przebarwienia na goleniach /standart w Shermanach-nie przeszkadza w niczym/
jak sa to znaczy ze cos gorzej pracuje czy cos bo sie nie znam wogole na manitou'ach :PP pozdr.
http://allegro.pl/item155476600__sherma ... foto_.html
tutaj pisze ziom tak: amortyzator ma przebarwienia na goleniach /standart w Shermanach-nie przeszkadza w niczym/
jak sa to znaczy ze cos gorzej pracuje czy cos bo sie nie znam wogole na manitou'ach :PP pozdr.
Ja tez bym sie zastanowil powaznie nad Shermanem - najlepiej Flick Plus na sztywna oske (bez niej tez jest super, ale majac kolo na sztywna latwiej pozniej upgrade'owac). Jest mocny, fajnie pracuje, ma potrzebne regulacje i zdecydowanie zajebiscie wyglada ;) Wiem, co pisze, bo choc ostatnio wymienilem mojego Shermiego na Super T, to i tak nie moge sie z nim rozstac (stoi teraz i ozdabia pokoj) ;) Za 1000 zl moze nawet uda Ci sie kupic nowke.
Co do przebarwien na goleniach - fakt, w Shermanach jest to bardzo czeste, pisza o tym nawet w tescie (na DH-Zone). U mnie tez sa jakies takie plamki ale zdecydowanie nie ma to na nic wplywu - IMHO nie wplywa to nawet na estetyke, bo trudno to dostrzec.
A zeby miec alternatywe, to zastanowilbym sie jeszcze nad Z150 - tez swietny amor, zwlaszcza, jesli lubisz charakterystyczna prace Bomberow.
Na Travisie nie jezdzilem, ale system wlasciwie taki, jak w Shermanie - wiec pewnie dziala podobnie, a jest jednak sporo drozszy.
66 tez ciekawe, ale ciezkie - wiec zalezy, co rozumiesz przez "slopestyle" (jesli jakas max techniczna odmiana - moze przeszkadzac). Tylko ze za 1300 zl i tak nie kupisz Jedynego-Slusznego-RC-2005, co najwyzej jakiegos VF-a... To juz bym wolal to Z150.
Co do przebarwien na goleniach - fakt, w Shermanach jest to bardzo czeste, pisza o tym nawet w tescie (na DH-Zone). U mnie tez sa jakies takie plamki ale zdecydowanie nie ma to na nic wplywu - IMHO nie wplywa to nawet na estetyke, bo trudno to dostrzec.
A zeby miec alternatywe, to zastanowilbym sie jeszcze nad Z150 - tez swietny amor, zwlaszcza, jesli lubisz charakterystyczna prace Bomberow.
Na Travisie nie jezdzilem, ale system wlasciwie taki, jak w Shermanie - wiec pewnie dziala podobnie, a jest jednak sporo drozszy.
66 tez ciekawe, ale ciezkie - wiec zalezy, co rozumiesz przez "slopestyle" (jesli jakas max techniczna odmiana - moze przeszkadzac). Tylko ze za 1300 zl i tak nie kupisz Jedynego-Slusznego-RC-2005, co najwyzej jakiegos VF-a... To juz bym wolal to Z150.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość